Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

ΑΓΩΝΕΣ

WRC: Ξεκίνησε δοκιμές με το υβριδικό Rally 1 η Hyundai!

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
hyundai-wrc22-hybrid-first-test-c1000x600

Το 2022 όλα αλλάζουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, καθώς σε αυτό θα μάχονται νέα, υβριδικά αγωνιστικά οχήματα.

Η Hyundai Motorsport, όπως άλλωστε και οι Toyota και M-Sport, δεσμεύτηκαν για τη συμμετοχή τους στο σπορ στο πλαίσιο των συγκεκριμένων κανονισμών και ήδη ξεκίνησε δοκιμές ενόψει της νέας χρονιάς.

Το πρωτότυπο Rally 1 που θα βασίζεται στο Hyundai i20 N βγήκε σε μία χωμάτινη ειδική διαδρομή στη Νότια Γαλλία, όπου και «έγραψε» τα πρώτα του χιλιόμετρα. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στην ανακοίνωσή της ομάδα με βάση στο Alzenau: «…στόχος του τεστ ήταν να κατανοηθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, να εντοπιστούν τα δυνατά χαρτιά και οι αδυναμίες του, ώστε να σχεδιαστούν βάσει αυτών των δοκιμών, τα επόμενα βήματα σε ότι αφορά στην εξέλιξή του».

Είχε προηγηθεί ένα rollout του αυτοκινήτου, σε μία ιδιωτική πίστα δοκιμών στην Γερμανία, άρα η Hyundai έκανε και παραλληλισμό των δεδομένων που συνέλεξε αυτές τις δύο ημέρες. Κι από εδώ και πέρα, θα υπάρχει εκτενές πλάνο δοκιμών, σε διάφορες ευρωπαϊκές τοποθεσίες, ώστε η Κορεάτικη ομάδα να παρουσιαστεί έτοιμη στην πρεμιέρα του προσεχή Ιανουαρίου.

hyundai-wrc22-hybrid-first-test-a1000x600

Ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, είπε σχετικά: «Είναι πάντα ξεχωριστή στιγμή όταν ένα νέο αυτοκίνητο βγαίνει για πρώτη φορά στο δρόμο. Ειδικά στην περίπτωση του 2022 Rally1, έχουμε ξεκινήσει από το μηδέν, βάσει νέων κανονισμών, σε ένα διαφορετικό concept και με ένα άλλο αυτοκίνητο ως βάση: το Hyundai i20 N. Υπήρχε ενθουσιασμός για αυτή τη νέα περιπέτεια. Είδαμε ενδιαφέροντα πράγματα, πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν, όλα αυτά όμως είναι κομμάτι γνώριμης διαδικασίας. Η ομάδα μας έχει κάνει φοβερή δουλειά στο πλαίσιο της προετοιμασίας του αυτοκινήτου για αυτό το τεστ, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Είμαστε ακόμα στο ξεκίνημα ενός μεγάλου ταξιδιού, όμως έχουμε ενδιαφέρουσες στιγμές μπροστά μας μέχρι το Ράλι Μόντε Κάρλο του 2022».

Θυμίζουμε πως από τη νέα χρονιά, τα World Rally Cars θα φέρουν τον ίδιο 1600άρη 4κύλινδρο Twin-Turbo κινητήρα, όμως αυτός θα συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα που θα προσφέρει 134 άλογα και 180 Nm ροπής.

hyundai-wrc22-hybrid-first-test-b1000x600

Διαβάστε επίσης:
European Le Mans Series: Μία «ρουκέτα» έθεσε εκτός μάχης το Λασκαράτο
Extreme E: Συνέχεια στο Dakar της Σενεγάλης
Οι 4 υποψήφιοι για την προεδρία της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto