Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το υβριδικό-ηλεκτρικό «τρίο» της Hyundai

Ελλάδα 19:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το υβριδικό-ηλεκτρικό «τρίο» της Hyundai

ΝΕΑ

Το υβριδικό-ηλεκτρικό «τρίο» της Hyundai

ΝΕΑ

Πιστή στα όσα μας υποσχέθηκε, η Hyundai είναι έτοιμη να παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης και τις τρεις εκδόσεις της οικογένειας Ioniq. Η κορεάτικη μάρκα δημοσίευσε την πρώτη κοινή εικόνα των hybrid, plug-in hybrid και electric, μαζί με τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά. Το Ioniq αποτελεί την προσπάθεια της Hyundai να βγάλει στην παγκόσμια αγορά ένα «πράσινο» αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, απέναντι στο κυρίαρχο από πλευράς πωλήσεων Toyota Prius.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Τα Ioniq Hybrid και Plug-in Hybrid (το δεύτερο φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα) εφοδιάζονται από τον ατμοσφαιρικό 1.6 GDI βενζίνης, ισχύος 105 PS και ροπής 15 kgm, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου πολυμερών χαρίζουν ζωή στον ηλεκτροκινητήρα του Ioniq Hybrid (απόδοσης 43,5 PS). Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 141 ίππους και η ροπή τα 27 kgm. Στόχος της Hyundai είναι οι εκπομπές CO2 να ανέλθουν στα 79 g/km (έναντι 70 g/km του Prius).

Σαφώς μεγαλύτερης χωρητικότητας είναι οι μπαταρίες του Ioniq Plug-in (8,9 kWh) προκειμένου να χαρίζουν δυνατότητα κίνησης επί 50 km με μηδενικούς ρύπους. Το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 61 PS, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι μόλις 32 g. CO2 ανά km.

Advertisement
Advertisement

Το αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq εφοδιάζεται με μοτέρ απόδοσης 120 PS και μπαταρίες 28 kWh, ικανές για εκτιμώμενη αυτονομία άνω των 250 km (το αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει στην Κορέα θα έχει αυτονομία 169 km).

Στη Γενεύη ίσως μάθουμε περισσότερα για το πότε θα κυκλοφορήσουν στους ευρωπαϊκούς δρόμους τα τρία Ioniq και σε ποιες τιμές. Για αυτό, μείνετε συντονισμένοι στο NewsAuto.gr.