Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Μεξικού: Ο Ogier αύξησε τη διαφορά παρά το δράμα

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Συναρπαστικό σε εξέλιξη ήταν και το σκέλος του Σαββάτου σε ότι αφορά στο Ράλι Μεξικού, που αποτελεί τον τρίτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Ο Sebastien Ogier είναι καθοδόν για την πέμπτη του νίκη στο συγκεκριμένο ράλι, καθώς πάει στην τελευταία ημέρα με προβάδισμα 27 δευτερολέπτων από τον πλησιέστερο αντίπαλο. Αν και στο ξεκίνημα του σκέλους, τα πράγματα δεν φάνταζαν τόσο ευοίωνα.

Στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας, την επεισοδιακή Guanajuatito, υπήρξε διακοπή μετά την έξοδο του Esapekka Lappi σε ένα χαντάκι, 800 μέτρα πριν τον τερματισμό. Κι αυτό διότι αποδείχθηκε από τα αμέσως επόμενα περάσματα πως παρότι το πλήρωμα ήταν καλά, το ακινητοποιημένο C3 ήταν σε πολύ επικίνδυνη θέση.

Την ίδια ώρα ο Ogier είχε κλατάρισμα εμπρός δεξιά και στο… χάος της απόδοσης χρόνων από τους κριτές, ο παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε χρόνο 22.4 δευτερόλεπτα πιο αργό από του Kris Meeke, πράγμα που τοποθέτησε τον οδηγό της Toyota στην κορυφή της γενικής κατάταξης, με το ισχνό προβάδισμα της τάξης των 1.3 δευτερολέπτων!

Όμως δεν έμεινε για πολύ εκεί. Ένα κλατάρισμα στην αμέσως επόμενη ειδική και η επιλογή του να μη σταματήσει, κατέστρεψαν τον αγώνα του. Έχασε ενάμιση λεπτό από τον αργό ρυθμό και μετά άλλα 105 δευτερόλεπτα στην επόμενη ειδική, καθώς είχε πληγωθεί η ανάρτηση του Yaris.

Έτσι ο Ogier πέρασε ξανά στην κορυφή και σταδιακά άνοιξε τη διαφορά του από τον Elfyn Evans, παρότι είχε και στην υπέρ-ειδική της Leon «τη στιγμή του», χτυπώντας στις μπαριέρες.

Όσο για τον οδηγό της M-Sport, έπαιξε άμυνα έναντι του πρωτοπόρου της βαθμολογίας Ott Tanak, τον οποίο κατάφερε να κρατήσει πίσω του με διαφορά 2.2 δευτερολέπτων.

Ο Thierry Neuville έψαχνε το σωστό set-up για το Hyundai i20 WRC και είναι τέταρτος, χωρίς να απειλεί και χωρίς να απειλείται. Ο Meeke έχει πέσει πέμπτος, χάνοντας ακόμα περισσότερο χρόνο με το κιβώτιο του Yaris κολλημένο σε δεύτερη σχέση στην τελευταία ειδική.

Αναλυτικά η κατάταξη:
1 Sebastien Ogier/Julien Ingrassia (Citroën C3 WRC) 2h57m21.4s
2 Elfyn Evans/Scott Martin (Ford Fiesta WRC) +27.0s
3 Ott Tänak/Martin Järveoja (Toyota Yaris WRC) +29.2s
4 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) +1m15.7s
5 Kris Meeke/Seb Marshall (Toyota Yaris WRC) +4m37.1s
6 Benito Guerra/Jaime Zapata (Skoda Fabia R5) +12m06.0s
7 Marco Bulacia Wilkinson/Fabian Cretu (Skoda Fabia R5) +15m39.6s
8 Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (Toyota Yaris WRC) +17m32.4s
9 Ricardo Trivino/Marc Marti (Skoda Fabia R5) +21m59.6s1
10 Dani Sordo/Carlos del Barrio (Hyundai i20 Coupe WRC) +21m59.7s

Το τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 60.17 χιλιομέτρων.

Δημοφιλή στο Protothema.gr