Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο Skoda Karoq (+video)

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Η τσεχική εταιρεία αποκάλυψε τη φρεσκαρισμένη εκδοχή του μικρομεσαίου της SUV, η οποία έχει πιο μοντέρνα εμφάνιση και σύγχρονες τεχνολογίες – Πότε έρχεται Ελλάδα;

Ανανέωση για το μικρομεσαίο SUV της Skoda, Karoq, τέσσερα χρόνια μετά την παρθενική του παρουσία στην γκάμα μοντέλων της τσεχικής εταιρείας. Το C-SUV ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, ενσωματώνει αποδοτικούς κινητήρες και εφοδιάζεται με σύγχρονες τεχνολογίες.

Σχετικά με τις διαστάσεις, το μήκος φτάνει τα 4.390 χλστ., το πλάτος τα 1.841 και το μεταξόνιο ποικίλει ανάλογα με τη μετάδοση της κίνησης. Στην προσθιοκίνητη έκδοση το μήκος του μεταξονίου φτάνει τα 2.638 χλστ. και στην τετρακίνητη τα 2.630 χλστ. Η χωρητικότητα του πορτπαγκάζ έχει μείνει ίδια στα 521 λίτρα και για να εκτοξευτεί στα 1.630 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Εφόσον όμως επιλεχθούν καθίσματα VarioFlex ο όγκος φόρτωσης είναι 588 λίτρα και φτάνει τα 1.605 ή ακόμα και τα 1.810 εφόσον αφαιρεθούν τα πίσω καθίσματα.

Σε επίπεδο εμφάνισης, στο μπροστινό μέρος εδρεύει η πιο φαρδιά, εξαγωνική μάσκα της Skoda και οι προβολείς είναι αρκετά πιο λεπτοί ενσωματώνοντας για πρώτη φορά τεχνολογία full-LED Matrix (προαιρετικά).

Δύο μονάδες LED είναι διατεταγμένες η μία πάνω από την άλλη και παρέχουν μεσαία και μεγάλη σκάλα δημιουργώντας ένα σύμπλεγμα τεσσάρων φώτων.

Επανασχεδιασμένα είναι και τα φώτα ημέρας, τα οποία έχουν διαιρεθεί, προσδίδοντας στο ανανεωμένο Karoq ακόμα πιο «επιθετική» εμφάνιση. Σημειώνεται ότι τα πίσω φώτα είναι στάνταρ full-LED, όταν σε κάποιες εκδόσεις υπάρχουν και δυναμικά φλας.

Η άνθρωποι της Skoda έχουν υποβάλλει το μικρομεσαίο SUV και σε κάποιες μικρές επεμβάσεις προς όφελος της αεροδυναμικής απόδοσης. Ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd πλέον είναι 0,30, βελτιωμένος κατά 9%. Αυτό, οφείλεται εν πολλοίς στην μπροστινή ποδιά με «αεροκουρτίνες», τις νέες ζάντες αλουμινίου, την πίσω πτέρυγα, αλλά και το «τελείωμα» των πίσω παραθύρων.

Τα εσωτερικό είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό από βιώσιμα υλικά και έχει δοθεί έμφαση στην ψηφιοποίηση χάρη στον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων “Virtual Cockpit” των 8,0 ιντσών (10,25 προαιρετικά), αλλά και το σύστημα πολυμέσων MIB τρίτης γενιάς με οθόνη αφής διαγωνίου από 6,5 έως 9,2 ίντσες. Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει τις λειτουργίες μέσω φωνητικών εντολών, και υπάρχει δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων.

Στο επίκεντρο έχει βρεθεί τόσο η ενεργητική όσο και η παθητική ασφάλεια, παρουσία εννέα αερόσακων, με τον βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει τα συστήματα Front Assist με Predictive Pedestrian Protection και City Emergency Brake.

Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δύο παραλλαγών του Travel Assist, και οι δύο περιλαμβάνουν Predictive Cruise Control, το οποίο χρησιμοποιεί εικόνες από την κάμερα στο παρμπρίζ καθώς και δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και είναι σε θέση να αντιδράσει έγκαιρα στα όρια ταχύτητας ή στις στροφές.

Το Travel Assist ενσωματώνει πέντε έως οκτώ συστήματα υποβοήθησης, όπως το Predictive Cruise Control, το Adaptive Lane Assist με εντοπισμό των οδικών εργασιών και των σχετικών πινακίδων, και μια βελτιωμένη έκδοση του Traffic Sign Recognition. Η ακόμα πιο πλούσια έκδοση του Travel Assist προσθέτει Park Assist και Side Assist με Rear Traffic Alert.

Το προαιρετικό σύστημα Crew Protect Assist αντιδρά σε επικείμενες συγκρούσεις για να αποτρέψει ένα ατύχημα ή να ελαχιστοποιήσει τη σοβαρότητα των συνεπειών του. Όλα τα παράθυρα και η πανοραμική οροφή κλείνουν, την ίδια ώρα που το σύστημα προεντείνει τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας.

Η γκάμα κινητήρων τέλος περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και τρία ντιζελομοτέρ. Ο 2.0 TSI των 190 PS προορίζεται για το Karoq Sportsline και αποκλειστικά με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Ο 2.0 TDI με ισχύ 150 PS διατίθεται με κίνηση στους εμπρός ή όλους τους τροχούς. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι είτε χειροκίνητο 6-σχέσεων είτε αυτόματο DSG, 7-σχέσεων.

Η γκάμα κινητήρων αναλυτικότερα:
– 1.0 TSI Evo 110 PS/200 NM με μηχανικό 6 σχέσεων
– 1.5 TSI Evo 150 PS/250 Nm με μηχανικό 6 σχέσεων ή αυτόματο 7DSG
– 2.0 TSI Evo 190 PS/320 Nm με αυτόματο 7DSG 4Χ4
– 2.0 TDI 116 PS με μηχανικό 6 σχέσεων και 300 Nm ροπής ή αυτόματο 7DSG με 250 Nm
– 2.0 TDI 150 PS με μηχανικό 6 σχέσεων και 340 Nm ροπής ή 7τάχυτο αυτόματο 4Χ4 και 360 Nm.

Το μοντέλο θα έρθει στην Ελλάδα την άνοιξη του 2022.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Skoda Slavia: Το δεύτερο μοντέλο της μάρκας για την Ινδία (+video)
Σκέψεις για αμιγώς ηλεκτρική Skoda Octavia
Skoda Karoq: Teaser video αποκαλύπτει κάποιες από τις αλλαγές του

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto