Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

VOLKSWAGEN 2021-1

VW ID.3: Κορυφαία διάκριση και στην παθητική ασφάλεια

  • newsautoteam

Η έλευση της ηλεκτρικής εποχής φέρνει νέα δεδομένα και απαιτήσεις στην παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων και το VW ID.3 είναι εδώ για να επιτύχει την υψηλότερη διάκριση.

το νέο ID. 3 η VW ξεκινά την μακρά πορεία της στην ηλεκτρική εποχή, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο μοναδικής τεχνολογικής βαρύτητας και την ίδια στιγμή μία πρωτοποριακή πρόταση τόσο στον σχεδιαστικό όσο και στον κατασκευαστικό τομέα. Δεν παύει όμως να είναι ένα γνήσιο τέκνο της φιλοσοφίας της γερμανικής εταιρίας που πάντα βάζει πάνω από όλα την ικανοποίηση των επιβατών στα αυτοκίνητά της και την μέγιστη δυνατή παθητική ασφάλεια που αυτά προσφέρουν.

Η νέα ηλεκτρική εποχή δημιουργεί και νέα δεδομένα για την ασφάλεια των αυτοκινήτων, ιδίως σε ότι σχετίζεται με την εξασφάλιση ότι το ηλεκτρικό σύστημα και η μπαταρία θα ανταποκριθούν με τα ίδια υψηλά στάνταρ σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα. Η μελέτη των μηχανικών και των σχεδιαστών για την τοποθέτηση και την γενικότερη διευθέτηση της ηλεκτρικής διάταξης είναι μοναδική σε προσοχή, εξασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο θα συμπεριφερθεί με τον ιδανικό τρόπο στο ενδεχόμενο μίας σύγκρουσης.

Αρχικά να σημειώσουμε ότι το νέο ID. 3 κατάφερε να συγκεντρώσει την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, αποσπώντας εύκολα τα πέντε αστέρια. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της VW σημείωσε πολύ καλές βαθμολογίες σε όλες τις επιμέρους δοκιμασίες – για την προστασία ενηλίκων επιβατών, παιδιών και ευάλωτων χρηστών του δρόμου, καθώς και για τα συστήματα υποβοήθησης που προσφέρει στον οδηγό.

Η αξιολόγηση της προστασίας των ενηλίκων βασίζεται σε δοκιμασίες όπως η μετωπική και η οπίσθια σύγκρουση καθώς και η πλευρική πρόσκρουση. Με βάση αυτές τις δοκιμές και μια αξιολόγηση των μέτρων που έχουν ληφθεί για την έγκαιρη και ασφαλή διάσωση και απομάκρυνση, το ID.3 πέτυχε ένα επίπεδο προστασίας 87% για τον οδηγό και τους επιβάτες του. Για τα παιδιά, επιτεύχθηκε ένα επίπεδο προστασίας της τάξης του 89%.

Η τελευταία κορυφαία αυτή αξιολόγηση οφείλεται σε τρεις σημαντικούς παράγοντες: εκτός από την προστασία που παρέχεται από τα συστήματα συγκράτησης παιδιών σε περίπτωση μετωπικής ή πλευρικής πρόσκρουσης, εξετάστηκαν και οι επιλογές που διαθέτει το αυτοκίνητο για την τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων διαφόρων μεγεθών και κατηγοριών καθώς και ο εξοπλισμός που υπάρχει για την ασφαλή μεταφορά παιδιών.

Εκτός από την προστασία των επιβατών στα καινούργια αυτοκίνητα, ο Euro NCAP εξετάζει και το πόσο καλά προστατεύουν τα αυτόματα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, πεζούς και ποδηλάτες, σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης. Οι δοκιμαστές δίνουν επίσης μεγάλη σημασία και στα επιπλέον στάνταρ συστήματα υποβοήθησης. Ένα από τα ιδιαίτερα θετικά χαρακτηριστικά του ID.3 είναι ότι όλες οι εκδόσεις του διαθέτουν στάνταρ τόσο το “Lane Assist”, το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας όσο και το “Front Assist”, την υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Αξίζει να τονιστεί ότι το ID.3 είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που διαθέτει και κεντρικό αερόσακο για τα εμπρός καθίσματα, που αποτρέπει την πιθανότητα επαφής των κεφαλιών οδηγού και συνοδηγού, για παράδειγμα στην περίπτωση μιας πλευρικής πρόσκρουσης.

Το ID.3 εξοπλίζεται προαιρετικά και με κάποια επιπλέον συστήματα υποβοήθησης κορυφαίας τεχνολογίας, όπως το Adaptive Cruise Control (ACC) με προγνωστική ανίχνευση ταχύτητας. Το Travel Assist επιτρέπει την υποβοηθούμενη οδήγηση, που προσδίδει στο μοντέλο χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης, έως και τα 160 χλμ./ώρα. Τα Traffic Jam Assist (υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης), ένας αισθητήρας Blind Spot με Rear Traffic Alert, Emergency Assist και Park Assist, συμβάλλουν επίσης στην ασφαλή και άνετη οδήγηση.

Η επίτευξη αυτών των κορυφαίων επιδόσεων ασφάλειας βασίζεται κατά κύριο λόγο στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα MEB η οποία εξελίχθηκε αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της VW και θα είναι αυτή που θα συναντήσουμε σε όλα τα επερχόμενα μοντέλα της εταιρίας μέσα στα επόμενα χρόνια.

Το πλαίσιο αυτό είναι κατασκευασμένο από εκτεταμένα τμήματα αλουμινίου προστατεύει το σύστημα μπαταρίας από ζημιές σε περίπτωση σύγκρουσης και η μπαταρία απενεργοποιείται επίσης εάν το όχημα εμπλακεί σε σοβαρό ατύχημα. Ένα πάνελ προστασίας από αλουμίνιο, προστατεύει την μπαταρία από επαφές με το δρόμο, το οποίο μάλιστα είναι πολύ εύκολο να αντικατασταθεί.

Η καλά προφυλαγμένη μπαταρία δημιουργεί μία επιπλέον ασπίδα προστασίας για τους επιβάτες και το ίδιο το αυτοκίνητο, ενώ παράλληλα αφήνει σημαντικά περιθώρια για την επισκευή ή την τμηματική αλλαγή της σε περίπτωση σύγκρουσης.

Το αλουμινένιο υποπλαίσιο μέσα στο οποίο βρίσκεται η μπαταρία αποτελεί δομικό στοιχείο του πλαισίου, μέσω του οποίου ενισχύεται ακόμα περισσότερο η δομή του αμαξώματος σε ενδεχόμενο πλευρικής σύγκρουσης.

Σε κάθε περίπτωση το νέο ID. 3 είναι ένα πραγματικό “φρούριο” ασφάλειας για τους επιβάτες αλλά και τα άλλα αυτοκίνητα, συνεχίζοντας και επαυξάνοντας την μεγάλη παράδοση της VW στην δημιουργία των πιο ασφαλών αυτοκινήτων της αγοράς σε κάθε κατηγορία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW ID.3: Φορτίζει εύκολα παντού
To VW ID.3 δεν επιβαρύνει το περιβάλλον
VW ID.3: Τα φώτα του μέλλοντος

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto