Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

SEAT Leon: Πώς διατηρείται στη μέση της λωρίδας (video)

Ελλάδα 3:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

SEAT Leon: Πώς διατηρείται στη μέση της λωρίδας (video)

ΝΕΑ

SEAT Leon: Πώς διατηρείται στη μέση της λωρίδας (video)

ΝΕΑ

Το μικρομεσαίο της SEAT ενσωματώνει μια πληθώρα τεχνολογιών που λειτουργούν ως… φύλακας άγγελος των επιβατών.

Advertisement
Advertisement

Μια απροσεξία πολλές φορές είναι αρκετή προκειμένου να συμβεί κάποιο ατύχημα. Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες εξοπλίζουν τα σύγχρονα οχήματα με τεχνολογίες για την αποτροπή των ατυχημάτων.

Μία εξ αυτών είναι και το σύστημα Lane Assist (σύστημα διατήρησης του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας), το οποίο – μεταξύ άλλων- ενσωματώνεται στο τελευταίας γενιάς SEAT Leon.

Πώς λειτουργεί;

Advertisement
Advertisement

O ρόλος του Lane Assist system είναι να αποτρέψει στο όχημα από το να αποκλίνει από τη λωρίδα κυκλοφορίας στην οποία κινείται. Αναλυτικότερα, εφόσον ο οδηγός δεν «ανάψει» κάποιο φλας, τότε το σύστημα δεν επιτρέπει στο όχημα να αλλάξει λωρίδα.

Δείτε ακόμα: Στην Ελλάδα το SEAT Leon e-Hybrid που “καίει” 1,1 λ./100 χλμ. (τιμές)

Advertisement

Αυτό το επιτυγχάνει με δύο τρόπους: Αρχικά ειδοποιώντας τον οδηγό με απτική ή ακουστική προειδοποίηση και εν συνεχεία μέσω αυτόματου φρεναρίσματος, καθώς και παραγωγής μιας μικρής ποσότητας ροπής για την επαναφορά του Leon στη λωρίδα του. Η «ευαισθησία» με την οποία… επιστρατεύεται το σύστημα Lane Keep Assist δύναται να ρυθμιστεί από τον οδηγό.

Advertisement

Πώς «καταλαβαίνει» το Leon πως γίνεται ακούσια αλλαγή λωρίδας;

Τα… εύσημα πρέπει να αποδοθούν στην τοποθετηθείσα στο ταμπλό κάμερα, η οποία «εντοπίζει» και αναλύει τις διαχωριστικές γραμμές κατά μήκος των δρόμων.

Υπενθυμίζεται πως το μικρομεσαίο της ισπανικής εταιρείας επωφελείται και από άλλα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας όπως είναι το Traffic Sign Recognition με Speed Limit detection. Το εν λόγω σύστημα αναγνωρίζει τις πινακίδες οδικής σήμανσης, καθώς και τα όρια ταχύτητας.

Advertisement

Ακολουθεί η ψηφιακή αναπαράσταση του συστήματος Lane Assist.

Διαβάστε επίσης:

SEAT Tarraco eHybrid με 245 ps και κατανάλωση 1.6 lt./100 km

Το CUPRA Formentor με τους 400 ίππους εθεάθη στο Nurburgring

Πρώτη δοκιμή: SEAT Leon 1.5 EcoTSI FR