Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Hyundai Bayon

Ελλάδα 12:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Hyundai Bayon

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Hyundai Bayon

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουριο B-SUV της, Bayon, το οποίο φέρει μικρότερες διαστάσεις από το Κona και ξεχωρίζει για τη ριζοσπαστική του εμφάνιση, την ευρύχωρη καμπίνα του και την ήπια υβριδική τεχνολογία του.

Advertisement
Advertisement

Μετά τη δημοσίευση κάποιων teaser φωτογραφιών, η Hyundai αποκάλυψε πλήρως το Bayon, το νέο της B-SUV, το οποίο φέρει σύγχρονη εμφάνιση, ευρύχωρο εσωτερικό, state-of-the-art τεχνολογίες και ήπια υβριδική τεχνολογία.

«Δεδομένου ότι τα SUV γνωρίζουν όλο και μεγαλύτερη δημοφιλία ανά τον κόσμο, η Hyundai διέγνωσε τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για ένα μοντέλο που θα μπορεί να ταξιδεύει στις ευρωπαϊκές πόλεις και ταυτόχρονα θα προσφέρει αρκετό χώρο ώστε να ικανοποιεί τα “θέλω” των πελατών της», επισήμανε ο Andreas-Christoph Hofmann, Vice President of Marketing & Product στη Hyundai Motor Europe.

Advertisement
Advertisement

To Hyundai Bayon φέρει μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ. και ύψος 1.499 χλστ., με το μεταξόνιο να αποτυπώνεται στα 2.580 χλστ. Επίσης, οι μπροστινοί επιβάτες απολαμβάνουν χώρο 1.072 χλστ. για τα πόδια τους, όταν για τους πίσω αντιστοιχεί σε 882 χλστ. Η χωρητικότητα του πορτ-παγκάζ είναι 411 λτ., ενώ με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων εκτοξεύεται στα 1.205 λτ.

Στο μπροστινό μέρος οι ομοιότητες με το Kona είναι καταφανείς: Δεσπόζει μια επιβλητική γρίλια, οι κομψά φωτιστικά σώματα που φέρουν οριζόντια διάταξη και λεπτή μορφή, ενώ υπάρχει και ένας “επιθετικός” προφυλακτήρας. Τα πλευρά κοσμούνται από αιχμηρές γραμμώσεις και μύες, ξεχωριστές σε σχεδίαση ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών (προαιρετικά 16” ή 17”) ενώ στο πίσω μέρος έχει αντληθεί έμπνευση από το Hyundai i20 με την αντίστοιχης φιλοσοφίας οριζόντια λωρίδα και τα LED φωτιστικά σώματα, ενσωματωμένα σε ένα μαύρο πλαίσιο.

Ακόμη, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε 9 χρώματα αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένου του νεότευκτου Mangrove Green (βλ. φωτογραφίες άρθρου).

Advertisement

Στο εσωτερικό έχει δοθεί έμφαση τόσο στην άνεση των επιβατών όσο και στην βελτίωση του ψηφιακού κόσμου. Για το τελευταίο φροντίζει ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό μια ψηφιακή οθόνη είτε 8,0, είτε 10,25 ιντσών. Προαιρετικά ενσωματώνεται LED ατμοσφαιρικός φωτισμός, ο οποίος παρέχει όμορφη νότα μέσω ήπιας φωταγώγησης του πατώματος των εμπρός επιβατών και του εσωτερικού των θυρών.

Advertisement

Επιπροσθέτως παρέχεται σύνδεση με Apple CarPlay &  Android Auto (ασύρματα με την οθόνη 8”), ηχοσύστημα Bose Premium, λειτουργία ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου και 3 θύρες USB.

Κινητήρες

Περί κινητήριων συνόλων, στην κορυφή της γκάμας συναντάμε τον γνώριμο 1.000άρη T-GDI βενζινοκινητήρα (τούρμπο) ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία (48V) και παράγει είτε 120 είτε 100 ps. Η επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση αντιστοιχεί σε 10,4 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα.

Advertisement

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων (7DCT) και ένα μηχανικό κιβώτιο με ηλεκτρονικό συμπλέκτη (6iMT- Ιntelligent Manual Transmission) το όποιο απεμπλέκει το μοτέρ από το σύστημα μετάδοσης, σηματοδοτώντας ένα… καθεστώς coasting (ρολαρίσματος).

Σημειώνεται πως η έκδοση του 1.000αρη T-GDi των 100 ίππων προσφέρεται και σε… μη εξηλεκτρισμένη εκδοχή και συνδυάζεται είτε με αυτόματο κιβώτιο (7DCT) είτε με «απλό» μηχανικό των 6 σχέσεων. Παράλληλα, ο κινητήρα T-GDi (εξηλεκτρισμένος ή μη) προσφέρεται με 3 προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport).

Στη βάση της γκάμας συναντάται ο επίσης γνώριμος 1.200αρης MPi ο οποίος αποδίδει 84 άλογα και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων.

Τέλος, το Hyundai Bayon αποτελεί το πρώτο SUV της Hyundai με τεχνολογία Rev Matching, η οποία συναντάται κυρίως στα ισχυρά μοντέλα της εταιρείας (π.χ. i30 N Fastback).

Σύμφωνα με τη Hyundai η εν λόγω λειτουργία ρυθμίζει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα όταν μεταβείτε από μια υψηλότερη σε μια χαμηλότερη σχέση μετάδοσης, μειώνοντας έτσι τη φθορά και αυξάνοντας την αντοχή του συστήματος μετάδοσης, ενώ ταυτόχρονα χαρίζει ιδιαίτερα ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.

Διαβάστε επίσης:
Σκίτσο της sedan εκδοχής του Hyundai Ioniq 5
Αυτό είναι το νέο Hyundai Ioniq 5 (video)
Δοκιμή: Hyundai Tucson 1.6 Turbo 48V Hybrid 180 PS