Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Τα Hot αυτοκίνητα που έρχονται το 2021

Ελλάδα 1:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα Hot αυτοκίνητα που έρχονται το 2021

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Τα Hot αυτοκίνητα που έρχονται το 2021

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έως SUV και λιμουζίνες, αυτή είναι η λίστα με τα καλύτερα νέα αυτοκίνητα που έρχονται το 2021.

Advertisement
Advertisement

Μετά τη λίστα με τα καλύτερα sport αυτοκίνητα που περιμένουμε ο νέος χρόνος θα μας φέρει πολλά νέα μοντέλα.

Λίστες αναμονής, λίστες δώρων και ανάμεσά τους λίστες με τα καλύτερα μοντέλα που οδηγήσαμε και φυσικά λίστες με τα αυτοκίνητα που περιμένουμε. Το 2020 ήταν πολύ παραγωγικό και διαφορετικό για την αυτοκίνηση στον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα. Περιμένουμε με ανυπομονησία να φύγει το 2020, γιατί μας περιόρισε (ευτυχώς δεν μας σταμάτησε) και να έρθει το 2021 και να δούμε την αυτοκίνηση να εξελίσσεται.

Οι εταιρίες έκαναν τις ανακοινώσεις τους για το τι θα παρουσιάσουν τον νέο χρόνο και εμείς επιλέξαμε τα καλύτερα και πιο ενδιαφέροντα νέο μοντέλα από αυτά που περιμένουμε.

Peugeot 3008 Hybrid + Hybrid4

Advertisement
Advertisement

To 2021 έφερε ήδη το νέο 3008, ένα από τα πιο δημοφιλή SUV στην Ελλάδα και την Ευρώπη! Η Peugeot έχει προχωρήσει δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει την Plug-In υβριδική τεχνολογία στα SUV με το 3008, το οποίο διατίθεται σε δύο τύπους: HYBRID4 (κίνηση στους 4 τροχούς, μέγιστη συνδυασμένη ισχύς 300 ίπποι) και HYBRID (κίνηση στους εμπρός τροχούς, μέγιστη συνδυασμένη ισχύς 225 ίππων).

Alfa Romeo Tonale (άφιξη την Άνοιξη του 2021)

Το C-SUV της Alfa Romeo που έχει κατακτήσει τις καρδιές όλων των φίλων της Ιταλικής εταιρείας αλλά και κολακευτικά σχόλια από το σύνολο του αυτοκινητιστικού τύπου, όλα δείχνουν πως θα είναι το επόμενο μεγάλο project της Alfa Romeo.

Advertisement

Σχεδιαστικά, το πρωτότυπο έχει πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία από τη σύγχρονη προσέγγιση της εταιρείας, μαζί με στοιχεία που κάνουν «γέφυρα» με το παρελθόν, όπως είναι το τριάκτινο τιμόνι. Παλιότερα πρωτότυπα θυμίζουν και κάποια από τα στοιχεία που διαμορφώνουν την εικόνα του αυτοκινήτου, όπως είναι τα «τρίδυμα» φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Οι οθόνες στο ταμπλό, είναι μία πίσω από το τιμόνι στο ρόλο του πίνακα των οργάνων με διαγώνιο 10,25 ίντσες και άλλη μια στο κέντρο, 12,3 ιντσών. Η τριπλή επιλογή προγράμματος διατηρείται, όπως ακριβώς την έχουμε δει στα υπάρχοντα μοντέλα της Alfa Romeo, με το DNA να έχει επιπρόσθετα λειτουργίες που χρησιμοποιούν είτε μόνο την ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση του μοντέλου, είτε συνδυαστικά (το “D” δεν είναι στην προκειμένη περίπτωση Dynamic αλλά Dual Power) προκειμένου να έχει ο οδηγός το μέγιστο της απόδοσης στη διάθεσή του. Σε ότι αφορά τις εκδόσεις που αναμένουμε να δούμε το μοντέλο, οι πρώτες πληροφορίες από κάποια Ιταλικά μέσα, κάνουν λόγο για «απουσία» -τουλάχιστον σε πρώτη φάση- έκδοσης Quadrifoglio, με τη δυνατότερη Tonale να είναι μια ήπια υβριδική έκδοση 48V με απόδοση κοντά στους 300 ίππους, χρησιμοποιώντας το δίλιτρο σύνολο βενζίνης.

Advertisement

 

Audi Q4 eTron (άφιξη το Φθινόπωρο του 2021)

Το ηλεκτρικό Q4 παραγωγής θα κυκλοφορήσει με δύο στυλ αμαξώματος: Πεντάθυρο και Sportback. Εμπρός διαθέτει τη μάσκα Singleframe της Audi, προβολείς LED και μινιμαλιστικό καπό. Μια θύρα φόρτισης βρίσκεται στο πίσω φτερό, ενώ στην ουρά δεσπόζει μια διαμήκη ταινία LED τύπου Audi A7. Στο εσωτερικό, η ευρύχωρη καμπίνα 5 θέσεων υπόσχεται κορυφαία ποιότητα παραμονής. Αυτό διαθέτει οθόνη αφής 12,3 ιντσών, προηγμένο σύστημα ψυχαγωγίας και πολλά άλλα. Η βασική έκδοση θα χρησιμοποιεί δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) αντλώντας συνδυασμένη ισχύ 301 ίππων. Αρχικά λειτουργεί ως πισωκίνητο, αλλά μόλις ασκηθεί πίεση ενεργοποιείται η τετρακίνηση e-Quattro, προσφέροντας αξιοσέβαστο χρόνο για το 0-100 km/h της τάξης των 6,3 δευτερολέπτων. Μια έκδοση RS υψηλότερης απόδοσης λέγεται ότι θα συμπεριληφθεί επίσης στο μενού. Η μεγάλη μπαταρία των 82 kWh βοηθά στην επίτευξη αυτονομίας άνω των 450 χιλιομέτρων στον κύκλο δοκιμών WLTP. Με ταχυφορτιστή 125 kW ο χρόνος που απαιτείται για φόρτιση στο 80% δεν ξεπερνά τα 30 λεπτά της ώρας.

Advertisement

 

BMW i4 (άφιξη το Δεκέμβριο του 2021)

Όπως έχει ανακοινώσει η BMW, το νέο i4 θα διατίθεται με διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα τη χωρητικότητα των μπαταριών που θα έχουν σαν συνέπεια και τις αντίστοιχες τιμές επιδόσεων και αυτονομίας. Σύμφωνα με την Βαυαρική φίρμα, το νέο i4, θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ τεχνολογίας eDrive, με συνδυαστική απόδοση 390kW (530 ίπποι), ενώ η τοποθετημένη στο πάτωμα συστοιχία μπαταριών έχει χωρητικότητα 80kWh. Το βάρος τους θα είναι μόλις 550 κιλά, ενώ χάρη στην εξελιγμένη τεχνολογία, θα μπορεί να φορτιστεί (έως και 80%) μέσα σε μόλις 35 λεπτά, πάντα σε δίκτυο ταχυφορτιστή 150kW. Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτισης για αυτονομία 100 km είναι σχεδόν 6 λεπτά. Με την μπαταρία, μεγάλης χωρητικότητας ο οδηγός θα μπορεί να κινηθεί για αποστάσεις πάνω από 590 km (βάση μετρήσεων WLTP), ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις, για το «0-100 km/h» θα χρειάζεται κοντά στα 4,0 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 200 km/h.

 

Citroen e-C4 (άφιξη τον Ιανουάριο 2021)

Η… funky Citroen e-C4 crossover θα δώσει στην μάρκα μια καθαρή ηλεκτρική εναλλακτική λύση έναντι στον ανταγωνισμό.  Μεγάλα σχεδιαστικά ατού του μοντέλου συνιστούν, οι μεγάλοι τροχοί, οι επιβλητικοί τριγωνικοί προβολείς στη μάσκα, όπως και οι λεπτές LED λωρίδες. Τα βλέμματα μαγνητίζει και το πίσω μέρος, με την έντονη κλίση της οροφής και τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες μεταξύ φωτιστικών σωμάτων και πορτ-παγκάζ.  Στην καμπίνα επικρατεί μια μινιμαλιστική φιλοσοφία, με την ευρυχωρία και την άνεση να αποτελούν αδιαμφισβήτητα προσόντα του μοντέλου. Για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Citroen συναντάμε δύο πλήρως ψηφιακές οθόνες. Η άνεση δεν περιορίζεται στο εσωτερικό, αλλά και στον δρόμο, χάρη στη στην έξυπνη ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions (PHC), με δύο υδραυλικά στοπ σε κάθε πλευρά, ένα για τη συμπίεση και ένα για την αποσυμπίεση. Επιπροσθέτως, ενσωματώνονται 20 τεχνολογίες οδηγικής βοήθειας, μεταξύ των οποίων βρίσκεται η Highway Driver Assist, ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2 και 6 τεχνολογίες σύνδεσης. Ο κινητήρας θα παράγει 136 ps και θα έχει αυτονομία 350 χλμ.

 

Dacia Spring (άφιξη Άνοιξη του 2021)

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia, είναι ένα μικρό SUV με την ονομασία Spring το οποίο θα είναι το φθηνότερο στην ευρωπαϊκή αγορά. Το μικρό ηλεκτρικό SUV βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-A και θα είναι περίπου 30 εκατοστά πιο κοντό από το Sandero ενώ θα έχει χώρους για τέσσερις επιβάτες. Το Spring θα έχει ηλεκτροκινητήρα 45 ίππων και μπαταρία 26,8 kWh και αναμένεται  να διαθέτει αυτονομία που θα κυμαίνεται κοντά στα 250 χιλιόμετρα.

 

Ford Mustang MachE (άφιξη Άνοιξη του 2021)

Η Ford μπαίνει δυναμικά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα νέο μοντέλο, που δανείζεται στοιχεία και όνομα από το παρόν και το παρελθόν της. Δανείζεται λεπτομέρειες από την εμφάνιση του Mustang (φωτιστικά σώματα εμπρός – πίσω, γραμμή οροφής) αλλά και το όνομα. Το Mach-E προέρχεται από το Ford Mustang Mach 1, το οποίο ήταν ένα πακέτο εξοπλισμού επιδόσεων, το οποίο μπήκε στην γκάμα τον Αύγουστο του 1968, για το μοντέλο του 1969. H αυτονομία του Mach-E εκτιμάται, σύμφωνα με την Ford, στα 480 χλμ (έκδοση Premium), με το 0-100 στα 3,2 δευτερόλεπτα (έκδοση GT) ενώ μία 10λεπτη ταχυφόρτηση θα δίνει ανεξάρτητα από το μοντέλο κίνηση για 75,5 χλμ. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED (εμπρός και πίσω) και είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, όπως και η οθόνη αφής 15,5 ιντσών (infotainment) αλλά και η ψηφιακή οθόνη πίνακας οργάνων ελέγχου 10,2 ιντσών. Το εσωτερικό έχει στοιχεία από το Mustang (καθίσματα, διακόπτες, διάκοσμος) ενώ οι χώροι του θυμίζουν τα μεγάλα SUV της εταιρίας.


Hyundai Ionig 5 (άφιξη στη μέση του 2021)

Το ηλεκτρικό όχημα θα αποδίδει 315 ίππους και η Hyundai στοχεύει σε μια αυτονομία (WLTP) της τάξης των 450 χιλιομέτρων. Σε ταχυφορτιστή 800V, το Ioniq 5 θα δύναται να φορτίσει από 20% έως 80% σε μόλις 15 λεπτά της ώρας. Θα διαθέτει επίσης, μια οροφή με ηλιακό πάνελ που θα υποβοηθά την αποθήκευση ενέργειας στη μπαταρία. Το Ioniq 5 θα έχει μήκος μικρότερο από ένα Santa Fe και μεγαλύτερο από ένα Kona και θα «πατά» στη νέα πλατφόρμα E-GMP EV της Hyundai.

 

Hyundai Tucson (άφιξη την Άνοιξη του 2021)

Το μεσαίο SUV της νοτιοκορεατικής εταιρείας… μπαίνει στην πρίζα, διακρινόμενο για τις ισχυρές του επιδόσεις και τη διατήρηση της ευρυχωρίας του. Για την κίνηση της PHEV έκδοσης  φροντίζει ένας βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων T–GDi Smartstream (150 ps) ο οποίος πλαισιώνεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 90 ps. Η συνδυαστική απόδοση των δύο μονάδων αντιστοιχεί σε 265 ίππους, ενώ η ροπή αποτυπώνεται σε 350 Nm. Για τη μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς μεριμνά ένα αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων (6AT). Επιπροσθέτως, το μοντέλο εξοπλίζεται με την τεχνολογία τετρακίνησης HTRAC, καθώς και το σύστημα επιλογής… εδάφους (Terrain mode). Το πρώτο επιτρέπει στην κατανομή της ροπής σε μπροστινό και πίσω άξονα ανάλογα με την εκάστοτε πρόσφυση, ενώ το Terrain mode βελτιστοποιεί την ισχύ, την παρεχόμενη ροπή και την ένταση του φρεναρίσματος, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

 

Mercedes EQS (άφιξη την Άνοιξη του 2021)

Η Mercedes ετοιμάζει την αποκάλυψη της έκδοσης παραγωγής της ηλεκτρικής ναυαρχίδας της, η οποία θα πατήσει στην πλατφόρμα EVA της εταιρείας και θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με την τρέχουσα CLS. Η EQS θα αποδίδει περισσότερους από 608 ίππους και 900 Nm ροπής, με την κίνηση να διοχετεύεται στο δρόμο μέσω ενός νέου συστήματος τετρακίνησης, ικανό να παράσχει ισχύ όπως απαιτείται για κάθε επιμέρους τροχό. Η λιμουζίνα της Mercedes θα χρειάζεται λιγότερα από τέσσερα δεύτερα στην επιτάχυνση 0-100 km/h, ενώ η τελική της θα ξεπερνά τα 250 km/h. Η μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου των 100 kWh που είναι τοποθετημένη στο εσωτερικό του δαπέδου θα προσφέρει αυτονομία σε κύκλο WLTP σχεδόν 692 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Οι δυνατότητες γρήγορης φόρτισης (350 kW) θα επιτρέψουν μια επαναφόρτιση του 80% σε μόλις 20 λεπτά της ώρας.

 

Opel Mokka (άφιξη Ιανουάριος του 2021)

Η Opel μετά την παρουσίαση του ηλεκτρικού Mokka, αποκάλυψε και τις εκδόσεις με τα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου, οι οποίες πλαισιώνουν τη γκάμα του. Στις διαστάσεις του, η Opel υπόσχεται χώρους για 5 επιβάτες και ίδιο πορτ-μπαγκάζ 350 λίτρων με το πρώτης γενιάς μοντέλο. Μπαίνοντας στο εσωτερικό η Opel προσδίδει στο Mokka ένα καινούργιο, πλήρως ψηφιακό κόκπιτ με την ονομασία Pure Panel, το οποίο ακολουθεί το design της μάσκας Opel Vizor. Διαθέτει δύο πλατιές ψηφιακές οθόνες (έως 12 και 10 ιντσών αντίστοιχα, στάνταρ 7 ίντσες για τη δεξιά) για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, με την κεντρική κονσόλα να στρέφεται προς τον οδηγό τονίζοντας τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Για πρώτη φορά επίσης, το Mokka θα είναι διαθέσιμο από το ξεκίνημά του κιόλας με μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση (Mokka-e). Η έκδοση αυτή θα «φορά» ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και ροπής 260 Nm, ο οποίος θα φέρει μπαταρία 50 kWh. Όσο αφορά την κίνηση με τα μοτέρ εσωτερικής καύσης, το νέο Mokka, θα διατεθεί με τον 1.200άρη turbo 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 100 και 130 ίππων. Στην περίπτωση του diesel, το μοτέρ είναι ο γνωστός 1.500άρης των 110 ίππων.

 

Nissan Qashqai (άφιξη στη μέση του 2021)

Η τρίτη γενιά Nissan Qashqai θα έχει μια εντυπωσιακή νέα εμφάνιση όταν θα κυκλοφορήσει αργότερα το 2021. Αυτό σημαίνει πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, μια μεγαλύτερη «μάσκα» και μια γενικά πιο σπορ εικόνα, με τη βοήθεια της κεκλιμένης οροφής (στυλ coupe) που είδαμε στο concept «IMQ» που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2019. Το νέο Qashqai θα έχει μόνο υβριδικά σύνολα, χωρίς επιλογές κινητήρων diesel.

 

Skoda Enyaq iV (άφιξη Άνοιξη του 2021)

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda, που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση, του Volkswagen Group. Το μοντέλο ξεκινά την εμπορική του καριέρα με μία ειδική έκδοση, την Founders Edition, η οποία περιορίζεται σε 1.895 μονάδες, αποτίοντας φόρο τιμής στο έτος ίδρυσης της μάρκας και εορτάζοντας τα 125 χρόνια ιστορίας της. Διαθέσιμο είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση, σε τρεις μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας και πέντε επίπεδα ισχύος από 109 έως 225 kW (148 έως 306 ίπποι, αντίστοιχα), μεγάλη αυτονομία έως 510 χλμ. κατά WLTP και δυνατότητα ταχείας φόρτισης το Skoda Enyaq iV δεν είναι απλά πρωτοπόρο.

Skoda-enyaq_iv_a1000x600

 

Toyota Yaris Cross (άφιξη Ιανουάριος του 2021)

Το νέο SUV δίνει έμφαση στις άνετες και οικονομικές μετακινήσεις και εντυπωσιάζει χάρη στο design του. Ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία, με την Toyota να αφουγκράζεται τη νέα τάση της αυτοκίνησης για άνετες μετακινήσεις συνδυαζόμενες από χαμηλές εκπομπές ρύπων και μειωμένη κατανάλωση. Στο μηχανικό σκέλος, θα τροφοδοτείται με έναν ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο κινητήρα  1,5 lt, συνεπικουρούμενο από ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική απόδοση αντιστοιχεί σε 116 ίππους ενώ οι εκπομπές θα ανέρχονται σε 90 g/km για τη δικίνητη έκδοση και κάτω από 100 g/km για την τετρακίνητη (κατά NEDC). Σημειώνεται πως το Toyota Yaris Cross φέρει μήκος 4,18 μ., πλάτος 1,766 μ. και ύψος 1,560 μ.