Live Κίνηση
Περισσότερα
MIRROR

Αποκλειστικό: Ο θρύλος του drift Daigo Saito μιλάει στο NewsAuto

Ελλάδα 14:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκλειστικό: Ο θρύλος του drift Daigo Saito μιλάει στο NewsAuto

MIRROR

Αποκλειστικό: Ο θρύλος του drift Daigo Saito μιλάει στο NewsAuto

MIRROR

Οι φίλοι του drift ξέρουν καλά το όνομα Daigo Saito καθώς αποτελεί έναν ζωντανό θρύλο του σπορ, έχοντας βρεθεί στην κορυφή τόσο στο επικό D1 Grand Prix στην Ιαπωνία όσο και στη Formula Drift στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Advertisement
Advertisement

Οι αναγνώστες του NewsAuto τον μάθατε όταν για πρώτη φορά άρχισε να πηγαίνει με το πλάι με… πισωκίνητη Lamborghini (δείτε περισσότερα εδώ) αλλά και στα εντυπωσιακάv videos BattleDrift 1 και BattleDrift 2.

Όσο για το ελληνικό κοινό, έμαθα καλά τι σημαίνει Saito στο πλαίσιο του King of Nations/King of Europe που διεξήχθη πρόσφατα στην πίστα των Σερρών, όπου ο γεννημένος στη Σαϊτάμα οδηγός κατέκτησε την κορυφή.

Τι θα λέγατε όμως να γνωρίζουμε λίγο καλύτερα τον 38χρονο Ιάπωνα; Ο Daigo Saito μίλησε αποκλειστικά στο Newsauto και τον Πάνο Σεϊτανίδη!

Advertisement
Advertisement

saito-action-a640

Τι είναι το drifting για σένα;

Το drifting είναι κάτι παραπάνω από ανταγωνισμός για μένα, είναι η ζωή μου. Έχω και μία επιχείρηση που ασχολείται με αυτό άρα είναι ο πυρήνας της καθημερινότητάς μου.

Το να οδηγείς το αγωνιστικό σου αυτοκίνητο είναι εξίσου συναρπαστικό όσο το να σε βλέπουμε εμείς απ’ έξω να ντριφτάρεις;

Το να παρακολουθείς αυτούς τους αγώνες σε ξεσηκώνει, σε εξιτάρει. Όμως προφανώς, το να οδηγείς με αυτό τον τρόπο είναι πιο ακόμα διασκεδαστικό.

saito-portrait-incar-a640

Έχω διαβάσει ιστορίες για περιπέτειές σου όταν ήσουν μικρότερος, καταστρέφοντας αυτοκίνητα στην προσπάθειά σου να προπονηθείς. Πως αποφάσισες ξαφνικά να μάθεις να κάνεις κάτι τέτοιο;
Φυσικά δεν ήταν στόχος μου να καταστρέψω κάποιο αυτοκίνητο. Όμως ήθελα να γίνω καλύτερος οδηγός και το απολάμβανα και στην πορεία προέκυψαν και κάποια ατυχήματα. Όμως απολάμβανα τόσο την οδήγηση, που η άτυχη στιγμή δεν με δυσαρεστούσε. Αντίθετα, είχα εξοικειωθεί με την ιδέα του να προκαλώ ζημιές και μετά να τις επιδιορθώνω.

Advertisement

Πως αντέδρασε η οικογένειά σου όταν τους είπες πως θα γίνεις drifter;
Είχαν πάθει σοκ. Αυτό μόνο.

BattleDrift2-d640

Advertisement

Είναι η Ιαπωνία η Γη της Επαγγελίας για τους απανταχού drifters;
Υπάρχουν πολλοί drifters εκεί έξω και τόσα πολλά μέρη που μπορεί κανείς να κάνει drift. Όμως σίγουρα, η Ιαπωνία είναι το ιδανικότερο. Σε ότι αφορά στην παροχή ανταλλακτικών, στις άλλες χώρες δυσκολεύονται πολύ περισσότερο από εμάς να βρουν ανταλλακτικά άρα σε αυτόν τον τομέα, ναι, σίγουρα η Ιαπωνία είναι ιδανική για drifting.

Πως ένιωσες όταν κατέκτησες για πρώτη φορά τον τίτλο στο D1 Grand Prix;
Αυτός ήταν ο στόχος μου, γι’ αυτόν δούλευα τόσο σκληρά, άρα ήταν σα να πραγματοποιήθηκε το πρώτο μέρος ενός ονείρου.

saito-action-c640tall

Advertisement

Αφού «κατέκτησες» την Ιαπωνία, πήγες στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και δοκιμάστηκες στη Formula Drift. Ένιωθες πως είχες κάτι να αποδείξεις;
Γι’ αυτό είπα πως το D1 ήταν το πρώτο μέρος. Ο επόμενος στόχος ήταν να προσπαθήσω να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής, πράγμα που σήμαινε πως έπρεπε να πάω στην Αμερική. Πάντα με ενδιέφερε η Formula Drift, ήξερα πως εκεί υπάρχουν πολλά cool οχήματα που δεν έχουμε στην Ιαπωνία. Έτσι, μετά το D1 ένιωθα πως έπρεπε να αγωνιστώ εκεί και το έκανα.

Θα μπορούσες να μας κάνεις μία σύγκριση των δύο θεσμών;
Είναι drifting και στις δύο περιπτώσεις, ωστόσο με εντελώς διαφορετικά κριτήρια για την ανάδειξη των νικητών. Γι’ αυτό το λόγο και τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί με διαφορετικό τρόπο. Δεν θα μπορούσα να πω ότι κάποιο εκ των δύο είναι καλύτερο του άλλου. Αν με ρωτάς, θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε ποια αυτοκίνητα και ποιοι οδηγοί θα βρίσκονταν στην κορυφή αν όλοι διαγωνίζονταν με τους ίδιους κανονισμούς.

saito-portrait-b640