Live Κίνηση
Περισσότερα
SKODA 2021-1

Skoda Scala G-TEC: Η απόλυτη επιλογή οικονομίας στα προσιτά hatchbacks

Ελλάδα 1:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Skoda Scala G-TEC: Η απόλυτη επιλογή οικονομίας στα προσιτά hatchbacks

SKODA 2021-1

Skoda Scala G-TEC: Η απόλυτη επιλογή οικονομίας στα προσιτά hatchbacks

SKODA 2021-1

To Skoda Scala φέρνει έναν φρέσκο σχεδιαστικό αέρα στα σύγχρονα hatchbacks παρέχοντας την δυνατότητα σε ένα ευρύ κοινό να αποκτήσει ένα πλήρες σε χώρους και τεχνολογίες αυτοκίνητο. Και με την έκδοση G-TEC με φυσικό αέριο προσθέτει και τον παράγοντα την απίστευτης οικονομίας σε καύσιμο.

Advertisement
Advertisement

Τι θα λέγατε αν ένα αυτοκίνητο θα μπορούσε να σας πάει από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη με μόλις 15 ευρώ; Μοιάζει σχεδόν απίστευτο, όμως για τα οχήματα που χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο (CNG) ως καύσιμο είναι μία απτή πραγματικότητα. Και η Skoda ως πρωτοπόρος και ηγέτιδα δύναμη της αγοράς αυτών των μοντέλων στην χώρα μας προσφέρει μια σειρά από επιλογές σε διάφορα μοντέλα της, με την πιο οικονομική και περισσότερο προσιτή σε ευρύ κοινό πρόταση να είναι το Scala G-TEC.

Το Scala αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό άλμα προόδου για την τσέχικη εταιρία, καθώς καταφέρνει να προσαρμόσει όλη τη σύγχρονη φιλοσοφία και τις νέες αντιλήψεις της Skoda σε ένα αμάξωμα. Και σε μία κατηγορία με μεγάλο αγοραστικό ενδιαφέρον, ιδίως για την ελληνική πραγματικότητα. Η Skoda έχει ανέβει πλέον αρκετά σκαλιά στην ιεραρχία των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, και το Scala καλείται να ανταποκριθεί όχι μόνο στον τομέα του value for money αλλά και σε πολλά άλλα επίπεδα, όπως η κορυφαία τεχνολογία, η μέγιστη δυνατή πρακτικότητα και η άψογη ποιότητα στην κατασκευή του.

Advertisement
Advertisement

Αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό από την σχεδίασή του με τις γραμμές του να δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σύνολο όπου παντρεύονται ιδανικά οι διαχρονικές γραμμές και το δυναμικό στιλ. Είναι το πρώτο Skoda που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 του Volkswagen Group, κατασκευασμένο με ανωτέρου επιπέδου υλικά και πανταχού παρούσα μία αίσθηση αναβαθμισμένης ποιότητας και πολυτέλειας. Η εξωτερική του σχεδίαση είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή και καλαίσθητη, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τη νέα αισθητική προσέγγιση της Skoda σε όλα της τα μοντέλα και τονίζοντας στο μέγιστο βαθμό τη συνολική ποιοτική αναβάθμιση της εταιρίας.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Το σαλόνι είναι ένας ακόμα τομέας όπου είναι διάχυτη η τεράστια εξέλιξη της Skoda προς την κατεύθυνση ενός κατασκευαστή με κορυφαίας ποιότητας και υψηλής τεχνολογίας αυτοκίνητα. Το περιβάλλον που βλέπει εμπρός του ο οδηγός και οι επιβάτες πέρα από καλαίσθητο και άψογα κατασκευασμένο είναι και έντονα ψηφιακό. Ο πίνακας οργάνων Virtual Cockpit διαθέτει οθόνη 10,25 ιντσών ενώ τα συστήματα infotainment από την 3η γενιά του MIB modular infotainment matrix έρχονται με διαγώνιο οθόνης από 6,5 ίντσες έως 9,2 ίντσες και διαθέτουν τεράστιες δυνατότητες διασύνδεσης.

Advertisement

Από εκεί και πέρα το ξεχωριστό Skoda Scala διαθέτει ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού, το οποίο συνδυάζεται και με κορυφαίες παροχές διασύνδεσης από το σύστημα πολυμέσων. Ενώ δεν λείπουν και οι έξυπνες εφαρμογές υπό την ταμπέλα Simply Clever, μία νέα αντίληψη της Skoda για την υποστήριξη του οδηγού στην καθημερινότητά του με ευφάνταστες λύσεις που του κάνουν πιο άνετη την καθημερινότητα. Ένα ακόμα βασικό στοιχείο της σύγχρονης φιλοσοφίας της Skoda είναι και η ευρυχωρία των αυτοκινήτων της, με το Scala να είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, καθώς προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές στην κατηγορία του.

Advertisement

Η έκδοση G-TEC με καύσιμο το φυσικό αέριο CNG βασίζεται πάνω στον τρικύλινδροTSI του 1,0 λίτρου, ο οποίος χάρη σε κάποιες αλλαγές και βελτιώσεις έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να καταναλώνει το συγκεκριμένο καύσιμο, πάντα σε συνδυασμό με την δυνατότητα να καίει και βενζίνη. Η απόδοσή του φθάνει στους 90 ίππους 4.000-5.000 σ.α.λ. και μέγιστηροπή 160 Nm από τις 1.800 έως τις 3.800 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα που φθάνει στα 182 km/h ενώ το 0-100 km/h είναι υπόθεση 12,3 δευτερολέπτων.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Advertisement

Η διάταξη της Skoda αποτελείται από τρία ρεζερβουάρ CNG κατασκευασμένα από χάλυβα υψηλής αντοχής, τα οποία χωράνε μέχρι 13,8 kg καυσίμου. Με καύσιμο μόνο το φυσικό αέριο η αυτονομία φθάνει έως και τα 410 χιλιόμετρα. Και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 9,0 λίτρων, η συνολική αυτονομία ανεβαίνει μέχρι και τα 630 χιλιόμετρα.

Η εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή του φυσικού αερίου έχουν σαν αποτέλεσμα ένα μέσο κόστος 3,0 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, τιμή που είναι αδύνατο να πλησιάσει οποιοδήποτε άλλο καύσιμο. Οι εκπομπές CO2 είναι 99 gr/km. κάτι που σημαίνει πως απαλλάσσεται και από τα τέλη κυκλοφορίας. Παράλληλα ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές NOx, ενώ δεν υπάρχουν εκπομπές μικροσωματιδίων.

Η αλλαγή από το ένα σύστημα καυσίμου στο άλλο γίνεται αυτόματα χωρίς να γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό. Ο κινητήρας ξεκινά τη λειτουργία του στο πρόγραμμα βενζίνης και μετά αλλάζει σε CNG. Η πράσινη λυχνία στον πίνακα οργάνων υποδηλώνει ότι το CNG mode είναι ενεργό. Όταν τελειώσει το φυσικό αέριο το αυτοκίνητο περνά αυτόματα στο πρόγραμμα βενζίνης (petrol mode).

Αξίζει εδώ να σημειώσουμε τα σημαντικά πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου ως καύσιμο, όπως για παράδειγμα την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, τους περιορισμένους ρύπους σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης ή πετρελαίου, την μεγάλη ασφάλεια που έχει στην λειτουργία του (ιδίως από κατασκευαστές με την εμπειρία της Skoda) και το γεγονός ότι δεν μπορεί να νοθευτεί. Να σημειώσουμε επίσης ότι η επέκταση του δικτύου φυσικού αερίου στην χώρα μας γίνεται με ταχείς ρυθμούς οπότε γίνεται όλο και πιο εύκολος ο ανεφοδιασμός ακόμα και σε περιοχές εκτός της πρωτεύουσας. Και βέβαια υπάρχει πάντα η ασφαλιστική δικλίδα της χρήσης βενζίνης έτσι ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή υπόνοια άγχους για την αυτονομία και την εύρυθμη λειτουργία του.

Το Skoda Scala G-TEC είναι ετοιμοπαράδοτο, προσφέρεται σε μία πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Ambition, και υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Skoda One το οποίο προσφέρει άτοκη χρηματοδότηση για ένα χρόνο, προνομιακό επιτόκιο από 3,5% για ακόμα χαμηλότερη δόση, προκαταβολή από 0% και πληρωμή 1ης δόσης σε 4 μήνες από την αγορά. Παράλληλα το αυτοκίνητο διατίθεται και για online παραγγελία μέσα από την πολύ εξελιγμένη πλατφόρμα της ελληνικής αντιπροσωπείας, μέσω της οποίας υπάρχει και σημαντικό όφελος στην τελική τιμή του αυτοκινήτου.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Skoda Kamiq G-TEC: Το οικονομικότερο SUV με 3 ευρώ/100 χιλιόμετρα!
Οδηγούμε το νέο Skoda Kodiaq στη Megeve (Γαλλία)
Skoda Kamiq G-TEC: Xωρίς αντίπαλο σε οικονομία και τεχνολογία στα compact SUV