Η κορυφαία αεροδυναμική του νέου Skoda Enyaq iV
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΗ κορυφαία αεροδυναμική του νέου Skoda Enyaq iV
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΤο νέο Skoda Enyaq iV αποτελεί τη νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα της φίρμας, ενώ “απολαμβάνει” έναν από τους κορυφαίους αεροδυναμικούς συντελεστές οπισθέλκουσας στην κατηγορία των SUV.
Το νέο Skoda Enyaq iV απέσπασε διθυραμβικά σχόλια από την πρώτη μέρα λανσαρίσματος. Διακρίθηκε με βραβείο Red Dot Awards για τη σχεδίαση και η ελκυστική του σιλουέτα “κρύβει” οι πολλές μέρες εξέλιξης και μελέτης, ώστε το νέο ηλεκτρικό SUV να σημειώσει πολύ χαμηλο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας.
WHAT CAR
Σύμφωνα με τη Skoda, ο συντελεστής είναι 0,27, γεγονός που σημαίνει πως κατά τα τελευταία στάδια εξέλιξής του, δόθηκε ακόμη περισσότερη έμφαση στον εν λόγω τομέα.
Πέρα από το αεροδυναμικό του σχήμα, καθοριστικό ρόλο διαδραματίζουν τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, η σχεδίαση των πλευρικών καθρεπτών, οι οποίοι που είναι τοποθετημένοι στις μπροστινές πόρτες και όχι στο τριγωνικό παράθυρο της μπροστινής κολώνας (A-pillar), καθώς και ένα ενεργό σύστημα ψύξης που ενσωματώνεται στη γρίλια της μάσκας.
Ειδικότερα, η γρίλια φέρει ένα μηχανισμό που της επιτρέπει να ανοίγει. Το πόσο θα ανοίξει εξαρτάται από τις εκάστοτε συνθήκες και ειδικότερα από τις… απαιτήσεις του ηλεκτρικού κινητήρα, της μπαταρίας και του συστήματος κλιματισμού.Όταν είναι τελείως κλειστή, ενισχύεται η αεροδυναμική απόδοση, με τον οδηγό, επίσης, να «κερδίζει» έως και 7 επιπλέον χλμ. αυτονομίας.
Στη μείωση, τέλος, του συντελεστή οπισθέλκουσας συμβάλλει το επίπεδο πάτωμα του μοντέλου, καθώς και μια σειρά άλλων αεροδυναμικών εξαρτημάτων, όπως είναι οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, η πίσω αεροτομή και ο διαχύτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Skoda Enyaq iV: Βραβείο στη δυναμική σχεδίαση
Η μοναδική οπτική ταυτότητα του νέου Skoda Enyaq iV
To Skoda Enyaq iV και σε έκδοση coupe!