Live Κίνηση
Περισσότερα
Renault 2022-1

Renault Clio E-TECH: Το πιο εξελιγμένο super mini

Ελλάδα 0:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Clio E-TECH: Το πιο εξελιγμένο super mini

Renault 2022-1

Renault Clio E-TECH: Το πιο εξελιγμένο super mini

Renault 2022-1

Όμορφο, ποιοτικό και πλούσια εξοπλισμένο, το Renault Clio διαθέτει και μία υβριδική έκδοση με το πιο εξελιγμένο και αποδοτικό σύστημα της αγοράς.

Advertisement
Advertisement

Έχοντας πίσω του παράδοση δεκαετιών, το Clio παραμένει πιστό στην φιλοσοφία της Renault να προσφέρει σε κάθε εποχή το πιο ολοκληρωμένο και ελκυστικό μοντέλο της αγοράς.

Στη νέα αυτή εποχή, το Clio καταφέρνει να συνδυάζει όλες τις κλασικές αξίες της μάρκας, ανοίγοντας νέους δρόμους σε έννοιες όπως η αυτόνομη, η ηλεκτρική και η δικτυωμένη οδήγηση.

Στην πρώτη γραμμή αυτής της νέας φιλοσοφίας της γαλλικής εταιρίας βρίσκεται η υβριδική έκδοση του Clio με τα χαρακτηριστικά E-TECH. Μία έκδοση που φέρνει στην κατηγορία ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα με πολλές τεχνολογίες δανεισμένες από την συμμετοχή της εταιρίας στην Formula 1.

Advertisement
Advertisement

H τεχνολογία E-TECH είναι τόσο προηγμένη που κουβαλά μαζί της πάνω από 150 διπλώματα ευρεσιτεχνίας, με νέες δυνατότητες που έρχονται να προσφέρουν κορυφαία οικονομία και πολιτισμένο χαρακτήρα στον υβριδικό κινητήρα του Clio.

Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων ο οποίος συνοδεύεται από δύο ηλεκτροκινητήρες για συνδυαστική ισχύ 140 ίππων.

Advertisement

Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 48 ίππους και ο δεύτερος 20 ίππους, έχοντας την δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Το σύστημα λειτουργεί με έναν πολύ εξελιγμένο τρόπο, τονίζοντας όσο γίνεται περισσότερο τα χαρακτηριστικά της ηλεκτροκίνησης. Έτσι έχουμε ηλεκτρική εκκίνηση του κινητήρα και λειτουργία σε αμιγώς ηλεκτρική κατάσταση για πάνω από το 80% μιας αστικής διαδρομής.

Advertisement

Και όλα αυτά όχι μόνο αθόρυβα και με την εκρηκτική αίσθηση επιδόσεων που έχει ένα ηλεκτρικό σύστημα. Αλλά και με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και ελάχιστες εκπομπές CO2, κάτι που το απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και του επιτρέπει να κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο.

Το υβριδικό σύστημα της Renault έχει ένα ακόμα πρωτοποριακό στοιχείο, το έξυπνο κιβώτιο DHT, το οποίο ελέγχει με έναν πολύ εξελιγμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα και τους τρεις κινητήρες, εξασφαλίζοντας κάθε φορά τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό τους για μέγιστη απόδοση και οικονομία.

Advertisement

Το σύστημα E-TECΗ χρησιμοποιεί επίσης και μία μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh, η οποία έχει βάρος 38 κιλά και τοποθετείται κάτω από το πορτ-μπαγκάζ καταλαμβάνοντας τον μικρότερο δυνατό χώρο.

Παράλληλα, το σύστημα διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας. Το Eco, που δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση μέχρι τα 70 χλμ, αν η μπαταρία έχει αρκετό ρεύμα. Το Hybrid, που συνδυάζει βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρες για τη μέγιστη οικονομία. Και το Sport που δίνει έμφαση στις επιδόσεις, αξιοποιώντας κυρίως τον θερμικό κινητήρα.

Παράλληλα το κιβώτιο διαθέτει και θέση με τα χαρακτηριστικά “Β”, μία λειτουργία η οποία αυξάνει σημαντικά την δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας για φόρτιση της μπαταρίας από το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα του αυτοκινήτου.

Από εκεί και πέρα, οι διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Clio είναι περιορισμένες και εντοπίζονται στα διακριτικά σήματα της συγκεκριμένης υβριδικής τεχνολογίας ενώ και ο πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη έχουν κάποια νέα μενού τα οποία δείχνουν την κατάσταση της υβριδικής λειτουργίας και τα ποσοστά ηλεκτρικής ισχύος και αυτονομίας.


Σε κάθε περίπτωση, το Renault Clio E-TECH καταφέρνει να συνδυάζει τα μοναδικά χαρακτηριστικά της υπόλοιπης γκάμας του μοντέλου με ένα κορυφαίο τεχνολογικά υβριδικό σύστημα με πολλές πρωτοποριακές ιδέες και εξαιρετική απόδοση σε ό,τι έχει να κάνει με την οικονομία σε καύσιμο και στην απόδοση σε πραγματικές συνθήκες.

Χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο πλήρη και τεχνολογικά ενημερωμένα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς σήμερα, και σίγουρα μία premium πρόταση που ξεπερνά τα στενά όρια των μικρών αυτοκινήτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Renault Clio: Τεχνολογία και ασφάλεια
Renault Hybrid: Φουλ επίθεση στα υβριδικά μοντέλα
Δοκιμή: Renault Clio 1.0 TCe 90 PS