Live Κίνηση
Περισσότερα
PEUGEOT 2021-2

Peugeot 3008: Σπορ χαρακτήρας και Plug-In υβριδικά συστήματα

Ελλάδα 9:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Peugeot 3008: Σπορ χαρακτήρας και Plug-In υβριδικά συστήματα

PEUGEOT 2021-2

Peugeot 3008: Σπορ χαρακτήρας και Plug-In υβριδικά συστήματα

PEUGEOT 2021-2

Η νέα γενιά του Peugeot 3008 διαθέτει στην γκάμα της και δύο εκδόσεις με Plug-In υβριδικά συστήματα, τα οποία πέρα από την εξαιρετικά μικρή κατανάλωση και την premium αίσθηση άνεσης, έχουν και εξαιρετικές επιδόσεις αλλά και καθαρόαιμα σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά.

Advertisement
Advertisement

Η επιτυχία και η καθιέρωση του Peugeot 3008 μέσα στην τελευταία τετραετία κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν. Η γαλλική εταιρία κατάφερε να δημιουργήσει μία από εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις αυτοκινήτων όπου όλα επάνω τους συνδυάζονται με τρόπο μοναδικό στο να δώσουν ένα συνολικό αποτέλεσμα που ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας του.

Στην ανανεωμένη του μορφή το 3008 παραμένει το πιο ξεχωριστό και σίγουρα το πιο ολοκληρωμένο μεσαίο premium SUV. Η εκλεπτυσμένη του εμφάνιση με την διάχυτη γαλλική φινέτσα και τον έντονο δυναμισμό αποτελούν το καλύτερο διαβατήριο για τις υψηλότερες θέσεις των πωλήσεων σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. Ενώ η κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τα υψηλά επίπεδα τεχνολογίας, η πρακτικότητα και η άνεση, όλα αυτά και πολλά ακόμα συνθέτουν ένα σύνολο που ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας του και στέκεται επάξια απέναντι σε πολύ ακριβότερα μοντέλα.

Advertisement
Advertisement

Από την ιδιαίτερα πλούσια γκάμα κινητήρων του 3008, η οποία περιλαμβάνει τόσο κινητήρες βενζίνης όσο και κινητήρες πετρελαίου, δεν θα μπορούσε πλέον να λείπει και η plug-in υβριδική έκδοση. Και μάλιστα σε δύο εκδοχές, την “απλή” με έναν μόνο κινητήρα και την Ηybrid4 η οποία διαθέτει δύο κινητήρες, χαρακτηριστικά τετρακίνησης και ένα κορυφαίο πακέτο επιδόσεων και σπορτίφ οδηγικού χαρακτήρα.

Και τα δύο βασίζονται πάνω στην ιδιαίτερα εξελιγμένη και ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 του ομίλου PSA η οποία έχει σχεδιαστεί εξ αρχής έτσι ώστε να δέχεται και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Η “μικρή” Hybrid εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα PureTech των 180 ίππων και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 81 kW μπροστά. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει στους 225 ίππους.

Advertisement

Η Hybrid4, η οποία συνδυάζει τον ίδιο κινητήρα PureTech των 1,6 λίτρων με απόδοση στους 200 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν 81 kW στον εμπρός άξονα και έναν 83 kW στον πίσω. H συνδυαστική απόδοση σε αυτήν την έκδοση φτάνει την κορυφαία τιμή των 300 ίππων, προσδίδοντας έτσι στο plug-in υβριδικό 3008 ένα πολύ έντονο σπορτίφ στοιχείο και μοναδικές για την κατηγορία επιδόσεις με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 5,9 sec.

Και στα δύο αυτοκίνητα η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι στις 13,2 kWh και έχει τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να “κλέβει” όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο από τους επιβάτες και το πορτ-μπαγκάζ.

Advertisement

Η πλήρως ηλεκτρική αυτονομία που εξασφαλίζει στην δικίνητη έκδοση είναι 56 χιλιόμετρα και στην τετρακίνητη Ηybid4 59 χιλιόμετρα, πάντα με βάση το πρότυπο WLTP. Σημαντικό είναι και το στοιχείο ότι η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρεται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης.

Αξίζει επίσης να τονίσουμε και την φιλικότητα προς το περιβάλλον μιας και στην περίπτωση της έκδοσης 3008 Hybrid4 οι εκπομπές CO2 είναι μεταξύ 29-33 gr/km (κατά WLTP) ενώ στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι μηδενικοί.

Advertisement

Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει σε διάφορα σημεία με το χρόνο που απαιτείται να ποικίλλει ανάλογα με την ένταση της εκάστοτε παροχής ρεύματος. Με τον βασικό on-board φορτιστή των 3,7 kW χρειάζονται περίπου 4 ώρες σε οικιακή φόρτιση των 16Α ή λιγότερο από 2 ώρες με τον προαιρετικό on board φορτιστή των 7,4 kW σε οικιακό wallbox.

Το αυτοκίνητο διαθέτει 4 προγράμματα οδήγησης, το Electric για 100% ηλεκτρικές μετακινήσεις, το Hybrid για τον καλύτερο συνδυασμό των κινητήρων, το Sport για μέγιστή απόδοση σε γρήγορη οδήγηση και το 4WD στην έκδοση Ηybrid4 για καλύτερη διαχείριση της ισχύος σε διαδρομές εκτός ασφάλτου και σε δύσκολα εδάφη.

Σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν μερικά ακόμα έξυπνα συστήματα για την αξιοποίηση της ενέργειας, όπως η ανάκτηση μέσω των φρένων, το πρόγραμμα e-Save μέσω του οποίο ο οδηγός επιλέγει ένα συγκεκριμένο ποσοστό της μπαταρίας που θέλει να διατηρήσει, και το σύστημα για επαναφόρτιση της μπαταρίας μέσα από την χρήση του βενζινοκινητήρα.

Σε κάθε περίπτωση, η ενσωμάτωση ενός ηλεκτρικού υβριδικού συστήματος αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο την premium οδηγική αίσθηση που προσφέρει το Peugeot 3008, καθώς η απουσία μηχανικών θορύβων και η εκρηκτική απόδοση της ισχύος από μηδενικές στροφές δημιουργούν ένα μοναδικό σύνολο έτοιμο να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό οδηγό.

Τα Plug-in υβριδικά Peugeot 3008 διαθέτουν και μερικά έξτρα πλεονεκτήματα, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι οι περισσότερες εκδόσεις φθάνουν με Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από το όριο των 40.000 ευρώ, γεγονός που σημαίνει ότι με βάση το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά” απαλλάσσονται από την φορολογία για εταιρική χρήση. Παράλληλα έχουν μειωμένο κόστος συντήρησης, μία μέση οικονομία καυσίμου κατά 40% σε σχέση με έναν αντίστοιχης ισχύος κινητήρα βενζίνης, μηδενικά τέλη κυκλοφορία και μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης.

Αξίζει τέλος να σημειώσουμε τη νέα παροχή της ελληνικής αντιπροσωπείας  για “κλειδωμένη τιμή”, μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν με την παραγγελία του οχήματός τους να εξασφαλίσουν ότι η συμφωνημένη τιμή θα είναι προστατευμένη από μελλοντικές ανατιμήσεις.

Η «εγγύηση τιμής» προσφέρεται από το επίσημο δίκτυο διανομέων Peugeot σε όλη την Ελλάδα και αφορά σε όλη την γκάμα των επιβατικών και επαγγελματικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένης και της οικογένειας των δημοφιλών SUVs, αλλά και των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Mercedes GLA 250e vs Peugeot 3008 Hybrid
Peugeot 3008 Hybrid: Όσα το κάνουν ξεχωριστό
Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 3008 HYBRID4