Live Κίνηση
Περισσότερα
PEUGEOT 2021-2

Peugeot e-2008: Με εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα και κορυφαία οδική συμπεριφορά

Ελλάδα 7:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Peugeot e-2008: Με εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα και κορυφαία οδική συμπεριφορά

PEUGEOT 2021-2

Peugeot e-2008: Με εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα και κορυφαία οδική συμπεριφορά

PEUGEOT 2021-2

Το compact SUV της Peugeot στην ηλεκτρική του έκδοση e-2008 συνδυάζει την δυναμική σχεδίαση και την premium ποιότητα με ένα πολύ εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα που εντυπωσιάζει με την απόδοσή του.

Advertisement
Advertisement

Στον δρόμο προς την καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης, η Peugeot έχει ήδη χαράξει έναν δρόμο καινοτομίας και σύγχρονων επιλογών, με στόχο να διατηρήσει τις παραδοσιακές της αξίες και την ίδια στιγμή να δημιουργήσει τα νέα δεδομένα της επόμενης ημέρας. Σ’ αυτή την πορεία το ηλεκτρικό e-2008 είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό βήμα, όντας ο εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρίας στην πιο σημαντική και δυναμικά αναπτυσσόμενη κατηγορία στις ευρωπαϊκές αγορές.

Έχοντας κερδίσει την εκτίμηση του κοινού και των ειδικών, με δεκάδες βραβεία και πρώτες θέσεις στις πωλήσεις, το 2008 αποτελεί το πιο ολοκληρωμένο μοντέλο της κατηγορίας του. Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει ένα άκρως ελκυστικό στιλ με πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, premium χαρακτηριστικά άνεσης και ποιότητας και έναν οδηγικό χαρακτήρα που τιμά την μεγάλη παράδοση της Peugeot στην κατασκευή ξεχωριστών αυτοκινήτων για την ικανοποίηση του οδηγού.

Advertisement
Advertisement

Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-2008, η Peugeot φέρνει τα πλεονεκτήματα και τις νέες οδηγικές αντιλήψεις της ηλεκτροκίνησης σε ένα πιο ευρύ κοινό. Ακόμα πιο στιλάτο χάρη στις μικρές επεμβάσεις στο αμάξωμα, και έχοντας σε πλήρη ανάπτυξη όλα τα εντυπωσιακά στοιχεία του σαλονιού του, το ηλεκτρικό 2008 αποτελεί μία ιδανική πρόταση για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης με μηδενική κατανάλωση και ρύπους και με μία νέα αντίληψη για την οδήγηση και την σύγχρονη κινητικότητα.

To ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του νέου e-2008 βασίζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 PS), o οποίος στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μίας σχέσης, εξασφαλίζοντας απίστευτη επιτάχυνση και στιγμιαία απόκριση της μέγιστης ροπής των 260 Nm. Οι επιδόσεις που προκύπτουν από αυτό το πολύ εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα είναι πραγματικά κορυφαίες για τα δεδομένα της κατηγορίας, καθώς το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 8,5 sec.

Advertisement

Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 50 kWh η οποία είναι έξυπνα τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο, έτσι ώστε να περιορίζονται στο ελάχιστο οι απώλειες για τους χώρους των επιβατών και των αποσκευών. Η αυτονομία που εξασφαλίζει είναι 320 χιλιόμετρα με βάση το πρότυπο WLTP κάτι που σημαίνει ότι σε μία τυπική καθημερινή χρήση θα χρειαστεί φόρτιση ίσως και μόνο μία φορά την εβδομάδα. Η μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητάς της.

Το e-2008 εφοδιάζεται με τρία 3 προγράμματα λειτουργίας που αλλάζουν τις παραμέτρους οδήγησης ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού και τις συνθήκες του δρόμου. Το Sport με έμφαση εστιάζει στις επιδόσεις και στη μοναδική αίσθηση που προσφέρει ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αποδίδοντας τη μέγιστη ισχύ και ροπή του κινητήρα. Το Normal προορίζεται για καθημερινή χρήση, προσφέροντας το μέγιστο επίπεδο άνεσης και ισορροπίας ανάμεσα στην απόδοση και την αυτονομία, ενώ το Εco για βελτιστοποίηση της αυτονομίας. Υπάρχουν επίσης και δύο προγράμματα για ανάκτηση της ενέργειας μέσω της πέδησης, με το πιο ισχυρό από αυτά να παρέχει και την δυνατότητα οδήγησης με ένα μόνο πεντάλ.

Advertisement

Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου και τον on board φορτιστή του αυτοκινήτου:

  • Μέσω μίας ενισχυμένης πρίζας τύπου Legrand Green Up επιτυγχάνεται μία πλήρης φόρτιση σε 15 ώρες.
  • Μέσω ενός Wall Box, επτυγχάνεται πλήρης φόρτιση σε 5 ώρες και 5 λεπτά από τριφασική παροχή 11kW (με τον τριφασικό on-board φορτιστή των 11 kW), ή σε 7 ώρες και 30 λεπτά από μονοφασική παροχή 7,4kW (με τον μονοφασικό on-board φορτιστή των 7,4 kW).
  • Μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος DC: οι προδιαγραφές ανώτατου θερμικού φορτίου της μπαταρίας επιτρέπουν τη χρήση σταθμών φόρτισης 100 kW, επιτυγχάνοντας το 80% της φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.
  • Μέσω της εφαρμογής MyPeugeot® είναι δυνατός ο προγραμματισμός φόρτισης σε συγκεκριμένη ώρα. Με αυτή τη λειτουργία μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε ή να σταματήσετε από απόσταση τη διαδικασία φόρτισης.

Advertisement

Για την εξασφάλιση των ιδανικών συνθηκών διαβίωσης στην καμπίνα του αυτοκινήτου, έχει εξελιχθεί και ο παρακάτω εξοπλισμός :

  • Eιδική θερμαντική αντίσταση ισχύος 5kW που παρέχεται από την μπαταρία κίνησης και εξασφαλίζει τη θέρμανση του χώρου των επιβατών,
  • Aντλία θερμότητας και αυτόματη ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας που εξασφαλίζει συνθήκες παρόμοιες με εκείνες ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Το σύστημα είναι προσαρμοσμένο για βελτιστοποιημένη κατανάλωση ενέργειας,
  • Θερμαινόμενα καθίσματα (ανάλογα με την έκδοση),
  • Προγραμματισμός της θερμοκρασίας της καμπίνας εξ’ αποστάσεως, μέσω της εφαρμογής MyPeugeot που θερμαίνει ή ψύχει την καμπίνα πριν από κάθε διαδρομή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Peugeot e-2008
Peugeot e-2008: Ηλεκτρισμός και στα Sport Utility Vehicles
Peugeot e-2008: Το ηλεκτρικό SUV που θα σας πάει παντού