Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη: Η αναβαθμισμένη Mazzanti Evantra!

Ελλάδα 18:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη: Η αναβαθμισμένη Mazzanti Evantra!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη: Η αναβαθμισμένη Mazzanti Evantra!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πάνω που η Mazzanti Automobili έμοιαζε με μία εταιρεία κομήτη που παρουσίασε ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που χάθηκε στο χρόνο, οι Ιταλοί έδωσαν σημεία ζωής! Ένα χρόνο μετά τη πρώτη παρουσίαση της Evantra, ο Λούκα Ματσάντι όχι μόνο διατηρεί το όνειρο του ζωντανό αλλά έχει προχωρήσει και σε μία σειρά αναβαθμίσεων στο υπέρ-αυτοκίνητο του.

Advertisement
Advertisement

Η σημαντικότερη αφορά φυσικά στις αθέατες ομορφιές του – τον κινητήρα. Ο V8 των 3.5 λίτρων αντικαταστάθηκε από ένα τοποθετημένο στο κέντρο 7λιτρο τέρας φτιαγμένο από αλουμίνιο, με βαλβίδες από τιτάνιο, που αποδίδει 701 άλογα και 846 Nm ροπής!

Τα παραπάνω οδηγούν σε επιτάχυνση της τάξης των μόλις 3.2 δευτερολέπτων για τα 0-100 km/h ενώ η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 350 kim/h! Επειδή καλά τρέχεις, πρέπει όμως και να σταματάς, το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός (με δίσκους 380mm της Brembo) και τετραπίστονες πίσω (με δίσκους 360mm)

Η ισχύς μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων, με μοχλούς πίσω από το τιμόνι, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Evantra από την εταιρεία συστήματος μετάδοσης, Sila Holding Industrial. Αυτό διαθέτει δύο ρυθμίσεις: τη Strada που αφορά στην οδήγηση στο δρόμο και τη Corsa που είναι για πιο extreme Καταστάσεις.

Advertisement
Advertisement

Σχεδιαστικά, οι αλλαγές από το αυτοκίνητο που είχαμε δει πριν ένα χρόνο είναι περιορισμένες. Το σπορ διθέσιο κουπέ είναι αποτέλεσμα της φαντασίας τόσο του 38χρονου Ματσάντι, όσο και του Ούγγρου Ζολτ Τάρνοκ. Έχουν όμως συνεργαστεί στον τομέα της αεροδυναμικής, με την εταιρεία Ysim που ειδικεύεται σε σχεδιαστικές λύσεις δουλευμένες σε προγράμματα CFD, έχει έδρα στη Πάρμα και συνεργάζεται με ομάδες κορυφαίων αγωνιστικών κατηγοριών.
[nggallery id=1329]
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει τον φτιαγμένο από χρώμιο-μόλυβδο κλωβό ασφαλείας στο εσωτερικό, ενώ οι επίδοξοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε σασί φτιαγμένο από ανθρακονήματα και σασί από αλουμίνιο. Όταν μπει στη παραγωγή, οι Ιταλοί σκοπεύουν να κατασκευάζουν μόλις πέντε κομμάτια το χρόνο.

Όσο για το εσωτερικό, είναι λιτό και σε αυτό δεσπόζει ο αγωνιστικού τύπου πίνακας οργάνων που είναι τοποθετημένος στη κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Στο προερχόμενο από τη Nardi τιμόνι, βρίσκεται μόνο η ηλεκτρονική απεικόνιση της σχέσης που έχει επιλεγεί στο κιβώτιο. Στο χαμηλότερο μέρος της κονσόλας, βρίσκεται ο διακόπτης επιλογής ρυθμίσεων σε ότι αφορά στο σύστημα μετάδοσης και τη χαρτογράφηση του κινητήρα.

Για όσους αρέσκονται σε λεπτομέρειες σχετικά με τις πηγές έμπνευσης, η Evantra πήρε το όνομα της από τη θεά της αθανασίας, σύμφωνα με τη κουλτούρα των αρχαίων Ετρούσκων. Ενός δηλαδή λαού που κατοικούσε στη κεντρική χώρα της σημερινής Ιταλίας.

Advertisement

Το ντεμπούτο της Mazzanti Evantra αναμένεται στο «Top Marques exhibition», ειδική έκθεση με κορυφαία μοντέλα της αυτοκίνησης που θα λάβει χώρα στο πριγκιπάτο του Μονακό στις 18-21 Απριλίου.

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement