Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

To Rocks-e είναι το μίνι ηλεκτρικό Opel

  • Γιάννης Σκουφής (gsk@newsauto.gr)

Η Opel λέει πως το Rocks-Ε είναι το πρώτο όχημα SUM, όπου SUM σημαίνει Sustainable Urban Mobility (Βιώσιμη αστική κινητικότητα).

Η αστική κινητικότητα θα αποκτήσει όλο και μεγαλύτερη σημασία τα επόμενα χρόνια και σύμφωνα με τηνOpel το Rocks-E αποτελεί την απάντηση στις απαιτήσεις μετακίνησης της εποχής μας. Και αυτό γιατί με μόλις 2,41 μέτρα μήκος και 1,39 πλάτος (χωρίς τους καθρέφτες) χωράει παντού, ενώ με διάμετρο στροφής μόλις 7,20 μέτρων στρίβει παντού.

Διευκολύνοντας τα πάντα: από το παρκάρισμα μέχρι την κίνηση στα πιο μικρά στενά. Ταυτόχρονα με συνολικό βάρος μόλις 471 κιλών μαζί με την μπαταρία -χωρίς αυτή είναι κάτω από το όριο των 425 κιλών- θεωρείται ελαφρύ όχημα και σε κάποιες χώρες της ΕΕ μπορεί να οδηγηθεί ακόμα και από 16χρονους με δίπλωμα μοτοποδηλάτου.

Αν πάντως το Opel Rocks-E κάτι σαν θυμίζει δεν κάνετε λάθος και το μοντέλο που σωστά σκέφτεστε δεν είναι άλλο από το Citroen Ami.

Έτσι, όπως και αυτό, έχει θέσεις αποκλειστικά για δύο και κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 6 kW (8 ίππων), που τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία 5,5 kWh. H οποία εξασφαλίζει αυτονομία 75 χιλιομέτρων κατά WLTP και σε μια κοινή οικιακή πρίζα φορτίζει μέσα σε μόλις 3,5 ώρες.

Μάλιστα το καλώδιο φόρτισης είναι σταθερά συνδεδεμένο με το SUM της Opel και προκειμένου να χρησιμοποιηθεί βγαίνει από την πόρτα του συνοδηγού. Αν τώρα θέλει κανείς να χρησιμοποιεί και δημόσιους φορτιστές υπάρχει προαιρετικά και κατάλληλος προσαρμογέας (αντάπτορας).

Η τελική ταχύτητα του Opel Rocks-E, όπως άλλωστε και του Citroen Ami, φτάνει τα 45 χλμ./ ώρα, ενώ και εδώ έχουν εφαρμοστεί στο εσωτερικό έξυπνες λύσεις. Όπως η τοποθετήση του καθίσματος του συνοδηγού πιο πίσω σε σχέση με αυτό του συνοδηγού -κάτι που έχει εφαρμόσει πρώτη η Smart στο Fortwo- ή η χρήση του smartphone ενός εκ των δύο επιβατών ως οθόνη για το σύστημα infotainment.

Το νέο Opel Rocks-E θα είναι διαθέσιμο στη Γερμανία από το φθινόπωρο σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ το 2022 θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές, μεταξύ αυτών ίσως και η Ελλάδα. Η τιμή του πάντως σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία της Stellantis θα είναι σημαντικά πιο χαμηλή από αυτήν ενός συμβατικού υπερ-μίνι. Και μάλλον της τάξης μεγέθους αυτής του Citroen Ami, που σύμφωνα με τις πληροφορίες του Newsauto στη χώρα μας θα είναι περίπου στις 9.000 ευρώ χωρίς επιδότηση και στις 7.000 ευρώ με την επιδότηση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

Πάντως η Opel δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί την επωνυμία Rocks σε μοντέλο της, καθώς έτσι ονόμαζε και τις πιο «off road» εκδοχές των βραχύβιων Karl και Adam.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο… παιχνίδι είναι το Citroen Ami; Το οδηγούμε στους δρόμους της Αθήνας (+video)
30 Χρόνια Opel Astra: Το κόμπακτ και όμορφο best seller
Απίστευτο: Citroen Ami και σε επαγγελματικό!

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto