Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: PHEV

VW-TROC-2022

Tα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα του νέου VW T-Roc

  • newsautoteam

Mε το νέο T-Roc η VW διατηρεί την ηγετική της παρουσία στην κατηγορία των SUV, αναβαθμίζοντας την premium ποιότητα του αυτοκινήτου και εξοπλίζοντάς το με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες για την υποβοήθηση του οδηγού και την ασφάλεια των επιβατών.

Μετά από σχεδόν μία πενταετία στην αγορά, και σημαντικές πωλήσεις σε όλες τις αγορές του κόσμου που ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο μονάδες, το VW T-Roc προφανώς και δεν χρειάζεται να πείσει ότι πρόκειται για το best seller της εταιρίας αλλά και ολόκληρης της κατηγορίας.

Στην ανανεωμένη του γενιά, το T-Roc αναβαθμίζει συνολικά την παρουσία του, διατηρώντας τα στοιχεία που του έδωσαν την πρωτοκαθεδρία στην κατηγορία του (όπως η premium ποιότητα, η μοναδική άνεση και οι εκπληκτικοί κινητήρες) και βελτιώνοντας σημεία που θα χρειαζόταν να αναδείξουν ακόμα περισσότερο την πληρότητα του T-Roc.

Ένας από αυτούς τους τομείς σχετίζεται με τα συστήματα για την ασφάλεια των επιβατών και την υποβοήθηση του οδηγού. Στο νέο T-Roc υπάρχει εγκατεστημένη η ομπρέλα συστημάτων ΙQ. Drive της VW, κεντρικό στοιχείο της οποίας είναι το σύστημα Travel Assist, το οποίο είναι διαθέσιμο στο T-Roc για πρώτη φορά.

Το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει σε ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα και συνεργάζεται με ηλεκτρονικές εφαρμογές όπως το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist.

Το σύστημα ενεργοποιείται από έναν διακόπτη στο τιμόνι και ο οδηγός θα πρέπει να έχει διαρκώς τα χέρια του στο τιμόνι για να μπορεί να βρίσκεται σε λειτουργία.

Σε συγκεκριμένες εκδόσεις του T-Roc το ACC είναι στάνταρ και μάλιστα με λειτουργία stop&go. Υπάρχει επίσης σύστημα Emergency Braking με Front Assist το οποίο αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες.

Σε συνδυασμό με ένα προαιρετικό σύστημα πλοήγησης, η αυτόματη ρύθμιση απόστασης ACC διευρύνεται με ένα σύστημα ρύθμισης σταθερής ταχύτητας και σύστημα υποβοήθησης στροφών.

Αυτό βοηθά τον οδηγό να αποφύγει την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, ενώ με την βοήθεια δεδομένων της διαδρομής σε πραγματικές συνθήκες, μπορεί να προσαρμόσει την ταχύτητα του οχήματος σε στροφές, διασταυρώσεις ή σε κυκλικές πλατείες.

Το σύστημα Side Assist λειτουργεί από ταχύτητες 10 χλμ/ώρα και πάνω και βοηθά τον οδηγό να αλλάζει λωρίδα χωρίς να κινδυνεύει από οχήματα που βρίσκονται στο “τυφλό σημείο” του καθρέπτη του. Στους αυτοκινητόδρομους το σύστημα αντιλαμβάνεται αυτοκίνητα που πλησιάζουν με μεγαλύτερη ταχύτητα και μέσα σε ακτίνα 60 μέτρων έτσι ώστε ο οδηγός να προλάβει κάποια δυσάρεστη κατάσταση.

Σε συνεργασία με το σύστημα διατήρησης λωρίδας “Lane Assist”, μπορεί επιπλέον να σας υποστηρίξει παρεμβαίνοντας διορθωτικά στη διεύθυνση του οχήματος.

Το “Rear Traffic Alert” προειδοποιεί τον οδηγό για αυτοκίνητα που διασταυρώνονται με το δικό του κατά την φάση που κινείται με την όπισθεν, έτσι ώστε να φρενάρει αν χρειαστεί και μόνο του για να αποφύγει το ενδεχόμενο μιας οπίσθιας σύγκρουσης με άλλο αυτοκίνητο.

Το νέο T-Roc διαθέτει επίσης το σύστημα Park Assit για την διευκόλυνση του οδηγού στο να βρει και να αξιοποιήσει θέσεις παρκαρίσματος μέσα στην πόλη, με το πάτημα ενός κουμπιού στην κονσόλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το νέο VW Amarok θα είναι και ηλεκτρικό
Η VW θα αυξήσει την αυτονομία στα ηλεκτρικά της
Δοκιμή: VW Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto