Πόσο πιο ακριβά θα γίνουν τα super mini;
ΝΕΑΠόσο πιο ακριβά θα γίνουν τα super mini;
ΝΕΑΤα μοντέλα της κατηγορίας B, τα λεγόμενα και super mini, εξακολουθούν να είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, αλλά το μέλλον τους με συμβατικούς κινητήρες προβλέπεται δύσκολο.
Η κατηγορία B, αν και σε μερικές αγορές οι πωλήσεις της έχουν σημειώσει καθίζηση, εξακολουθεί να είναι πολύ σημαντική για την Ευρώπη γενικά και για κάποιες χώρες της, μεταξύ αυτών και η δική μας, ειδικά. Μάλιστα τα 2,5 εκατομμύρια μονάδες που τις αντιστοιχούν για το 2020, δείχνουν πως προς το παρόν η δυναμική της είναι εδώ.
WHAT CAR
Για το μέλλον όμως τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν άρδην και ειδικά για μετά το 2025 και την εφαρμογή των προδιαγραφών Euro 7. Που θα καταστήσουν όλα ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα πιο ακριβά, αλλά ακόμα περισσότερο αναλογικά τα πιο μικρά και πιο φτηνά.
Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του Luca de Meo, ισχυρού άντρα του ομίλου της Renault, που παραδοσιακά είναι ιδιαίτερα ισχυρός και καινοτόμος στη συγκεκριμένη κατηγορία, ο οποίος είπε: “υπάρχει ένα βασικό κόστος προκειμένου να «καθαρίσει» ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. Χρειάζεται ένα φίλτρο σωματιδίων που περιέχει πλατίνα και ρόδιο, είτε μιλάμε για ένα Clio των 15.000 ευρώ είτε για μια Mercedes S-Class των 120.000 ευρώ».
Στην πράξη και κατά τον de Meo αυτό μπορεί να σημαίνει ακόμα και διπλασιασμό των τιμών των μοντέλων της κατηγορίας Β, ενώ παράλληλα η μέση μείωση της τιμής των μπαταριών των EVs κατά περίπου 10% σε ετήσια βάση οδηγεί στο μελλοντικό πλήρη εξηλεκτρισμό των συγκεκριμένων μοντέλων. Ειδικά από τη στιγμή που τα μικρά αυτοκίνητα χρειάζονται και μικρές από πλευράς ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρίες…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτά είναι τα πιο φθηνά αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά!
To Renault 5 στη θέση του Twingo
Συγκρίνουμε: Opel Corsa 1.5d vs Renault Clio Blue dCi