Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsMOTO | newsautoCHOICE

Νέο Peugeot 308: Αυτό είναι επίσημα!

  • του Γιάννη Σκουφή (gsk@newsauto.gr)

Με εντυπωσιακή εμφάνιση, αισθητά μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις, αναβαθμισμένο εσωτερικό, δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις το καινούργιο Peugeot 308 είναι πιο premium.

Μετά τη διαρροή η επίσημη παρουσίαση του νέου 308, με το οποίο η Peugeot επιβεβαιώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την απόφασή της να μετακινηθεί πιο δυναμικά προς την premium κατηγορία.

Αισθητικά το νέο hatchback της κατηγορίας C είναι μοντέρνο και ξεχωριστό, ακολουθώντας κατά γράμμα τη σχεδιαστική λογική που έχει υιοθετήσει τελευταία η γαλλική εταιρεία. Έτσι το παρόν δίνει και η εμφατική μάσκα στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται το νέο, εντυπωσιακό λογότυπο με το ρετρό στυλ. Τη μάσκα πλαισιώνουν οι στάνταρ LED προβολείς με τα χαρακτηριστικά σχεδόν κάθετα φώτα ημέρας που αποτελούν μια ιδιαίτερα επιτυχημένη φωτεινή ταυτότητα. Κάτι που ισχύει και για τα πίσω επίσης LED φώτα, που θυμίζουν αυτά του 208.

Οι Γάλλοι έδωσαν έμφαση και στην αεροδυναμική με ένα συντελεστή οπισθέλκουσα μόλις 0,26, ενώ ενδιαφέροντα στοιχεία τα τονισμένα φτερά αλλά και το έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος. Ταυτόχρονα, χάρη και στο μειωμένο κατά 20 mm ύψος του σε σχέση με το προηγούμενο πια μοντέλο το νέο 308 δείχνει και πιο δυναμικό. Σε συνδυασμό και με τη σημαντική αύξηση του μήκους κατά 11 cm στα 4,36 μέτρα, ενώ μεγαλύτερo κατά 55 mm είναι και το μεταξόνιο (συνολικά 2.675 mm).

Το τελευταίο έχει θετικό αντίκτυπο και στους χώρους, ειδικά για όσους κάθονται πίσω, ενώ ενδεικτικό για αυτό είναι το μέγεθος του πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από 412 έως 1.323 λίτρα.

To εσωτερικό του 308 εξελίσσει το καθιερωμένο στυλ της Peugeot ακόμα περισσότερο, με το χώρο του οδηγού να διαχωρίζεται διακριτικά αλλά σαφώς από αυτόν του συνοδηγού χάρη στην πιο τονισμένη κονσόλα που έχει μια κλίση προς τα αριστερά. Η κονσόλα ενσωματώνει πλέον την οθόνη αφής των 10,0 ιντσών του συστήματος infotainment που είναι το νέο i-Connect Advanced με τις επαυξημένες δυνατότητες και λειτουργίες. Κάτω από την οθόνη υπάρχουν τα πολύ πρακτικά πλήκτρα άμεσης πρόσβασης σε σημαντικές λειτουργίες, όπως το σύστημα κλιματισμού ή το ραδιόφωνο που πλέον είναι ψηφιακά.

Το νέο i-Cockpit ολοκληρώνεται από τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων που στα GT θα είναι και τρισδιάστατος.

Το νέο Peugeot 308, που σε κάποιες αγορές θα πωλείται και Online διαθέτει στη γκάμα του δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, τις Hybrid 180 και 225 ε-ΕΑΤ-8. Σε αυτές ο τετρακύλινδρος βενζίνης των 1.600 κυβικών συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς τους να φτάνει τους 180 και 225 ίππους αντίστοιχα. Η μπαταρία των 12,4 kWh του συστήματος εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 59 και 60 χιλιομέτρων αντίστοιχα, ενώ η φόρτισή της -με τον προαιρετικό εσωτερικό φορτιστή των 7,4 kW σε wall box αντίστοιχης ισχύος διαρκεί 1 ώρα και 55 λεπτά.

Φυσικά το παρόν δίνει και ο τρικύλινδρος PureTech των 1.200 κυβικών σε εκδόσεις των 110 και 130 ίππων, καθώς και ο diesel BlueHdi των 1.500 κυβικών με 130 ίππους, που θα είναι και αυτές διαθέσιμες με την έναρξη των πωλήσεων του μοντέλου. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο Peugeot 308 θα έχει και έκδοση station wagon.

Διαβάστε επίσης:

Διέρρευσε το νέο Peugeot 308

Η Stellantis ακύρωσε την «απόβαση» της Peugeot στις ΗΠΑ

Επίσημο: Το νέο λογότυπο της Peugeot (εικόνες)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr