Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Smart #1

Ελλάδα 3:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Smart #1

Mobility

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Smart #1

Mobility

Η Smart περνά σε μια νέα εποχή λανσάροντας το πρώτο της SUV, το οποίο θα λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης από τα τέλη της χρονιάς.

Advertisement
Advertisement

Το Smart #1 είναι το πρώτο μοντέλο από τη νέα εποχή της εταιρίας με το 50% να παραμένει στην Mercedes και το υπόλοιπο στην κινεζική Geely.

Ξεχάστε όσα ξέρατε για την Smart. Στη νέα της εποχή δεν θα καθιερωθεί μόνο για τα μικρά της μοντέλα, αλλά και για μεγαλύτερα στάνταρ ηλεκτρικά (όλα θα έχουν στην ονομασία τους το σύμβολο της δίεσης) που θα έχουν μια πιο premium κατεύθυνση και ένα πιο διακριτό απέριττο σχεδιασμό.

Γενικότερα. βλέπουμε πως οι ιθύνοντες της Smart τήρησαν το λόγο τους και το μοντέλο που θα δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους διαφέρει ελάχιστα από το concept που είχαμε δει πέρυσι στην Φρανκφούρτη.

Advertisement
Advertisement

Εξωτερικά βλέπουμε ένα πολύ ελκυστικό αμάξωμα με καθαρές γραμμές και όμορφο σουλούπι που έχει αεροδυναμικό συντελεστή στο 0.29. Το εμπρός μέρος έχει όμορφες καμπύλες που μας θυμίζουν κάτι από Tesla, όπως και οι αναδυόμενες λαβές στις πόρτες.

Advertisement

Το πίσω τμήμα ξεχωρίζει από τα φωτιστικά σώματα και την φωτεινή μπάρα που τα γεφυρώνει. Ένα στοιχείο που ισχύει και για το μπροστινό μέρος και που συναντάμε και στα ηλεκτρικά Mercedes EQ.

Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,27 μέτρα οπότε γίνεται αντιληπτό πως το Smart #1 είναι λίγο μεγαλύτερο από ένα Hyundai Kona. To πλάτος είναι στα 1,82 μέτρα και το ύψος στα 1,636 μέτρα και με αυτές τις διαστάσεις θα λέγαμε πως βρίσκεται πολύ κοντά σε μια Mercedes EQA. Ή αν προτιμάτε σε ένα Mini Countryman.

Advertisement

Το μεταξόνιο των 2.750 χιλιοστών προμηνύει μια ευρύχωρη καμπίνα με καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές (411 λίτρα συν 15 λίτρα κάτω από μπροστινό καπό). Όσο για το ταμπλό βλέπουμε μια τυπική σύγχρονη άποψη με δύο οθόνες (μία 9,2’’ ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία «ελεύθερη» αφής 12,8’’), αλλά με μία πολύ μίνιμαλ εκτέλεση με την κεντρική κονσόλα να είναι διάτρητη.

Advertisement

Το σύστημα πρόωσης του νέου Smart #01 έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα με ισχύ 272 ίππους και ροπή 343 Nm. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 66 kWh (υποστηρίζει AC φόρτιση έως 22 kW, με ταχυφόρτιση DC έως 150 kW γεμίζει το 10-80% σε περίπου 30 λεπτά) και προσφέρει αυτονομία έως 440 χιλιόμετρα.

Εννοείται πως στον τεχνολογικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου υπάρχουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού όπως είναι μεταξύ άλλων το adaptive cruise control με λειτουργία Stop & Go, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, υποβοήθηση τυφλού σημείου, υποβοήθηση αυτοκινητόδρομου και κυκλοφοριακής συμφόρησης, υποβοήθηση αυτόματης στάθμευσης, προσαρμοζόμενη υποβοήθηση μεγάλης σκάλας κ.α.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε στις επόμενες μέρες. Το λανσάρισμα του νέου Smart #1 στις αγορές της Ευρώπης θα ξεκινήσει από τα τέλη του έτους με αρχές του επόμενου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα είναι το νέο ηλεκτρικό SUV της Smart
Ξεχάστε τα αυτοκίνητα! – Έρχονται τα smartphone με τροχούς
Μέσα στο 2022 το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο SUV της smart