Live Κίνηση
Περισσότερα
Porsche 2022

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: “Καθαρές” επιδόσεις

Ελλάδα 12:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: “Καθαρές” επιδόσεις

Porsche 2022

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: “Καθαρές” επιδόσεις

Porsche 2022

Η νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα και πιο fun to drive μεγάλα και πολυτελή SUV. Προσφέρει επιδόσεις supercar και παράλληλα σέβεται το περιβάλλον.

Advertisement
Advertisement

Η νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid έχει απόδοση 680 ίππους και 900 Nm ροπής, ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 3,7 λτ./100 χλμ. Ότι καλύτερο δηλαδή…

Σημειώστε επίσης πως οι εκπομπές ρύπων είναι 85 g/km CO2 και μπορεί να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 sec. Κάτι σαν οικογενειακός πύραυλος, τίποτα λιγότερο.

Advertisement
Advertisement

Στα παραπάνω εντυπωσιακά προσθέστε παρακαλώ την δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας 14.1 kWh (κάτι που μπορεί να ολοκληρωθεί σε μόνο 6 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα), επιτρέποντας στην plug-in υβριδική Cayenne να κυκλοφορήσει για έως 40 χιλιόμετρα… ηλεκτρικά. Oh yes!

Τα πάντα βέβαια συντελούνται με απόλυτη ασφάλεια πίσω από το τιμόνι της Cayenne Turbo S e-Hybrid. Το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) ελέγχει προσαρμοστικά την κατανομή της ισχύος μετάδοσης μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης.

Advertisement

Η ανάρτηση (διαθέτει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις στο ύψος) μπορεί να αντιστοιχίσει διάφορες ρυθμίσεις ελατηρίου με πολλές επιλογές, ανάλογα με το αν αναζητάτε μεγαλύτερη άνεση ή μια πιο σπορ λειτουργία οδήγησης. Η ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) ρυθμίζει συνεχώς τα αμορτισέρ για κάθε τροχό, με βάση τις οδικές συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης.

Παράλληλα τώρα, το έξυπνο σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), διασφαλίζει ότι το πολυτελές SUV δεν γέρνει ακόμη και με πλευρική επιτάχυνση 0,8 g κατά τη στροφή.

Advertisement

Επίσης, το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) υποστηρίζει το σύστημα διεύθυνσης με στοχευμένες παρεμβάσεις φρεναρίσματος και παρέχει βελτιωμένη πρόσφυση κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, χάρη στο πλήρως μεταβλητό εγκάρσιο κλείδωμα.

Υπάρχει φυσικά και το ευφυές σύστημα Porsche 4D Chassis Control, το οποίο υπολογίζει διαρκώς τις βέλτιστες πληροφορίες προκειμένου να παρέχει την καλύτερη δυνατή κατάσταση οδήγησης σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
Σε επίπεδο επιδόσεων, η Porsche Cayenne εφοδιάζεται όπως προείπαμε με ένα υβριδικό σύνολο απόδοσης 680 ίππων και 900 Nm ροπής.

Advertisement

Η Cayenne Turbo S E-Hybrid ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 sec με την μέγιστη ταχύτητα να ορίζεται στα 295 χλμ./ώρα. Επιδόσεις υπερ-αυτοκινήτου σε πολυτελή συσκευασία και ανέσεις παρόμειες με ένα lear jet.

Το 45,5% του βάρους της Cayenne Turbo S E-Hybrid στηρίζεται στον πίσω άξονα. Έτσι η κατανομή είναι ακόμη πιο ισορροπημένη, γεγονός που ωφελεί την δυναμική οδήγηση.

Σημειώστε επίσης πως η αεραανάρτηση τριών σταδίων προσφέρει απόσταση από το έδαφος από 245 έως 162 mm. Σε συνδυασμό με το Porsche Active Suspension Management (PASM), η σκληρότητα και το ύψος του πλαισίου προσαρμόζονται στο εκάστοτε τερέν αλλά και το στυλ οδήγησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το κορυφαίο υβριδικό σύστημα της Porsche Cayenne
Η Porsche Cayenne τα καταφέρνει άριστα στα δύσκολα (+video)
Είκοσι χρόνια Porsche Cayenne: Ζωή σαν παραμύθι…