Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το νέο i20 και με 1000άρη turbo!

Ελλάδα 16:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο i20 και με 1000άρη turbo!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το νέο i20 και με 1000άρη turbo!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πρεμιέρα στο Παρίσι έκανε το i20, ο εκπρόσωπος της Hyundai στην κατηγορία των σουπερμίνι. Ο κατασκευαστής είχε ανακοινώσει από το καλοκαίρι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όμως στη γαλλική πρωτεύουσα δημοσιοποιήθηκαν λεπτομέρειες για ένα νέο κινητήρα. Πρόκειται για τον 3κύλινδρο 1.0 turbo, ισχύος 120 PS και μέγιστης ροπής 17,5 kgm. Την παρουσία του στο Hyundai i20 είχε αποκαλύψει το NewsAuto.gr από τον Αύγουστο.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Ο 1.0 T-GDI είναι το νέο μέλος στην οικογένεια Kappa, ενώ θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια και άλλα σύνολα μικρού κυβισμού. Εξελίχθηκε στο τεχνικό κέντρο της Hyundai στο Ράσελσχαϊμ της Γερμανίας και η παρουσία του θα επιτρέψει στο i20 να… κοιτάξει στα μάτια τα Fiesta 1.0 EcoBoost 125 PS και Corsa 1.0 Ecotec 115 PS. Πληροί τη νόρμα ρύπων Euro 6c, η οποία θα καταστεί υποχρεωτική το 2017. Το λανσάρισμα του νέου κινητήρα στο νέο i20 θα γίνει μέσα στο 2015.

Το σουπερμίνι της Hyundai βασίζεται σε νέα πλατφόρμα και εμφανίζει σημαντικά μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με το αυτοκίνητο που αντικαθιστά (στα 2,57 m, αυξημένο κατά 45 mm). Το στοιχείο αυτό εξασφαλίζει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους και κορυφαίο πορτμπαγκάζ για την κατηγορία (320 lt). Το μήκους 4,03 m. αμάξωμα ξεχωρίζει από τα φώτα ημέρας LED (εμπρός και πίσω), τη στενή μάσκα, τις απλές γραμμές και τις μαύρες τρίτες κολώνες που αποτελούν «συνέχεια» των γυάλινων επιφανειών.

Advertisement
Advertisement

Βασικός κινητήρας βενζίνης είναι ο 1.2 με τα 75 PS. Προσφέρει ροπή 12,4 kgm στις 4.000 rpm και συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το συγκεκριμένο i20 επιταχύνει από στάση στα 100 km/h εντός 13,6 sec και φθάνει σε τελική τα 160 km/h. Ο ίδιος κινητήρας αποδίδει σε άλλη έκδοση 84 PS (με ίδια ροπή), προσφέροντας βελτιωμένες επιδόσεις: 0-100 σε 13,1 sec και τελική 170 km/h.

Ο κορυφαίος σε ισχύ – προς το παρόν βέβαια – βενζινοκινητήρας στο νέο Hyundai i20 είναι ο 1.4 με απόδοση 100 PS. Η ροπή του ανέρχεται σε 13,7 kgm (στις 3.500 rpm). Εδώ το μηχανικό κιβώτιο είναι 6άρι, ενώ προαιρετικά υπάρχει και η επιλογή αυτόματου με 4 σχέσεις. Το αυτοκίνητο επιταχύνει στα 100 km/h σε 11,6 sec και αγγίζει σε τελική τα 184 km/h.

Κινητήρες diesel στη δεύτερη γενιά του i20 παραμένουν οι 1.1 και 1.4 (αμφότεροι με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο). Ο πρώτος αποδίδει 75 PS και 18,4 kgm ροπής (στις 1.750-2.500 rpm) και ο δεύτερος 90 PS και 24,5 kgm ροπής (στις 1.500-2.500 rpm). Το i20 1.1 diesel χρειάζεται 16 sec για το 0-100 και επιταχύνει έως τα 159 km/h. Το 1.4 diesel κάνει το 0-100 σε 12,1 sec και πιάνει τα 175 km/h.