Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(2) {
  [595598]=>
  object(WP_Post)#7100 (24) {
    ["ID"]=>
    int(595598)
    ["post_author"]=>
    string(2) "47"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-11-22 13:25:14"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-22 11:25:14"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(35) "231122132514_mick-schumacher-alpine"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(35) "231122132514_mick-schumacher-alpine"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-22 13:25:14"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-22 11:25:14"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(595577)
    ["guid"]=>
    string(90) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/11/231122132514_mick-schumacher-alpine.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [595599]=>
  object(WP_Post)#7108 (24) {
    ["ID"]=>
    int(595599)
    ["post_author"]=>
    string(2) "47"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-11-22 13:25:53"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-22 11:25:53"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(31) "231122132553_alpine-a424-lmdh-1"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(31) "231122132553_alpine-a424-lmdh-1"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-22 13:25:53"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-22 11:25:53"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(595577)
    ["guid"]=>
    string(86) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/11/231122132553_alpine-a424-lmdh-1.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΑΓΩΝΕΣ

Alpine: Ανακοίνωσε τον Μικ Σουμάχερ για το WEC

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Στην σύνθεση οδηγών της Alpine για το WEC του 2024 θα βρίσκεται ο Μικ Σουμάχερ. Ο γιος του μεγάλου Μίχαελ Σουμάχερ επιστρέφει στους αγώνες έπειτα από έναν χρόνο.

Ήταν αναμφίβολα ένα δύσκολο 2023 για τον νεαρό οδηγό. Έχοντας μόλις χάσει την θέση του στην Haas F1 από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ ο Μικ έπρεπε να παρακολουθήσει τους αγώνες από το γκαράζ της Mercedes.

Η γερμανική ομάδα είχε φροντίσει να τον εντάξει στο δυναμικό της ως εφεδρικό οδηγό. Ωστόσο ήταν εμφανές ότι δεν θα υπήρχε διαθέσιμο κόκπιτ για τον Μικ ούτε το 2024. Τόσο στην Mercedes όσο και στις υπόλοιπες ομάδες του grid. Έτσι ο Σουμάχερ άρχισε να αναζητά την τύχη του σε άλλες κατηγορίες αγώνων.

Και η Alpine του δίνει την ευκαιρία να τρέξει μαζί της στο πρωτάθλημα WEC του 2024. Σε αυτό περιλαμβάνονται και οι θρυλικές 24 ώρες του Λε Μαν, φυσικά. Θα είναι μία ιδιαίτερα σημαντική εμπειρία για τον Μικ.

«Ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά για εμένα με την Alpine στην κατηγορία Hypercar του WEC» δήλωσε ο Γερμανός. «Το αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακό και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε. Μέχρι τώρα οδηγούσα στην καριέρα μου μονοθέσια. Για πρώτη φορά θα οδηγήσω αγωνιστικό με κλειστό κόκπιτ και καλυμμένους τροχούς. Θα είναι μία μεγάλη ευκαιρία να εξελίξω τις οδηγικές μου ικανότητες» συμπλήρωσε.

Να σημειώσουμε ότι και ο Μίχαελ Σουμάχερ είχε τρέξει πριν μπει στην F1, σε αγώνες αντοχής. Για δύο χρόνια οδηγούσε για λογαριασμό της Sauber Mercedes, κατακτώντας, μάλιστα, δύο νίκες σε Μέξικο Σίτι και Autopolis.

Ο Μικ, λοιπόν, ακολουθεί -έστω και με διαφορετική σειρά- και εκείνος την πορεία του πατέρα του στους αγώνες. Φυσικά, απώτερος σκοπός του παραμένει η επιστροφή κάποια στιγμή στην F1.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot: Ποιος θα είναι ο νέος οδηγός της στο WEC;
Porsche: Με τρεις οδηγούς F1 το 2024 στο WEC;
Aston Martin: Στην κορυφαία κατηγορία του Le Mans από το 2025!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ