Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις: Σταμάτησε ο αγώνας λόγω κακοκαιρίας!

Ελλάδα 0:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Ακρόπολις: Σταμάτησε ο αγώνας λόγω κακοκαιρίας!

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις: Σταμάτησε ο αγώνας λόγω κακοκαιρίας!

ΑΓΩΝΕΣ

Η καταιγίδα που χτύπησε την Κορινθία υποχρέωσε τους οργανωτές να διακόψουν το Ράλι Ακρόπολις μετά την 6η ειδική διαδρομή, ακυρώθηκαν οι τρεις τελευταίες ειδικές διαδρομές.

Advertisement
Advertisement

TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Οι Kajetan Kajetanowicz/Jaroslaq Baran  με το Ford Fiesta R5 προηγούνταν στην κατάταξη του αγώνα μετά το τέλος της 6ης ειδικής και πήραν νίκη και τίτλο. Έξαλλος έγινε ο Breen όταν έμαθε την απόφαση των αγωνοδικών για τη διακοπή. Στο βάθρο ο Λάμπρος Αθανασούλας.

Νωρίτερα και μέχρι την 6η ειδική διαδρομή ο αγώνας ήταν κανονική λασπομαχία με συνεχείς ανατροπές. Ο Kajetan Kajetanowicz πήρε την τύχη στα χέρια του κερδίζοντας την 6η ειδική και τη νίκη. Ένα πρόβλημα Μπρίν όταν και άνοιξε το καπό του Peugeot 208 στην ειδική, είχε ως αποτέλεσμα ο Καγιετάνοβιτς να περάσει και πάλι στην κορυφή. Ο Πολωνός τη στιγμή της διακοπής ήταν 10 δλ. μπροστά από τον οδηγό της Peugeot Academy, την ώρα που ο Λάμπρος Αθανασούλας ήταν 3ος, μόλις 5,3 δλ. πίσω από τον Μπρίν.

Advertisement
Advertisement

Συνολικά στις έξι ειδικές διαδρομές τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: Χτες στις δυο ειδικές διαδρομές είχαμε δυο νικητές. Στην «SEAJETS Κινέτα Λουτράκι» που κόπηκε κατά 19km κέρδισε ο νικητής του αγώνα, Kajetan Kajetanowicz. Τη νυχτερινή ειδική διαδρομή ΕΚΟ Racing Κινέτα κέρδισε ο Λάμπρος Αθανασούλας με το Νίκο Ζακχαίο με το Skoda Fabia R5 με διαφορά μάλιστα 27.4 δευτερολέπτων από τον δεύτερο στη συγκεκριμένη ειδική αλλά και στον αγώνα Breen. Σήμερα έγιναν μόνο οι τέσσερις από τις επτά ειδικές διαδρομές. Η μέρα ξεκίνησε από τα την ειδική διαδρομή SEAJETS Αθίκια την οποία κέρδισε ο Kajetanowicz με διαφορά μόλις 1.3sec από το Breen. Τη 2η ειδική διαδρομή ΚΛΕΝΙΑ – ΜΥΚΗΝΕΣ κέρδισε ο Craig Breen με διαφορά 20 δευτερολέπτων από τον Λάμπρο Αθανασούλα. Την τρίτη ειδική της ημέρας στο Κεφαλάρι κέρδισε ο Breen με διαφορά 16.4 δευτερολέπτων από τον Αθανασούλα και την 4η ειδική διαδρομή και τελευταία που έγινε, την EKO Racing Ζήρεια κέρδισε ο Kajetanowicz με διαφορά 12.6 sec από τον Αθανασούλα.

Athanasoulas-Acropolis15-act-c640

Αμέσως μετά ο αγώνας σταμάτησε λόγω της τρομερής καταιγίδας που χτύπησε την περιοχή.

Advertisement

Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:

1    BREEN Craig – MARTIN Scott    PEUGEOT 208 T16 R5
«Περίεργος καιρός. Ήταν μια καταστροφή, αλλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα με τον καιρό. Δεν ξέρω αν ήταν σωστή η απόφαση να ακυρωθούν οι υπόλοιπες ειδικές, επειδή δεν ήμουν εκεί. Είναι απογοητευτική απόφαση, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό».

Advertisement

2    KAJETANOWICZ Kajetan – BARAN Jaroslaw    FORD Fiesta R5
«Είναι ένα απίστευτο συναίσθημα. Ήταν η πιο δύσκολη μέρα της ζωής μου. Όλα είναι τώρα τέλεια και όμορφα! Είναι σπουδαίο συναίσθημα το να είσαι Πρωταθλητής Ευρώπης. Είμαι πολύ χαρούμενος με τον τίτλο».

6    TARABUS Jaromir – TRUNKAT Daniel    SKODA Fabia S2000
«Ήταν πολύ δύσκολος αγώνας. Δεν ξέρω για την ασφάλεια των ειδικών. Σίγουρα ο αγώνας είναι ωραίος, αλλά ίσως να είναι λάθος η εποχή. Έμοιαζε με ό,τι έγινε στην Κορσική. Λυπάμαι για τον Breen – ήταν πολύ γρήγορος σήμερα και ήρθε κοντά στη νίκη. Είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, αλλά σίγουρα θα θέλαμε να είμαστε πιο κοντά στο βάθρο. Όμως δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο».

8    TLUSTAK Antonin – KUCERA Ladislav    SKODA Fabia S2000
«Το πρώτο σκέλος δεν ήταν τέλεια σχεδιασμένο, επειδή είναι πολύ δύσκολο για το ERC να ξεκινήσει έναν αγώνα με τόσο μεγάλη ειδική και έπειτα από αυτό να αγωνίζεσαι και σε νυχτερινή. Επίσης, σήμερα υπήρχαν τέσσερις ειδικές χωρίς service, κάτι που ήταν πολύ δύσκολο για όλους. Νομίζω ότι την επόμενη φορά πρέπει να υπάρχει καλύτερο ωράριο. Από την αρχή αυτό που είχε σημασία ήταν η επιβίωση. Από αυτήν την άποψη είμαστε ικανοποιημένοι με την 8η θέση, επειδή πάνω από όλα τερματίσαμε».

Advertisement

9    JEETS Raul – TOOM Andrus    FORD Fiesta R5
«Ο αγώνας ήταν μικρός -όπως και η εμπειρία-, αλλά συναντήσαμε όλες τις πιθανές συνθήκες που θα μπορούσαμε. Νομίζαμε ότι θα μπορούσαμε να επιτεθούμε, αλλά οι ειδικές ακυρώθηκαν. Αισθανόμαστε ότι έχουμε αφήσει κάτι στη μέση, επειδή είχαμε μία ευκαιρία για την 5η θέση. Όμως τώρα είμαστε 6οι, και αυτό είναι το αποτέλεσμα».

10   Αθανασούλας Λάμπρος, Ζακχαίος Νίκος    SKODA Fabia R5
«Από την αρχή του αγώνα δε μας ενδιέφερε τόσο πολύ η θέση που θα βρισκόμασταν, αλλά οι χρόνοι που θα πραγματοποιούσαμε. Οι χρόνοι μας ήταν πολύ καλοί απέναντι σε εξαιρετικούς αντιπάλους που έχουν κατακτήσει τίτλους. Με δεδομένο ότι αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας για εμάς με το αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό. Βέβαια, δεν το χαρήκαμε όσο θα θέλαμε σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, όμως ήταν σωστές τόσο η μείωση της χθεσινής ειδικής όσο και η ακύρωση του υπόλοιπου σκέλους. Ευχαριστούμε πολύ το Lascaris Foundation για την ευκαιρία που μας έδωσε».

11    BUTVILAS Dominykas – HELLER Kamil    SUBARU Impreza WRX STI
«Ανυπομονούσαμε για τις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές, αλλά ο αγώνας μίκραινε όλο και περισσότερο. Αλλά, εφόσον πρόκειται για θέματα ασφαλείας, ήταν το καλύτερο που μπορούσε να γίνει».

12    BOTKA David – SZELES Peter    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Είμαι πολύ χαρούμενος. Ήρθαμε εδώ για τη νίκη, και αυτό επετεύχθη! Θέλαμε αυτό το αποτέλεσμα μετά την ποινή μας στην Κύπρο για μια παρεξήγηση με τα ελαστικά. Στην τελευταία ειδική η απόδοσή μας ήταν εξαιρετική. Μετά τις αναγνωρίσεις πιστεύαμε ότι αυτή ήταν η ειδική που θα μπορούσαμε να σημειώσουμε αυτήν την επίδοση και οδηγήσαμε στο όριο».

14   Κύρκος Λάμπρος – Πολυζώης Γιώργος    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Το μόνο που έχουμε να κρατήσουμε από αυτόν τον αγώνα είναι η κατάκτηση του τίτλου. Οι συνθήκες ήταν περίεργες, καθώς δεν έχουμε συνηθίσει σε αυτές. Συγχαρητήρια στον Λάμπρο Αθανασούλα για την επίδοσή του, καθώς επίσης σε όλα τα πληρώματα του αγώνα».

Serderidis_Acropolis_Preview_640

16    SERDERIDES Jourdan – MICLOTTE Frederic    CITROEN DS3 R5
«Ο αγώνας τελείωσε, και είναι πολύ ωραίο συναίσθημα. Είναι το καλύτερό μας αποτέλεσμα σε ένα διεθνή αγώνα, και φυσικά στο ERC. Έχουμε βελτιωθεί πολύ, αλλά ακόμη υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει. Δεν είχαμε προβλήματα, με εξαίρεση το καλώδιο του κιβωτίου στο shakedown. Ήταν πολύ ωραίος αγώνας, και είναι κρίμα που τελείωσε με αυτόν τον τρόπο».

Οι Κύρκος Πολυζώης είναι πίσω από τους Αθανασούλα Ζακχαίο στην κατάταξη του Ελληνικού Πρωταθλήματος.  Αυτή η δεύτερη θέση για το Λάμπρο Κύρκο του έδωσε για 4η φορά τον τίτλο του πρωταθλητή στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι.