Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Bugatti CEO: “Ευκολάκι” τα 450 χλμ./ώρα για τη Chiron. Αλλά…

Ελλάδα 3:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Bugatti CEO: “Ευκολάκι” τα 450 χλμ./ώρα για τη Chiron. Αλλά…

ΝΕΑ

Bugatti CEO: “Ευκολάκι” τα 450 χλμ./ώρα για τη Chiron. Αλλά…

ΝΕΑ

Την πίστη του πως η Chiron μπορεί να φτάσει εύκολα τα 450 χλμ./ώρα εκφράζει ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, Stefan Winkelmann, με αυτό το ορόσημο για τα σύγχρονα υπεραυτοκίνητα ωστόσο να μην βρίσκεται στους άμεσους στόχους της εταιρίας. ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Η Bugatti Chiron είναι ένα από τα ισχυρότερα σύγχρονα υπεραυτοκίνητα με τον W16 κινητήρα των οχτώ λίτρων και τεσσάρων τούρμπο να αποδίδει επίσημα 1.500 ίππους. Πολύς κόσμος πιστεύει ότι η Chiron μπορεί να διεκδικήσει στα ίσια το ρεκόρ ταχύτητας και να το πάρει πίσω για λογαριασμό της Bugatti που το είχε στην κατοχή της μέχρι που έκαναν την εμφάνισή τους οι προσπάθειες των Koenigsegg και Hennessey.

Ανάμεσα σε αυτούς που πιστεύουν στις δυνατότητες της Chiron για ένα νέο ρεκόρ, είναι και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Stefan Winkelmann, ο οποίος ωστόσο δεν το έχει και σαν απόλυτη προτεραιότητα αυτή τη στιγμή.

bugatti-chiron-top-speed-640

Advertisement
Advertisement

“Νομίζω ότι εύκολα μπορεί να πιάσει 440-450 χλμ./ώρα”, δήλωσε ο Winkelmann στο CarAdvice, για τη Chiron που περιορίζει ηλεκτρονικά την τελική της στα 420 χλμ./ώρα και συμπλήρωσε ότι ένα τέτοιο τεστ δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη. “Αν το κάνεις (σ.σ. το τεστ) τότε δεν είναι κάτι που πρέπει να γίνει μόνο μία φορά, αλλά όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να κατασκευαστούν με ένα συγκεκριμένο τρόπο”, συμπλήρωσε ο Winkelmann, θέλοντας έτσι να ρίξει και την μπηχτή του στις Koenigsegg και Henessey που έχουν πετύχει αλλά δεν έχουν καταφέρει να επαναλάβουν τα σχετικά ρεκόρ τους.

Ο Winkelmann αναφέρει επίσης πως η μέγιστη τελική ταχύτητα δεν είναι στις προτεραιότητες της Bugatti: “Η τελική ταχύτητα είναι μόνο ένα μέρος της απόδοσης, αλλά όταν βρίσκεται τόσο κοντά στα άκρα της απόδοσης αυτό έχει επιπτώσεις…αν θέλεις να έχεις περισσότερη πλευρική επιτάχυνση τότε πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς με την διαμήκη επιτάχυνση”, δήλωσε ο Winkelmann φέροντας ως παράδειγμα την Divo που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες, η οποία έχει ακόμη μικρότερη τελική (380 χλμ./ώρα) αλλά είναι ταχύτερη σε περιβάλλον πίστας από την Chiron.

“Με την Divo έπρεπε να πάρουμε μία απόφαση και νομίζω ότι ήταν η σωστή. Η απόλυτη τελική ταχύτητα δεν είναι στην ατζέντα μας προς το παρόν”, κατέληξε ο Winkelmann.