Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

VW Golf GTD: To GTi φόρεσε… diesel

Ελλάδα 14:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

VW Golf GTD: To GTi φόρεσε… diesel

ΔΟΚΙΜΕΣ

VW Golf GTD: To GTi φόρεσε… diesel

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το καταλαβαίνεις από την πρώτη ματιά. Δεν είναι ένα απλό Golf. Πόσο μάλλον όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του. Οι 184 ίπποι δεν θα σε αφήσουν ακλόνητο! Το δοκιμάζουμε στους Ελληνικούς δρόμους…

Advertisement
Advertisement

Golf: το όνομα αυτό ταυτίζεται σε όποιον το ακούει με τη λέξη «αξιοπιστία»! Και έτσι είναι. Η γερμανική εταιρεία έχει καταφέρει επάξια να κάνει το Golf ίσως το πιο αγαπημένο μοντέλο του στόλου της παγκοσμίως, σε μια ιστορία διαρκείας.
Πάνε χρόνια που η VW, ταυτόχρονα με την πιο γρήγορη έκδοση του Golf, αυτή του GTi, βγάζει στην παραγωγή και την αντίστοιχη πετρελαίου. Θυμάστε το 2011 που τα πετρελαιοκίνητα δεν μπορούσαν να κυκλοφορούν ελεύθερα στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης; Ε, αυτό το μοντέλο είναι ένας από τους λόγους που χαίρεται κανείς την απελευθέρωση των πετρελαιοκίνητων στις μεγαλουπόλεις!

[nggallery id=2752]

Το Golf GTD είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για όσους θέλουν ένα γρήγορο αυτοκίνητο, αντίστοιχων δυνατοτήτων του GTi και την οικονομία καυσίμων να μένει σε τιμές πετρελαίου.
Το GTD εξοπλίζεται με έναν νέο, σχεδόν αθόρυβο, τετρακύλινδρο turbo diesel 2λιτρο κινητήρα, που αποδίδει 184 PS, με ροπή που αγγίζει τα 38,7 κιλά, και σου αφήνει ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη κάθε φορά που θέλεις να κινηθείς σβέλτα. Το εντυπωσιακό κατά την οδήγησή του είναι πως αισθάνεσαι τη ροπή έντονα από αρκετά χαμηλά και μέχρι και τις 3.250 στροφές χωρίς να χάνει από τις αλλαγές ταχυτήτων.
Με το διπλού συμπλέκτη 6τάχυτο κιβώτιο DSG και την άψογη κλιμάκωση η οδήγηση γίνεται πραγματικά απολαυστική και δεν έχεις κανέναν λόγο να μην «το πατήσεις». Σταθερό και ελεγχόμενο, με υψηλή ποιότητα κίνησης και υπάκουο τιμόνι (σύστημα Progressive Steering), θα σε κάνει να νιώσεις ασφάλεια και να κινηθείς όπως ακριβώς θέλεις, μέχρι και τα 230 χλμ. / ώρα, εμφανίζοντας μικρές τάσεις υποστροφής. Οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις του το κάνουν πολιτισμένο για τους ελληνικούς δρόμους και χωρίς αποκλίσεις οδηγικά.
Θα ξεχώριζε κανείς πως η κύρια διαφορά του με το αδελφάκι του είναι η εκρηκτικότητα που σου αφήνει ο TFSI βενζινοκινητήρας του GTi, όμως η ροπή του GTD σε αποζημιώνει.
Οσο για την κατανάλωση; Μπορεί η εργοστασιακή τιμή να αναφέρει πως καταναλώνει 4,5 lt στα 100 km (κάτι που ισχύει εάν κινηθείς με περιορισμό οδηγικής απόλαυσης), κατά τη δοκιμή μας όμως έφτασε να δείξει λίγο παραπάνω από 6,0 lt, τιμή που βάσει του συνόλου του είναι πολύ καλή.
Ετσι, γυρνώντας σπίτι συνεχίζεις να χαμογελάς και αυτό γιατί βλέπεις πως ο δείκτης καυσίμων παρέμεινε ψηλά και μετά τη γρήγορη βόλτα σου!

Advertisement
Advertisement

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.968 cc
Ισχύς: 184 PS / 3.500-4.000 rpm
Ροπή: 38,7 kgm / 1.750-3.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων DSG
Τελική ταχύτητα: 228 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,5 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 122 gr/km
Βάρος: 1.880 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.268/1.799/1.442 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 134,20 ευρώ
Τιμή: 33.800 ευρώ

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil

Advertisement

 

 

Advertisement