Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ντεμπούτο με καθυστέρηση για τη πειραματική γόμα

Ελλάδα 6:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ντεμπούτο με καθυστέρηση για τη πειραματική γόμα

ΑΓΩΝΕΣ

Ντεμπούτο με καθυστέρηση για τη πειραματική γόμα

ΑΓΩΝΕΣ

Το σκληρό ελαστικό P Zero Silver της Pirelli ήταν προγραμματισμένο να κάνει ντεμπούτο στις ελεύθερες δοκιμές του Σίλβερστοουν αλλά ο απρόβλεπτος καιρός της Μεγάλης Βρετανίας είχε άλλα σχέδια. Κατά συνέπεια, η νέα σκληρή γόμα πρόκειται να κάνει ντεμπούτο στη Γερμανία και συγκεκριμένα στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στο Χόκενχαϊμ. Όλοι οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους δύο σετ του νέου ελαστικού επιπλέον των στάνταρ 11 σετ, με τα P Zero White medium και P Zero Yellow ως επίσημες επιλογές για τον δέκατο αγώνα της σεζόν.

Advertisement
Advertisement

Το Χόκενχαϊμ – που φιλοξενεί το Γερμανικό γκραν πρι εναλλάξ με το Νίρμπουργκρινγκ – είναι ένα από τα τρία νέα σιρκουί για την Pirelli φέτος, εκτός του Μπαχρέιν και του Όστιν στις Ηνωμένες πολιτείες της Αμερικής.

Η Ιταλική φίρμα έχει κάποια αγωνιστική εμπειρία εκεί μέσω του Πρωταθλήματος GP3, το οποίο εφοδιάζει με ελαστικά από το 2010, αλλά κανένα ελαστικό P Zero F1 δεν έχει τρέξει ποτέ στην πίστα. Ωστόσο, σε υπολογιστή και τεχνικές μαθηματικής μοντελοποίησης βοήθησαν τους μηχανικούς της Pirelli να προετοιμαστούν για τις συνθήκες του Σαββατοκύριακου.

Το ΧόκενχαΪμ συνδυάζει μεγάλες ευθείες με ένα πιο αργό και τεχνικό κομμάτι σταδίου. Αυτό απαιτεί πολύ ευέλικτο στήσιμο, καθώς τα ελαστικά θα αντιμετωπίσουν μία τεράστια ποικιλία ταχυτήτων και στροφών. Η καλή πρόσφυση στην έξοδο όλων των στροφών αργών – μεσαίων ταχυτήτων είναι το μυστικό για ένα γρήγορο γύρο, και τα ελαστικά παίζουν ζωτικό ρόλο σ’ αυτό. Υπάρχουν επίσης αρκετά σημεία δυνατού φρεναρίσματος, με τα ελαστικά να πρέπει να απορροφήσουν φορτίο επιβράδυνσης μέχρι 5G.

Advertisement
Advertisement

Ενόψει του αγωνιστικού τριημέρου μίλησε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι: «Μετά από ένα βροχερό Σίλβερστοουν, ευελπιστούμε οι οδηγοί να έχουν την ευκαιρία να τρέξουν με τα πειραματικά σκληρά ελαστικά στις ελεύθερες δοκιμές του Χόκενχαϊμ. Όμως ο καιρός στη Γερμανία αυτή την εποχή μπορεί να είναι εξίσου απρόβλεπτος όπως στην Αγγλία: όταν ήμασταν στη συγκεκριμένη πίστα για το Πρωτάθλημα GP3 πριν από δύο χρόνια έβρεχε πολύ, αν και έχουν σημειωθεί επίσης υψηλές θερμοκρασίες στο παρελθόν. Το νέο σκληρό ελαστικό δεν αποτελεί θεαματική εξέλιξη, ωστόσο έχει ελαφρώς μεγαλύτερο λειτουργικό εύρος, που θα διευκολύνει τις ομάδες  να φέρουν τα ελαστικά στις σωστές θερμοκρασίες και να τις διατηρήσουν στο κατάλληλο λειτουργικό εύρος απόδοσης».