Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Peugeot Electric

Peugeot: Γαλλική υπεροχή στα ηλεκτρικά μοντέλα

  • newsautoteam

Με τα 208 και 2008 η Peugeot έφερε στην αγορά τα δύο πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε δύο πολύ ανταγωνιστικές κατηγορίες: Τα μικρομεσαία πεντάθυρα και Ελεύθερου χρόνου Αυτοκίνητα. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους; Πως λειτουργούν; Που απευθύνονται;

Η Peugeot με το e-208 και e-2008 έχει ενεργό ρόλο στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών hatchback και SUV

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκινά και η Peugeot εκμεταλλεύεται την ιστορία 210 ετών της (και την εμπειρία 80 ετών στην ηλεκτροκίνηση) και έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτήν. Οι αμιγώς ηλεκτρικές και Plug-in Hybrid εκδόσεις της μάρκας εμπλουτίζουν ήδη την σημερινή γκάμα των επιβατικών και των ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων της, ενώ πριν το τέλος του 2023, η γκάμα της Peugeot θα είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot είναι η πρώτη εταιρεία που έχει επενδύσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό του δικτύου συνεργατών της. Τα ηλεκτρικά e-208 και e-2008 διατίθενται προς πώληση και δοκιμαστική οδήγηση σε 46 επίσημους Διανομείς με55 σημεία φόρτισης και εξυπηρέτησης πανελλαδικά.

Που απευθύνονται

Τόσο το πεντάθυρο e-208 όσο και το Sport Utility Vehicle e-2008 απευθύνονται στο νεανικό κοινό/οικογένειες, που νοιάζονται ενεργά για το περιβάλλον και δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν καθημερινά ένα πρωτοποριακό σε τεχνολογία αυτοκίνητο. Όσοι το επιλέγουν το κάνουν συνειδητά και φυσικά γνωρίζουν τα πάντα γύρο από το όχημα, το οποίο έχουν αγοράσει.

Η φιλοσοφία της Peugeot

Η Peugeot θέλει τα αμιγώς ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, να μην ξεχωρίζουν από αυτά με τους θερμικούς κινητήρες, ούτε στην όψη αλλά ούτε και στην χρήση.

Το e-208

Οι διακριτικές λεπτομέρειες, ενσωματώνουν την τεχνολογία και εκφράζουν τον νεωτερισμό του. Μοναδικές διαφοροποιήσεις: Το μονογράφημά του «e» και το λιοντάρι (σήμα της εταιρίας) που αλλάζει χρώμα όταν το κοιτάζεται από διαφορετικές γωνίες. Περά από αυτά, δεν υπάρχει απολύτως κανένας συμβιβασμός για τον εσωτερικό του χώρο ή την τεχνολογία για εσάς και τους συνεπιβάτες σας.

Το e-2008

Το ηλεκτρικό 2008 ξεχωρίζει χάρη στις αποκλειστικές του λεπτομέρειες όπως είναι: Η «μάσκα», που είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, το δίχρωμο σήμα της Peugeot και το μονόγραμμα «e», ενώ στο εσωτερικό την προσοχή τραβούν αμέσως τα καθίσματα με τις επενδύσεις από Γκρι Alcantara.

Το Peugeot e-208: με μία ματιά

  • Το e-208 προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με τον 100% ηλεκτρικό του κινητήρα
  • 100 KW (136 ίπποι) και 260Nm ροπής (διαθέσιμα από 0 χλμ/ώ) για άμεση απόκριση,
  • αθόρυβος κινητήρας, μηδενικοί κραδασμοί
  • απεικόνιση της τεχνολογίας στην κεντρική οθόνη (εμφάνιση της λειτουργίας παροχής ενέργειας σε πραγματικό χρόνο)
  • Οι διαθέσιμοι χώροι της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ στο ηλεκτρικό 208 είναι πανομοιότυποι με την έκδοση με θερμικό κινητήρα. Οι μπαταρίες συνολικού όγκου 220 λίτρων, βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του.

Οι προδιαγραφές του

Ο κινητήρας με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μία μοναδική ευκολία οδήγησης. Η ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 340 χιλιομέτρων. Επιπλέον το e-208 προσφέρει τρεις επιλογές οδήγησης: Eco: για καλύτερη αυτονομία, Normal για ιδανικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή χρήση και  Sport με  προτεραιότητα στις επιδόσεις και στη σπορ αίσθηση, με μέγιστη απόδοση ισχύος και ροπής (0 – 100 χλμ/ώ σε 8.1δλ.). Η μπαταρία του καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Πως λειτουργεί

Ο ηλεκτροκινητήρας φορτίζει (γεμίζει τις μπαταρίες του) με δύο τρόπους. Με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από φορτιστή (ή οικιακό σύστημα) και η ανάκτησης ενεργείας κατά την επιβράδυνση. Δύο επιλογές πέδησης είναι διαθέσιμες, μέσω του μοχλού ταχυτήτων, προσφέροντας την κατάλληλη ανάκτηση ενέργειας στην μπαταρία: Μέτρια, με αίσθηση παρόμοια με εκείνη του φρεναρίσματος ενός μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως και ενισχυμένη, για ελεγχόμενη επιβράδυνση μέσω του πεντάλ του γκαζιού.

Το Peugeot e-208 εξοπλίζεται με μία μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία 50kWh η οποία εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία έως και 340χλμ, (σύμφωνα με το πρότυπο δοκιμών WLTP, Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedures) και 450χλμ (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC ΙΙ, New European Driving Cycle).

Υπάρχουν τρείς επιλογές φόρτισης, ευέλικτες και προσαρμοσμένες στην καθημερινή χρήση:

  • μέσω μίας συμβατικής οικιακής πρίζας ή με τη χρήση μίας ενισχυμένης πρίζας τύπου Legrand Green Up για μία πλήρη φόρτιση σε 16 ώρες, χρησιμοποιώντας το καλώδιο φόρτισης Mode 2 που παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό του e-208,
  • μέσω ενός Wall Box, για πλήρη φόρτιση σε 5 ώρες και 15 λεπτά από  τριφασική παροχή (με τον προαιρετικό on-board φορτιστή των 11 kW), ή σε 8 ώρες από μονοφασική παροχή (με τον βασικό on-board φορτιστή των 7,4 kW), χρησιμοποιώντας το προαιρετικό καλώδιο φόρτισης Mode 3,
  • μέσω κοινόχρηστου σταθμού φόρτισης: οι προδιαγραφές ανώτατου θερμικού φορτίου της μπαταρίας επιτρέπουν τη χρήση σταθμών φόρτισης 100 kW, επιτυγχάνοντας το 80% της φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.
  • Το e-208 μπορεί επίσης να φορτιστεί και από απόσταση μέσω της οθόνης του 3D συστήματος πλοήγησης ή μέσω της εφαρμογής MyPeugeot. Το συγκεκριμένο σύστημα σας δίνει τη δυνατότητα να ξεκινήσετε ή να τερματίσετε οποιαδήποτε στιγμή τη φόρτιση και να ελέγξετε επίσης την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του αυτοκινήτου σας.

Το Peugeot e-2008 με μία ματιά

  • Το μεγαλύτερο σε διαστάσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητο στην κατηγορία
  • Χώρος αποσκευών (405lt)
  • Μήκος (4.300 χιλ) / Πλάτος (1.815 χιλ) / Μεταξόνιο (2.605 χιλ)
  •  Το αμιγώς ηλεκτρικό με τον μεγαλύτερο χώρο πίσω επιβατών.
  •  Το μόνο αμιγώς ηλεκτρικό με πίνακα οργάνων τρισδιάστατης απεικόνισης (3D i-cockpit) στην κατηγορία του.

Οι προδιαγραφές του

Ο κινητήρας με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μία μοναδική ευκολία οδήγησης. Η ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Πως λειτουργεί

Ο ηλεκτροκινητήρας φορτίζει (γεμίζει τις μπαταρίες του) με δύο τρόπους. Με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από φορτιστή (ή οικιακό σύστημα) και η ανάκτησης ενεργείας κατά την επιβράδυνση. Σε αυτή την συνθήκη η φόρτιση γίνεται με δύο τρόπους: Επιλογή Drive («D»), η ανάκτηση είναι συμβατική, για οδήγηση παρόμοια με ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης ή diesel. Επιλογή Brake («B»), η ανάκτηση ενεργείας επιτυγχάνεται και κατά την επιβράδυνση, αμέσως μόλις ο οδηγός αφήσει το πεντάλ της… δύναμης. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη ροή και την κατανάλωση ενέργειας, απεικονίζονται στην κεντρική οθόνη και στην οθόνη του Peugeot i-Cockpit 3D, με ευανάγνωστο τρόπο.

Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου: 15 ώρες και 30 λεπτά για πλήρη φόρτιση μέσω παροχής τύπου Green Up, 7 ώρες και 20 λεπτά για πλήρη φόρτιση μέσω WallBox (μονοφασικό ισχύος 7.4 kW). 30 λεπτά για φόρτιση στο 80% της μπαταρίας μέσω δημόσιων σημείων φόρτισης ισχύος 100 kW.  Η θερμική χωρητικότητα της μπαταρίας επιτρέπει τη χρήση αυτού του τύπου των φορτιστών. Μέσω της οθόνης πλοήγησης του αυτοκινήτου, ή μέσω της εφαρμογής «MyPeugeot» του smartphone σας, είναι δυνατός και ο προγραμματισμός συγκεκριμένης ώρας φόρτισης. Με αυτή τη λειτουργία μπορεί κανείς να ξεκινήσει ή να σταματήσει από απόσταση τη διαδικασία φόρτισης.

Διαβάστε επίσης:

Peugeot e-208: Με τη μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία

Peugeot e-2008: Το ηλεκτρικό SUV ακόμη πιο προσιτό

Δοκιμάζουμε το Peugeot e-208

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto