Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT-DACIA-LPG

Dacia Sandero Streetway LPG: Οικονομία στο μάξιμουμ

Ελλάδα 20:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Dacia Sandero Streetway LPG: Οικονομία στο μάξιμουμ

RENAULT-DACIA-LPG

Dacia Sandero Streetway LPG: Οικονομία στο μάξιμουμ

RENAULT-DACIA-LPG

To νέο Dacia Sandero Streetway ακολουθεί πιστά το δόγμα της εταιρίας προσφέροντας υψηλή αξία σε πολύ προσιτή τιμή. Και στην έκδοση με LPG δίνει ακόμα ένα πλεονέκτημα, την απίστευτη οικονομία σε καύσιμα.

Advertisement
Advertisement

Η Dacia εδώ και καιρό έχει αποφασίσει να κινηθεί σε έναν δικό της δρόμο, προσφέροντας όσο το δυνατόν υψηλότερης αξίας αυτοκίνητα χωρίς να χάσει το σημαντικότερο εμπορικό της πλεονέκτημα, την χαμηλή τιμή αγοράς.

Η τακτική αυτή αποδίδει καρπούς σε όλη την Ευρώπη, ιδίως με αυτοκίνητα όπως το νέο Sandero, το οποίο βρέθηκε την περασμένη χρονιά στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων σε αρκετές μεγάλες αγορές. Και όχι άδικα, γιατί με αυτό το μοντέλο η Dacia κάνει την δική της υπέρβαση στην μικρή κατηγορία, αναβαθμίζοντας συνολικά την ποιότητα των αυτοκινήτων της κρατώντας παράλληλα την τιμή τους σε πολύ προσιτά επίπεδα.

Advertisement
Advertisement

Τα νέα Sandero βασίζονται σε μία καινούργια πλατφόρμα, που τους παρέχει περισσότερες δυνατότητες και μεγαλύτερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Η νέα αυτή πλατφόρμα τους επιτρέπει επίσης να εξοπλιστούν με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και σε ψηφιακές παροχές διασύνδεσης για τους επιβάτες.

Η έκδοση Sandero Streetway είναι η πρόταση της εταιρίας για ένα ευέλικτο και γρήγορο αυτοκίνητο πόλης. Η νέα γενιά του έχει ένα πολύ όμορφο και ξεχωριστό αμάξωμα με έντονη προσωπικότητα και στιβαρή αίσθηση.

Οι όμορφες γραμμές μαζί με την εντυπωσιακή μάσκα αλλά και το χαμηλότερο ύψος προσθέτουν στιλ στο αμάξωμα, ενώ χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια και τις μεγαλύτερες ζάντες δείχνει σαφώς πιο δυναμικό και ταιριαστό στο περιβάλλον μιας σύγχρονης μεγαλούπολης.

Advertisement

Εκτός από την ισχυρή σχεδιαστική του ταυτότητα, το νέο Sandero Streetway χαρακτηρίζεται και από σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία, όπως οι εμπρός LED προβολείς οι οποίοι προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων και βελτιώνουν αισθητά την ορατότητα τη νύχτα (κατά 37% την εμβέλεια της δέσμης και κατά 9% το εύρος της).

Advertisement

Χάρη στη νέα σχεδίαση είναι βελτιωμένη και η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με ότι αυτό συνεπάγεται στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου αλλά και στον περιορισμό των αεροδυναμικών θορύβων που φθάνουν στο σαλόνι.

Μιλώντας για το σαλόνι, η Dacia έβαλε τα δυνατά της για να το αναβαθμίσει συνολικά. Υπάρχει ένα εντελώς νέο ταμπλό με εργονομική σχεδίαση και πολύ πιο ποιοτικά υλικά, που δημιουργούν μία αίσθηση σύγχρονου και ανθεκτικού αυτοκινήτου. Εξαιρετικοί για τα δεδομένα του αμαξώματος είναι και οι χώροι για τους επιβάτες, καθώς στα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενηθούν 3 ενήλικες.

Advertisement

Ο χώρος των αποσκευών φθάνει στα 410 λίτρα, τιμή κορυφαία για μικρό αυτοκίνητο, και γίνεται ακόμα μεγαλύτερος χάρη στην ασύμμετρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Οι διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι μέσα στο σαλόνι φθάνουν τα 21 λίτρα, με χώρο αποθήκευσης κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο 1,4 λίτρων (προαιρετικά), στις μπροστινές και πίσω πόρτες και στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων.

Ο εξοπλισμός είναι πλέον πολύ πιο πλούσιος περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ενσωματωμένη ψηφιακή οθόνη, τιμόνι με χειριστήρια για το cruise control, νέο αυτόματο κλιματισμό, κάρτα hands-free για την είσοδο, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω και πολλά ακόμα. Ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο της Dacia διατίθεται και ηλεκτρική γυάλινη οροφή.

Υπάρχουν επίσης τρεις επιλογές σε συστήματα πολυμέσων, με την κορυφαία να διαθέτει μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών και δυνατότητες ψηφιακής διασύνδεσης με Android Auto και Apple CarPlay. Πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός για την ασφάλεια των επιβατών που περιλαμβάνει έξι αερόσακους, ζώνες ασφαλείας με περιοριστή φορτίου, προεντατήρες για τις ζώνες οδηγού και συνοδηγού και σύστημα κλήσης επείγουσας ανάγκης.

Το νέο Dacia Sandero Streetway διαθέτει επίσης και πολλά σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν το σύστημα για Ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (Emergency Brake Assist), η  Ειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning), το σύστημα για την Υποβοήθηση στάθμευσης (περιλαμβάνει τέσσερις αισθητήρες ραντάρ εμπρός και πίσω), η κάμερα οπισθοπορείας, η Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill start assist) κ.ά.

Στα μηχανικά μέρη, και δη στους κινητήρες, η Dacia προσφέρει εκτός από τις κλασικές επιλογές σε βενζίνη και μία έκδοση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον Έλληνα καταναλωτή. Πρόκειται για την έκδοση με τον κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG, η οποία έχει σημαντικά πλεονεκτήματα σε ότι αφορά τα λειτουργικά έξοδα, λόγω της χρήσης του κατά πολύ φθηνότερου υγραερίου.

Η έκδοση αυτή χρησιμοποιεί τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1 λίτρου 1.0 ΤCe ο οποίος έχει εξελιχθεί ειδικά για την χρήση και των δύο καυσίμων, και αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής με την χρήση του υγραερίου.

Το νέο Sandero Streetway LPG είναι τουλάχιστον 35% πιο οικονομικό από ένα αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης ενώ χάρη και στις μεγάλες δεξαμενές για βενζίνη και υγραέριο, η αυτονομία του μπορεί να αγγίξει και τα 1.500 χιλιόμετρα.

Πέρα από την τεράστια οικονομία σε χρήματα λόγω της χαμηλότερης τιμής του υγραερίου, το νέο Sandero Streetway έχει και ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων. Κάτι που του επιτρέπει να κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο της Αθήνας ενώ απαλλάσσεται και από τα Τέλη Κυκλοφορίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 100 PS LPG
Δοκιμή: Renault Clio 1.0 TCe LPG
Συγκριτική δοκιμή: Renault Captur 1.0 TCe LPG vs Skoda Kamiq 1.0 G-TEC