Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Peugeot e-2008: Το ηλεκτρικό SUV ακόμη πιο προσιτό

Ελλάδα 21:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Peugeot e-2008: Το ηλεκτρικό SUV ακόμη πιο προσιτό

Mobility

Peugeot e-2008: Το ηλεκτρικό SUV ακόμη πιο προσιτό

Mobility

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκινά και η Peugeot εκμεταλλεύεται την ιστορία 210 ετών της (και την εμπειρία 80 ετών στα EV) για να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτήν.

Advertisement
Advertisement

Η Peugeot με το e-2008 παίρνει ενεργό ρόλο στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών SUV στην Ελληνική αγορά.

Οι αμιγώς ηλεκτρικές και Plug-in Hybrid εκδόσεις της μάρκας εμπλουτίζουν ήδη την σημερινή γκάμα των επιβατικών και των ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων της. Πριν το τέλος του 2023, η γκάμα της Peugeot θα είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot είναι η πρώτη εταιρεία που έχει επενδύσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό του δικτύου συνεργατών της. Τα ηλεκτρικά e-208 και e-2008 διατίθενται προς πώληση και δοκιμαστική οδήγηση σε 46 επίσημους Διανομείς με 55 σημεία φόρτισης και εξυπηρέτησης πανελλαδικά.

Advertisement
Advertisement

Τα νέα ηλεκτρικά SUV Peugeot 2008 έχουν ήδη ξεκινήσει με μεγάλη επιτυχία την εμπορική τους πορεία στην ελληνική αγορά, σε μία κατηγορία με πολύ σημαντική βαρύτητα.

Το Peugeot e-2008 με μία ματιά:

  • Το μεγαλύτερο σε διαστάσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητο στην κατηγορία
  • Χώρος αποσκευών (405lt)
  • Μήκος (4.300 χιλ) / Πλάτος (1.815 χιλ) / Μεταξόνιο (2.605 χιλ)
  •  Το αμιγώς ηλεκτρικό με τον μεγαλύτερο χώρο πίσω επιβατών.
  •  Το μόνο αμιγώς ηλεκτρικό με πίνακα οργάνων τρισδιάστατης απεικόνισης (3D i-cockpit) στην κατηγορία του.
Advertisement

Οι προδιαγραφές του

Ο κινητήρας με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μία μοναδική ευκολία οδήγησης. Η ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Advertisement

Πως λειτουργεί

Ο ηλεκτροκινητήρας φορτίζει (γεμίζει τις μπαταρίες του) με δύο τρόπους. Με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από φορτιστή (ή οικιακό σύστημα) και η ανάκτησης ενεργείας κατά την επιβράδυνση. Σε αυτή την συνθήκη η φόρτιση γίνεται με δύο τρόπους: Επιλογή Drive («D»), η ανάκτηση είναι συμβατική, για οδήγηση παρόμοια με ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης ή diesel. Επιλογή Brake («B»), η ανάκτηση ενεργείας επιτυγχάνεται και κατά την επιβράδυνση, αμέσως μόλις ο οδηγός αφήσει το πεντάλ της… δύναμης. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη ροή και την κατανάλωση ενέργειας, απεικονίζονται στην κεντρική οθόνη και στην οθόνη του Peugeot i-Cockpit 3D, με ευανάγνωστο τρόπο.

Advertisement

Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου: 15 ώρες και 30 λεπτά για πλήρη φόρτιση μέσω παροχής τύπου Green Up, 7 ώρες και 20 λεπτά για πλήρη φόρτιση μέσω WallBox (μονοφασικό ισχύος 7.4 kW). 30 λεπτά για φόρτιση στο 80% της μπαταρίας μέσω δημόσιων σημείων φόρτισης ισχύος 100 kW.  Η θερμική χωρητικότητα της μπαταρίας επιτρέπει τη χρήση αυτού του τύπου των φορτιστών. Μέσω της οθόνης πλοήγησης του αυτοκινήτου, ή μέσω της εφαρμογής «MyPeugeot» του smartphone σας, είναι δυνατός και ο προγραμματισμός συγκεκριμένης ώρας φόρτισης. Με αυτή τη λειτουργία μπορεί κανείς να ξεκινήσει ή να σταματήσει από απόσταση τη διαδικασία φόρτισης.

Ηλεκτρικό SUV με Sportive συμπεριφορά

Ένα χαρακτηριστικό, που έχουν τα μοντέλα της Peugeot, είναι η δυναμική, οδική τους συμπεριφορά. Στο νέο e-2008, έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό καθώς το σχήμα του και η οδική του συμπεριφορά δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα μοντέλα diesel. Οι άξονες μετάδοσης έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα και η κατανομή του βάρους είναι ιδανική. Οι μπαταρίες βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα, αυτό σημαίνει πως οι μηχανικοί έχουν κάνει την σωστή κατανομή του βάρους (και προς το κέντρο του) διασφαλίζοντας ότι η επιλογή της ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα επηρεάσει καθόλου την οδική συμπεριφορά του 2008. Επιπλέον, η διάταξη αυτή εξασφαλίζει ότι οι διαστάσεις του χώρου των επιβατών και του πορτμπαγκάζ παραμένουν ακριβώς ίδιες με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Για την εξασφάλιση των ιδανικών συνθηκών στην καμπίνα του αυτοκινήτου, έχει εξελιχθεί ο παρακάτω εξοπλισμός: Ειδική θερμαντική αντίσταση ισχύος 5kW που παρέχεται από την μπαταρία κίνησης και εξασφαλίζει τη θέρμανση του χώρου των επιβατών, αντλία θερμότητας και αυτόματη ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας που εξασφαλίζει συνθήκες παρόμοιες με εκείνες ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Το σύστημα είναι προσαρμοσμένο για βελτιστοποιημένη κατανάλωση ενέργειας, θερμαινόμενα καθίσματα (ανάλογα με την έκδοση), προγραμματισμός της θερμοκρασίας της καμπίνας μέσω της οθόνης αφής ή εξ’ αποστάσεως, μέσω της εφαρμογής MyPeugeot του smartphone, που θερμαίνει ή ψύχει την καμπίνα πριν από κάθε διαδρομή.

Διακριτική εμφάνιση μέσα και έξω

Η φιλοσοφία της Peugeot σε ότι αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι να μην διαφέρουν στην εμφάνιση από τις υπόλοιπες εκδόσεις.  αλλά διαθέτει αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που υπογραμμίζουν τον ηλεκτρικό του χαρακτήρα όπως:

  • Ιριδίζον σήμα λιονταριού στη μάσκα, με απόχρωση που εναλλάσσεται από πράσινο σε μπλε ανάλογα με την οπτική γωνία
  • Μονόγραμμα «e» στα εμπρός φτερά και στο πορτμπαγκάζ, εμπρός μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος, αποκλειστική επένδυση καθισμάτων σε Alcantara (χρώμα «Greval Grey») στην έκδοση e-2008 GT
  • Ειδική διαμόρφωση για την ηλεκτρική έκδοση του 3D ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης αφής.

Τιμή

e-2008 Active Plus (On Board Charger  7,4 kW) Με λιανική τιμή στα 37.900 ευρώ και με την κρατική επιδότηση (4.585 €) η τιμή του e-2008 διαμορφώνεται στα 33.315. Εάν υπάρχει η δυνατότητα απόσυρσης η επιπλέον έκπτωση είναι στα 1.000 ευρώ με την τιμή να είναι στα 32.315 ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Peugeot e-2008: Η επόμενη ημέρα στα Sport Utility Vehicles

Peugeot goes Electric

Οι τιμές του ηλεκτρικού Peugeot 2008 στην Ελλάδα