Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Scooters 125 cc

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημo: Η νέα υβριδική Lamborghini Countach έχει 814 άλογα!

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Κυρίες και κύριοι είναι επίσημο: Η Countach LPI 800-4, των 814 ίππων και των 355 χλμ. Από τον V12 παράγονται 780 ίπποι και 34 από το υβριδικό σύστημα όπου για τα 0-100 χλμ χρειάζονται 2,8 χλμ. Και ναι, μπαίνει στην παραγωγή.

Για πρώτη φορά στην ιστορία των υπεραυτοκίνητων Lamborghini, η ιστορική εταιρεία της Sant’Agata Bolognese αναβίωσε ένα παλαιό όνομα για ένα νέο μοντέλο.

Ο γνωστός κινητήρας 6,5 λίτρων V12 αναπτύσσει 780 ίππους, αλλά έχει τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα 34 ίππων, που τροφοδοτείται από την τεχνολογία υπερπυκνωτή 48 Volt της Lamborghini. Με όλα συνδυασμένα, η Countach αποδίδει 803 ίππους, με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου επτά σχέσεων. Η Lamborghini λέει ότι φτάνει το 0-100 σε 2,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 355 χλμ. Είναι εύκολα η ταχύτερη Countach, που κατασκευάστηκε ποτέ.

Αν αυτό σας φαίνεται οικείο, δεν κάνετε λάθος. Η Countach δανείζεται το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης από το Sián FKP 37, αν και η ισχύς εδώ είναι ελαφρώς μικρότερη. Ούτε αυτή είναι η μόνη ομοιότητα με τη Sián. Το σχήμα της οροφής γίνεται ένα με το κάλυμμα κινητήρα της Countach, η οποία ταιριάζει με της Sián, όπως και τα εξάγωνα πίσω φώτα. Το εσωτερικό έχει τη διάταξη της, αν και θα βρείτε το σήμα Countach και αρκετές διαφορές που κάνουν το κλασικό supercar να ξεχωρίζει.

Είναι ενδιαφέρον ότι τα χαρακτηριστικά του εξωτερικού σχεδιασμού αποτίουν επίσης φόρο τιμής στην Countach. Συνεχίζοντας με το στυλ, οι πιο καθαρές γραμμές της πρώιμης Countach LP400 χρησιμεύουν ως η κύρια έμπνευση για το νέο μοντέλο. Η “μύτη” είναι σωστά επίπεδη και ενώ δεν διαθέτει αναδυόμενους προβολείς, ενώ οι σχεδιαστές πρόσθεσαν βαθουλώματα πίσω από τους προβολείς που μιμούνται τα παλιά φώτα.

Στο πίσω μέρος, θα βρείτε περισσότερη απλότητα με χαρακτηριστικά τα πίσω φώτα και τις τετραπλές εξόδους εξάτμισης. Στα πλάγια, τα χτένια σε σχήμα βέλους στις πόρτες συγχωνεύονται με πλευρικούς αεραγωγούς για να μιμηθούν τους εμβληματικούς αγωγούς NACA στην αρχική Countach. Φυσικά υπάρχουν οι πόρτες scissors.

Τα βράγχια πίσω από τα πλαϊνά παράθυρα προέρχονται από το αρχικό πρωτότυπο Countach. Οι άνω πλευρικοί αεραγωγοί πίσω τους είναι πιο εμφανείς όπως στην LP500 S. Οι τροχοί – 20 μπροστά και 21 ίντσες πίσω, έχουν το σχήμα αυτών στην LP400 S. Η μπροστινή όψη έχει χαρακτηριστικά από την LP5000 S Quattrovalvole.

Αναφέρουμε αυτά τα τελευταία στοιχεία, επειδή υποψιαζόμαστε ότι μπορεί να βρείτε αυτήν την Countach υποτονική. Ναι, ειπώθηκε πως μοιάζει με μία Aventador που έχει επανατοποθετηθεί και μοιράζεται εξαρτήματα με την Sián. Επίσης της λείπουν τα χαρακτηριστικά που έκαναν την Countach θρύλο κατά τη δεκαετία του 1980.

Τώρα για την ερώτηση εκατομμυρίων δολαρίων, και αυτό το εννοούμε κυριολεκτικά. Η Lamborghini δεν έχει πει πόσο θα κοστίσει η νέα Countach, αλλά οι φήμες λένε ότι ξεπερνά το 1 εκατομμύριο δολάρια. Εμείς γνωρίζουμε ότι θα κατασκευαστεί μόνο σε 112 αντίτυπα ως φόρος τιμής στο αρχικό πρωτότυπο LP 112 της Countach.

Γνωρίζουμε επίσης ότι η Lamborghini επαναφέρει τα αυθεντικά χρώματα Countach της δεκαετίας του 1970 μαζί με πιο μοντέρνες αποχρώσεις για να προσφέρει πάνω από 30 επιλογές. Εμείς θέλουμε να ρωτήσουμε τι σχέση έχει το Bronzo Zante με την… Ζάκυνθο.

Για τους λίγους τυχερούς που καταφέρνουν να πάρουν μία από τις 112 Lambo, οι παραδόσεις ξεκινούν το πρώτο τρίμηνο του 2022.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ψηφιακή αναβίωση της Lamborghini Countach για τον εορτασμό των 50 χρόνων της
Μισός αιώνας Lamborghini Countach: Πέρα από τα όρια (video)
O ορισμός του supercar: Lamborghini Countach LP400 S του 1982

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto