Πρεμιέρα για το ευρωπαϊκό και PHEV Kia Sportage στο Μόναχο
ΝΕΑΠρεμιέρα για το ευρωπαϊκό και PHEV Kia Sportage στο Μόναχο
ΝΕΑΜετά την παγκόσμια έκδοση του Sportage, η Kia στρέφει τα φώτα στο ευρωπαϊκών διαγραφών SUV, το οποίο θα έχει μικρότερες διαστάσεις.
Στην παρουσίαση της plug-in υβριδικής έκδοσης του ευρωπαϊκών προδιαγραφών Sportage θα προχωρήσει η Kia, στο πλαίσιο της προσεχούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου (7-12/9).
WHAT CAR
Το SUV θα κινείται από έναν turbo βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 91 ίππων, ο οποίος θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 13,8 kWh.
Πληροφορίες για την αυτονομία και τη συνδυαστική ισχύ δεν προσφέρονται. Όπως, όμως, γνωρίζουμε το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Sportage θα ενσωματώνει ένα σύστημα υπό την ονομασία E-Handling το οποίο θα ενισχύει τόσο τις επιδόσεις, όσο και την ευστάθεια στις στροφές.
Σύμφωνα, μάλιστα, πληροφορίες, η συμβατική έκδοση του ευρωπαϊκού Kia Sportage αναμένεται να αποκαλυφθεί την 1η Σεπτεμβρίου, μόλις λίγες μέρες πριν την επίσημη έναρξη της Έκθεσης του Μοναχού.
Δημοσιεύματα αναφέρουν πως το ευρωπαϊκό Sportage θα έχει μικρότερες διαστάσεις από την παγκόσμια έκδοση (δείτε το εδώ), κάτι που φαίνεται πως επιβεβαιώνεται και από κάποια σκίτσα που έδωσε στη δημοσιότητα η Kia. Στο προφίλ, σε αντίθεση με το «παγκόσμιο» Sportage, δεν υπάρχει τρίτο παράθυρο, κάτι που υποδηλώνει μικρότερο μήκος.
Κατά τα άλλα, δεν αναμένονται αλλαγές στην εμφάνιση. Στο μπροστινό ξεχωρίζει η επιβλητική μάσκα tiger-nose, το νέο λογότυπο της Kia και τα LED φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ. Όταν στο πίσω μέρος το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει ο σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων που ενώνονται με μια οριζόντια λωρίδα.
Το «παρών» στην IAA 2021 θα δώσει και το αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV6, που βασίζεται στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα E-GMP. Το μεσαίου μεγέθους crossover θα προσφέρεται τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις με μπαταρία χωρητικότητας είτε 58,0 είτε 77,4 kWh.
Η ισχυρότερη έκδοση της γκάμας είναι το τετρακίνητο EV6 GT των 580 PS και 740 Nm, που μπορεί να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ. Ενσωματώνει τη μεγαλύτερη μπαταρία, με την αυτονομία να φτάνει έως και τα 510 χλμ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Kia XCeed 1.6D 136 PS Auto 48V
Το ηλεκτρικό Kia Soul για τους surfers
Η Kia ετοιμάζει δύο νέα ηλεκτρικά SUV