Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Νέα Porsche 911 GT3 Cup: Εντυπωσιακή και ακόμα πιο ισχυρή

Ελλάδα 6:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέα Porsche 911 GT3 Cup: Εντυπωσιακή και ακόμα πιο ισχυρή

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Νέα Porsche 911 GT3 Cup: Εντυπωσιακή και ακόμα πιο ισχυρή

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το μοντέλο έχει φαρδύνει, υιοθετώντας ένα πιο επιβλητικό λουκ, φέρει βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και είναι ισχυρότερο από το απερχόμενο.

Advertisement
Advertisement

«Η νέα 911 GT3 Cup θα δημιουργήσει το προφίλ των πελατών μας ανά τον κόσμο». Με αυτά τα λόγια χαιρετίζει η Porsche, την παρουσίαση της νέας αγωνιστικής 911 GT3 Cup.

Φέροντας βαριά κληρονομία 50 ετών, ως το baseline μοντέλο για τους θεσμούς Carrera Cups και Porsche Mobil 1 Supercup, η νέα εκδοχή του μοντέλου αποτελεί τον πολιορκητικό κριό της εταιρείας, ώστε να ξεδιπλώσει ένα νέο κεφάλαιο.

Στο πλαίσιο, αυτό, όπως ανακοινώνει η εταιρεία, η νέα 911 GT3 Cup, η οποία θα παράγεται στο εργοστάσιο Stuttgart-Zuffenhausen, παρέα με τα μοντέλα 911 και θα βασίζεται στην τρέχουσας γενιάς 992, θα είναι το καλύτερο Cup αγωνιστικό μοντέλο της Porsche που έχει βγει από τη μήτρα της. Ο εν λόγω ισχυρισμός τεκμηριώνεται μέσω του βελτιστοποιημένου cockpit, όπως και των ενισχυμένων επιδόσεων. Ακόμη, φέρει ελκυστική εμφάνιση, βελτιωμένο σύστημα ανάρτησης, ενισχυμένα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ διακρίνεται για την ακρίβεια στον έλεγχό της, όπως και για την οδηγική απόλαυση που προσφέρει.

Advertisement
Advertisement

Η εντυπωσιακή εμφάνιση της νέας 911 GT3 Cup συγκροτείται ελέω της παρθενικής χρησιμοποίησης στο θεσμό “Cup” ενός φαρδιού και ελαφριού αμαξώματος (turbo-spec). Πλέον, το συνολικό πλάτος του μοντέλου ανέρχεται σε 1.902 χλστ, όντας κατά 28 χλστ. φαρδύτερο από το αντίστοιχο του απερχόμενου μοντέλου, ενώ ενσωματώνει και επιπλέον αεραγωγούς μπροστά από τις ρόδες.

Στην εξέλιξη του αγωνιστικού μοντέλου 7ης γενιάς, έχει δοθεί δέουσα προσοχή στο αεροδυναμικό σκέλος και συγκεκριμένα στην παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο συνδυασμό ενός πίσω σπόιλερ, με μεγαλύτερη αεροτομή, καθώς και στη βελτιστοποίηση των αεραγωγών στον μπροστινό προφυλακτήρα.  

Advertisement

Επιπροσθέτως, η επωφελούμενη από 11 στάδια ρυθμίσεων πίσω πτέρυγα, εγγυάται την αδιάκοπη ροή αέρα στο κάτω μέρος της, γεγονός που εξασφαλίζει αεροδυναμική αποδοτικότητα και σταθερό χειρισμό του αυτοκινήτου, ειδικά στις «γρήγορες στροφές».

Advertisement

Περί αμαξώματος ο λόγος, αυτό συντίθεται 70% από χάλυβα και 30% από αλουμίνιου. Το μοντέλο ζυγίζει 1.260 κιλά, αριθμός που μάρτυρα αύξηση βάρους κατά 35 kg, και οφείλεται εν πολλοίς στην προσθήκη επιπλέον στηριγμάτων στο χαλύβδινο safety cell. Οι πόρτες, το κάλυμμα του μοτέρ και η πίσω αεροτομή κατασκευάζονται από ενισχυμένο ανθρακονημάτινο πλαστικό, την ίδια ώρα που το μπροστινό καπό είναι φτιαγμένο από αλουμίνο.

Στο εσωτερικό, στο επίκεντρο έχει βρεθεί η ενίσχυση της εργονομίας. Στόχος είναι η ενοποίηση οδηγού-οχήματος, κάτι που επιτυγχάνεται μέσω νέων αγωνιστικών καθισμάτων με δύο ρυθμίσεις ύψους και ενός πλήρως ρυθμιζόμενου τιμονιού (από ανθρακόνημα). Ακόμη, ο οδηγός λαμβάνει καλύτερο feedback χάρη στην επαναρύθμιση των ενσωματωμένων μπουτόν.

Οι σχεδιαστές της 911 GT3 Cup επανασχεδίασαν την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη των 10,3 ιντσών, η οποία πλέον δίνει προτεραιότητα στην προβολή των δεδομένων/πληροφοριών – κλειδιών  κατά την ώρα που οδηγός βρίσκεται σε… δράση.

Advertisement

Συγκριτικά με το μοντέλο παραγωγής, ο πίσω άξονας μένει σε μεγάλο βαθμό απείραχτος. Παρ’ όλα αυτά, οι εμπρός τροχοί πλέον ελέγχονται από διπλά ψαλίδια και ρουλεμάν Uniball (όπως στην 911 PSR), ενώ για πρώτη φορά ενσωματώνεται ηλεκτρομηχανικό υδραυλικό τιμόνι.

Σε επίπεδο μοτέρ, η 911 GT3 «φορά» έναν 6κύλινδρο 4λτριτο υδρόψυκτο επίπεδο κινητήρα ο οποίος παράγει 510 άλογα και 470 Nm ροπής στις 6.150 σ.α.λ. Όπως και στο αμέσως απερχόμενο μοντέλο, το μοτέρ χρειάζεται έναν έλεγχο μετά από 100 ώρες αγωνιστικής δράσης. Την κίνηση στους τροχούς μεταδίδει ένα κιβώτιο των 6 σχέσεων, με την εναλλαγή των σχέσεων να διενεργείται μέσω ενός paddle στο τιμόνι.

Διαβάστε επίσης:

Τα «αγκάθια» της… Μικροκινητικότητας!

Πότε επιστρέφονται οι δασμοί στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ

Δήλωση ακινησίας: Πρόστιμο 30.000€ και αφαίρεση διπλώματος για 3 χρόνια