Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Βασιλιάς της νύχτας στη Σιγκαπούρη ο Φέτελ

Ελλάδα 18:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Βασιλιάς της νύχτας στη Σιγκαπούρη ο Φέτελ

ΑΓΩΝΕΣ

Βασιλιάς της νύχτας στη Σιγκαπούρη ο Φέτελ

ΑΓΩΝΕΣ

Ατελείωτος ήταν ο σημερινός αγώνας στο λιμάνι της Σιγκαπούρης. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας δυο φορές οδήγησε τελικά στην ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης των δυο ωρών πριν από την ολοκλήρωση των 61 γύρων αγώνα. Το αποτέλεσμα κρίθηκε σε μεγάλο βαθμό σε δυο φάσεις. Πρώτον στην εκκίνηση όπου ο Φέτελ πέρασε τον Μαλντονάντο και ανέβηκε δεύτερος πίσω από το Χάμιλτον και εν συνεχεία στην εγκατάλειψη του Βρετανού με την McLaren από κιβώτιο.

Advertisement
Advertisement

Έτσι ο περσινός νικητής του αγώνα βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα λίγο πριν το μέσον και παρέμεινε εκεί ως το τέλος παρά την πίεση του Μπάτον. Ο Φερνάντο Αλόνσο είδε ακόμη μια φορά τον κυριότερο διώκτη του στη μάχη του τίτλου να εγκαταλείπει και τον έτερο διεκδικητή Κίμι Ράικονεν να συγκεντρώνει λιγότερους βαθμούς απ’ αυτόν.

Με την 3η θέση στο βάθρο ο Ισπανός κατάφερε ακόμη μια φορά να περιορίσει τις απώλειες σε μια πίστα που η ανταγωνιστικότητα της F2012 δεν ήταν η επιθυμητή.

Αρκετά από τα συμβάντα του σημερινού αγώνα θα τύχουν τις επόμενες μέρες ιδιαίτερου σχολιασμού. Ειδικά αυτό της σύγκρουσης μεταξύ των Σουμάχερ και Βερν που προκάλεσε και τη δεύτερη είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο 43χρονος Γερμανός μπλόκαρε τα φρένα στο τέλος της ευθείας στην Esplanade Bridge αμέσως μετά την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας που οδήγησε την κούρσα για κάποιους γύρους όσο οι άνθρωποι ασφαλείας απομάκρυναν την πληγωμένη HRT του Ναράι Καρθικέγιαν από την στροφή 18.

Advertisement
Advertisement

H Mercedes έπεσε πάνω στην Toro Rosso γεμίζοντας ξανά την πίστα συντρίμμια. Ο Σουμάχερ απέδωσε τη σύγκρουση σε μηχανικό πρόβλημα: «Φρέναρα λίγο πιο νωρίς απ’ ότι συνήθως για τη συγκεκριμένη στροφή αλλά το μονοθέσιο δεν επιβράδυνε πρέπει να διερευνήσουμε τι συνέβη. Έφυγα ευθεία, πάτησα δυνατά τα φρένα μπλόκαραν οι τροχοί αλλά δεν μπορούσα πια να αποφύγω τη σύγκρουση».

Ο Μάσα έδωσε μάχη για να μπει στους βαθμούς παρότι η εκκίνηση του αγώνα τον βρήκε στην τελευταία θέση. Ο Βραζιλιάνος εκμεταλλευόμενος τη στρατηγική της Ferrari και τις εγκαταλείψεις των πρωτοπόρων κατάφερε πραγματοποιώντας στο τέλος απανωτά προσπεράσματα να δώσει στη Ferrari ένα βαθμό στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Αντίθετα ο Παστόρ Μαλντονάντο που εκκινούσε από τη 2η θέση για έναν ακόμη αγώνα έμεινε μακριά από τους βαθμούς. Ο πιλότος από τη Βενεζουέλα έχει να πάρει βαθμό από το Μάιο που κέρδισε στο Ισπανικό GP. Αυτή τη φορά αίτιο της εγκατάλειψής του ήταν ένα πρόβλημα στα υδραυλικά.

Advertisement

Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετώπισε ο Πωλ ντι Ρέστα που έφερε την Force India μετά από έναν δυνατό αγώνα στην 4η θέση με αποτέλεσμα η Ινδική ομάδα να απέχει τώρα μόλις 25 βαθμούς από τη Sauber που δεν βαθμολογήθηκε σ’ αυτό τον αγώνα.

Ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ μετά τη λήξη παραδέχτηκε πως η McLaren ήταν ταχύτερη: «Δεν ήμασταν οι ταχύτεροι αυτό το Σαββατοκύριακο αλλά καταφέραμε να κερδίσουμε αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο. Πρέπει να βελτιωθούμε, καθώς η McLaren είναι σαφώς ταχύτερη ενώ η Ferrari με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καταφέρνει πάντα να βρίσκεται ψηλά. Τώρα είμαι σε καλύτερη θέση, καθώς ο Φερνάντο έχασε 10 βαθμούς απομένουν αρκετοί αγώνες και είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς τι θα γίνει. Πρέπει να σιγουρευτούμε ότι θα τερματίσουμε σ’ όλους αυτούς τους αγώνες. Είναι αμφίρροπο πρωτάθλημα και ακόμη το διεκδικούμε παρότι δεν είμαστε ταχύτεροι». Ο Φέτελ μ’ αυτή του τη νίκη έφτασε τις 23 νίκες ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του Νέλσον Πικέ. Έτσι μοιράζεται μαζί του τη 10η θέση στη σχετική λίστα με τον πίνακα ρεκόρ όλων των εποχών.

Advertisement

Από την πλευρά του ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Φερνάντο Αλόνσο φάνηκε ικανοποιημένος με την παρουσία του στο βάθρο: «Η φετινή χρονιά είναι τόσο απρόβλεπτη. Σίγουρα πρέπει να βελτιώσουμε την απόδοσή μας. Οι θέσεις 5 και 13 στην εκκίνηση απέχουν απ’ αυτό που θέλουμε. Πρέπει να είμαστε ψηλότερα στη Σουζούκα. Στη Μόντσα εγκατέλειψε ο Φέτελ εδώ ο Λιούις αν συνεχίσουν έτσι για μένα είναι ΟΚ. Από τους 5 θεωρητικά διεκδικητές του τίτλου μόνο ένας μείωσε τη διαφορά, ενώ απ’ όλους τους άλλους την αυξήσαμε. Δεδομένης της ταχύτητάς που δεν είχαμε είναι ένα καλό αποτέλεσμα».

Επόμενος αγώνας το Ιαπωνικό GP στις 7/10. Περισσότερα εδώ
[nggallery id=589]