Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

VOLVO 2021

Volvo Recharge Plug in: Πρωτοποριακές υβριδικές λύσεις για όλους

  • newsautoteam

Η Volvo ήταν η πρώτη εταιρία που πρόσθεσε plug-in υβριδικές εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της, έχοντας πλέον μία πληθώρα εξελιγμένων επιλογών που να ταιριάζει σε κάθε ανάγκη ενός σύγχρονου αγοραστή. Και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον εταιρικό χρήστη στην Ελλάδα, καθώς αρκετές από αυτές μπορούν να επωφεληθούν από τις φορολογικές απαλλαγές του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά”.

Η εμπλοκή της Volvo με την ηλεκτροκίνηση πηγαίνει αρκετά πίσω, στην δεκαετία του 1970, όταν η σουηδική εταιρία δημιουργούσε πρωτοποριακές για την εποχή λύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα. H plug-in υβριδική τεχνολογία εφαρμόστηκε αρκετά νωρίς, από τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, ενώ από το 2018 αποφασίστηκε ότι όλα τα μοντέλα της γκάμας της θα έχουν και μία plug-in υβριδική έκδοση.

Έτσι σήμερα η Volvo, υπό την ταμπέλα Recharge Plug-In διαθέτει μία τεράστια γκάμα επιλογών σε PHEV μοντέλα, τα οποία είναι σε θέση να καλύψουν ένα μεγάλο εύρος χρήσεων και μία πληθώρα καταναλωτών που θέλουν να κάνουν την είσοδό τους στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Ας δούμε αναλυτικά όλες τις προτάσεις της σουηδικής εταιρίας, κάποιες εκ των οποίων έχουν και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την χώρα μας και για εταιρική χρήση, λόγω του ότι εμπίπτουν στις προνομιακές διατάξεις του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά”.

Volvo XC40 Recharge Plug-in

Έχοντας κερδίσει τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2018 και πολλά ακόμα βραβεία, το XC40 συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την μίνιμαλ σχεδιαστική του κομψότητα αλλά και το premium κατασκευαστικό του υπόβαθρο. Η έκδοση XC40 Recharge Plug-in είναι η πιο προσιτή στην γκάμα της εταιρίας, με στόχο ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό, κάτι που το κάνει και το πιο δημοφιλές μοντέλο της εταιρίας σε αρκετές αγορές του κόσμου. Γεγονός που ισχύει και για την χώρα μας, καθώς η Λιανική Τιμή προ Φόρων είναι κάτω από τις 40.000 ευρώ, στοιχείο που το καθιστά ιδανική επιλογή για εταιρικούς χρήστες.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα θα βρείτε εδώ

Το ΧC40 Recharge Plug-in διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με επίκεντρο τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα της Volvo και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η έκδοση Τ4 αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 211 ίππων ενώ η έκδοση Τ5, με μεγαλύτερη ισχύ στον βενζινοκινητήρα, φθάνει στους 262 ίππους, εξασφαλίζοντας και κορυφαίες επιδόσεις (0-100 χλμ/ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα).

Η μπαταρία που συνοδεύει το σύστημα είναι των 10,7 kWh, χάρη στην οποία το XC40 Recharge Plug-in μπορεί να καλύψει μόνο με την χρήση ηλεκτροκινητήρα απόσταση έως και 46 χιλιομέτρων με μηδενικούς ρύπους κατά την κίνησή του. Η μέση κατανάλωση βενζίνης κυμαίνεται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα και δεν ξεπερνά τα 2,1 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων είναι 47 gr/km κατά WLTP, κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει σε οικιακή πρίζα ή σε wallbox σε λιγότερο από 5 ή 3 ώρες αντίστοιχα.

Volvo XC60 Recharge Plug-In

Το best-seller της εταιρίας παγκοσμίως, με πάνω από 1,68 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2009 που παρουσιάστηκε, έρχεται φέτος ελαφρά ανανεωμένο σε εμφάνιση και με την προσθήκη ενός συστήματος infotainment το οποίο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Google και προσφέρει μία εντελώς νέα εμπειρία διασύνδεσης και πολλές νέες υπηρεσίες. Δυναμικό αλλά και εκλεπτυσμένο ως σχεδιασμός, το XC60 Recharge Plug-in συνδυάζει και την μοναδική αύρα της Volvo σε ό,τι αφορά την ποιότητα και την ασφάλεια των αυτοκινήτων της, δημιουργώντας ένα σύνολο που ξεχωρίζει ανάμεσα στα μεσαία premium ευρωπαϊκά SUV.

Το XC60 Recharge Plug-in προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την Τ6 με συνδυαστική ισχύ 340 ίππων και την Τ8 με 390 ίππους. Οι επιδόσεις είναι κορυφαίες για αυτοκίνητο της κατηγορίας του με το 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε 5,9 sec για το Τ6 και σε 5,5 sec για το Τ8. Αριθμοί εντυπωσιακοί που δείχνουν τις αστείρευτες ικανότητες του αυτοκινήτου και τονίζουν ανάγλυφα την ξεκάθαρα σπορ διάσταση της plug-in υβριδικής προσέγγισης από την Volvo.

Και οι δύο εκδοχές έχουν ως κεντρική κινητήρια μονάδα τον βενζινοκινητήρα των 1.969 κ.εκ. που χάρη στην χρήση turbo αλλά και compressor αποδίδει 253 και 303 ίππους αντίστοιχα. Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 88 ίππων, ο οποίος παίρνει ρεύμα μέσα από μία μπαταρία των 11,6 kW. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με αποτέλεσμα το XC60 Recharge Plug-in να είναι και τετρακίνητο.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα θα βρείτε εδώ

Η ηλεκτρική αυτονομία μόνο με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα φθάνει στα 54 χιλιόμετρα, με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται μεταξύ 2,3-2,9 λίτρων/100 χλμ. και οι τιμές για το CO2 να βρίσκονται μεταξύ 53 και 66 γρ/χλμ. με βάση τη νόρμα WLTP. H μπαταρία χρειάζεται γύρω στις πέντε ώρες για φόρτιση σε απλή οικιακή πρίζα, ή περίπου στις τρεις σε ένα wallbox ή και πολύ λιγότερο σε ταχυφορτιστή DC.

Volvo XC90 Τ8 Recharge Plug-in

H ναυαρχίδα των Σουηδών στα μεγάλα SUV έχει όλα όσα χρειάζονται για να την κάνουν μία ξεχωριστή περίπτωση αυτοκινήτου: Ποιότητα και πολυτέλεια που δύσκολα βρίσκει ανταγωνιστή, επιβλητική παρουσία που όμως διατηρεί το συγκρατημένο μινιμαλιστικό στιλ της Volvo και ένα τεχνολογικό υπόβαθρο που περιλαμβάνει ότι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία σε συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης αλλά και υποβοήθησης του οδηγού.

Ο κινητήρας που κινεί το XC90 Recharge Plug-in είναι ο εξελιγμένος δίλιτρος της Volvo που με την βοήθεια turbo και υπερσυμπιεστή αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Μαζί του συνεργάζεται και ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση στους 88 ίππους και 240 Nm ροπής. Και οι δύο από κοινού αποδίδουν μέγιστη συνδυαστική ισχύ που φτάνει στην κορυφαία τιμή των 392 ίππων και μέγιστη ροπή στα 640 Nm. Οι τιμές αυτές δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ένα μοναδικό σε αίσθηση αυτοκίνητο σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του, καθώς το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 5,8 sec.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου του συστήματος με την οποία τροφοδοτείται ο ηλεκτροκινητήρας είναι των 11,6 kWh με την φόρτισή της να διαρκεί έως και 3 ώρες σε ένα οικιακό wallbox. Η αυτονομία που επιτυγχάνει με χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα είναι στα 51 χιλιόμετρα, με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 2,7 lt/100 km και τις εκπομπές CO2 να φθάνουν στα 60 gr/km με βάση το πρότυπο WLTP.

O ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, μετατρέποντας έτσι το XC90 Τ8 Recharge Plug-in Hybrid σε τετρακίνητο. Το Plug-in υβριδικό σύστημα του XC90 Recharge διαθέτει πέντε (+1) προγράμματα λειτουργίας: Hybrid (για την κανονική υβριδική κίνηση), Pure (για αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση), Off Road (για κίνηση εκτός ασφάλτου), Constant AWD (με μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης), Power (για σπορ οδήγηση) και Individual (ο οδηγός επιλέγει συνδυασμό των προηγούμενων προγραμμάτων).

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα θα βρείτε εδώ

Volvo S60 Recharge Plug-in

Η σπορ διάσταση των sedan επιδόσεων εκφράζεται με τον καλύτερο τρόπο με το Volvo S60 Recharge Plug-in. Το δυναμικό όσο και πολυτελές S60 είναι η ιδανική πρόταση για όποιον αναζητά πολυτέλεια και κορυφαία άνεση και την ίδια στιγμή θέλει να έχει την δυνατότητα να απολαύσει την γρήγορη σπορ οδήγηση. Και όλα αυτά με μοναδική οικονομία σε καύσιμο και το μικρότερο δυνατό οικολογικό αποτύπωμα.

Η 3η γενιά του S60 βασίζεται στην πλατφόρμα SPA της Volvo και στην χώρα μας διατίθεται στην κορυφαία έκδοση T8 με το Plug-in υβριδικό σύστημα και την τετρακίνητη διάταξη. Ο εξελιγμένος βενζινοκινητήρας των δύο λίτρων με υπερσυμπιεστή και turbo είναι και εδώ η “καρδιά” του συστήματος, με την απόδοσή του να φθάνει στους 303 ίππους και την ροπή στα 400 Nm. Στον πίσω άξονα είναι τοποθετημένος ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος προσθέτει άλλους 88 ίππους και 240 Nm ροπής με την κίνηση να μεταδίδεται μέσω ενός σύγχρονου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

Η συνδυαστική ισχύς και των δύο φθάνει στους 390 ίππους και τα 640 Nm ροπής. Τα κορυφαία αυτά χαρακτηριστικά απόδοσης εξασφαλίζουν μοναδικές επιδόσεις στο S60 Recharge Plug-in Hybrid, με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, τιμή που ανταποκρίνεται στα δεδομένα ενός καθαρόαιμου σπορ μοντέλου. Την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωση βρίσκεται μεταξύ 1,7 και 2,0 λίτρα/100 km ενώ και οι εκπομπές ρύπων είναι μεταξύ 37 και 46 γρ/χλμ. (με βάση το πρότυπο WLTP), κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.

Η μπαταρία που χρησιμοποιείται για το υβριδικό σύστημα είναι μία ιόντων-λιθίου των 11,6 kWh, η οποία παρέχει αυτονομία σε καθαρή ηλεκτρική κίνηση στα 59 χιλιόμετρα. Η φόρτισή της μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, με τον χρόνο που απαιτείται για μία πλήρη φόρτιση να είναι κοντά στις 5 ώρες σε μία απλή οικιακή πρίζα ή περίπου 3 ώρες σε ένα wallbox.

Volvo S90 Recharge Plug-in

Κάθε Volvo οφείλει να είναι διαφορετικό από την αντίληψη που κυριαρχεί στην κατηγορία του, και αυτό κάνει και το S90, η σουηδική limo με την μοναδική αισθητική και την απίστευτη ποιότητα και πολυτέλεια που την χαρακτηρίζει. Στην έκδοση S90 Recharge Plug-in προστίθεται ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο, καθώς πέρα από τις μοναδικές επιδόσεις και την χλιδάτη αίσθηση, υπάρχει και το στοιχείο της πρωτοφανούς οικονομίας σε καύσιμο για ένα τέτοιο αυτοκίνητο αλλά και των εξαιρετικά χαμηλών ρύπων.

Κάτω από το πολύ καλαίσθητο αμάξωμα με τις ιδανικές αναλογίες, βρίσκεται ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο το οποίο τονίζει ακόμα περισσότερο τον high-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης αποδίδει 303 ίππους και συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα των 88 ίππων φθάνει στους 390 ίππους και τα 640 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός εξελιγμένου κιβωτίου 8 σχέσεων, με τις επιδόσεις να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές για την κατηγορία, επιταχύνοντας από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα θα βρείτε εδώ

Η μπαταρία του συστήματος μέσω της οποίας τροφοδοτείται ο ηλεκτροκινητήρας είναι των 11,6 kWh και είναι έξυπνα τοποθετημένη ανάμεσα στο δάπεδο και το τούνελ της μετάδοσης έτσι ώστε να είναι καλά προστατευμένη αλλά και να μην περιορίζει τους διαθέσιμους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Η μπαταρία αυτή φορτίζει σε λιγότερο από 5 ώρες σε μία απλή οικιακή πρίζα ή σε λιγότερο από 3 ώρες σε ένα wallbox. Όσο για την κατανάλωση και τους ρύπους, οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους για την Recharge γενιά των αυτοκινήτων της Volvo: Μόλις 1,9 lt/100 km και 42 έως 61 gr/km σε CO2 με βάση το πρότυπο WLTP.

Η ηλεκτρική αυτονομία φθάνει έως τα 54 χιλιόμετρα διαδρομής. Υπάρχουν πέντε προγράμματα διαχείρισης του υβριδικού συστήματος, ενώ η μπαταρία φορτίζει διαρκώς χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω των φρένων. Στην διάθεση του οδηγού υπάρχουν επίσης και δύο επιλογές μέσω των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου, το πρόγραμμα Hold για διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας σε ένα σταθερό προεπιλεγμένο σημείο και το σύστημα Charge για φόρτιση της μπαταρίας από τον βενζινοκινητήρα.

Volvo V60 Recharge Plug-in

Η μεγάλη παράδοση της Volvo στην κατασκευή μερικών από τα πιο ξεχωριστά station wagon που εμφανίστηκαν ποτέ, συνεχίζεται με το V60 τελευταίας γενιάς, το οποίο είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα αυτής κατηγορίας στην αγορά σήμερα. Κάτω από το γεμάτο στιλ και δυναμισμό αμάξωμα κρύβεται και μία κορυφαία μηχανολογική πρόταση, ενώ δεν λείπει και η έμφαση που δίνει η σουηδική εταιρία στους τομείς της ασφάλειας, της ποιότητας και της πολυτέλειας.

Το Volvo V60 Recharge Plug-in διατίθεται στην χώρα μας στην έκδοση T6 με τους 340 ίππους (υπάρχει και η T8 με τους 390 ίππους) η οποία αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις για εταιρική χρήση, μιας και η Λιανική Τιμή Προ Φόρων βρίσκεται κάτω από τα 40.000 ευρώ, γεγονός παρέχει την δυνατότητα σε όποιον το επιλέξει να τύχει των φορολογικών απαλλαγών του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά”.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, το plug-in υβριδικό σύστημα βασίζεται στον δίλιτρο κινητήρα της Volvo που χάρη στην χρήση υπερσυμπιεστή και turbo μαζί, αποδίδει 253 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας του συστήματος βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα και προσθέτει άλλους 88 ίππους και 240 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς του συνόλου φθάνει στους 340 ίππους και τα 590 Νm ροπής, εξασφαλίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις στο V60 Recharge Plug-in με το 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε μόλις 5,4 sec. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων ειδικά ρυθμισμένου για την υβριδική διάταξη.

Η μπαταρία του συστήματος είναι μία ιόντων-λιθίου των 11,4 kWh η οποία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 58 χιλιομέτρων. Η κατανάλωση σε καύσιμο κυμαίνεται μεταξύ 1,7-2,0 lt/100 km ενώ και οι εκπομπές CO2 είναι ιδιαίτερα χαμηλά, μεταξύ 37-46 gr/km, (με βάση το πρότυπο WLTP) κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσεται και από τα τέλη κυκλοφορίας.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα θα βρείτε εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το plug-in υβριδικό Volvo XC40 (+τιμές)
Volvo C40 Recharge: Ηλεκτρικό κουπέ με 402 άλογα!
Νέο Volvo C40: Με 402 ηλεκτρικούς ίππους (video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto