Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

PEUGEOT 2021-1

Peugeot: Προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα για όλους

  • newsautoteam

Η ηλεκτροκίνηση ήρθε για να μείνει, και η Peugeot φέρνει μία σειρά προσιτών μοντέλων για να δώσει την ευκαιρία σε ένα πιο ευρύ κοινό να απολαύσει τη μοναδική νέα εμπειρία οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Κάθε μεγάλη αλλαγή στην ιστορία της αυτοκίνησης συνοδεύεται και από σημαντικές ανακατατάξεις. Και η ηλεκτροκίνηση έρχεται να αλλάξει όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Για πολλούς είναι ακόμα μία ακριβή τεχνολογία για ένα πιο περιορισμένο κοινό. Για την Peugeot όμως τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της έχουν το μοναδικό προνόμιο να προσφέρονται σε προσιτές τιμές και να απευθύνονται σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές. Με μία γκάμα από αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, τα οποία συνεχώς και αυξάνονται, η γαλλική εταιρία προσφέρει ένα κορυφαίο τεχνολογικό υπόβαθρο σε συνδυασμό με πολύ δυναμικό design και με ένα premium ποιοτικό και οδηγικό χαρακτήρα, έτσι ώστε η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση να γίνει με ιδανικό τρόπο.

Για τον καταναλωτή με οικολογικές ευαισθησίες που θέλει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των τεχνολογικών εξελίξεων, η Peugeot προσφέρει αυτή την στιγμή τρία προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα για ιδιωτική ή εταιρική χρήση και ένα ελαφρύ μεσαίο επαγγελματικό van. Kαι τα τέσσερα αυτοκίνητα προσφέρουν όλες τις νέες δυνατότητες που ανοίγει μπροστά μας η ηλεκτροκίνηση, όπως την αθόρυβη λειτουργία, την απουσία θορύβων και κραδασμών και πάνω από όλα την μοναδική οδηγική εμπειρία της αστραπιαίας απόδοσης της ισχύος σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Χάρη και στο πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά” με τα κίνητρα και τις φορολογικές απαλλαγές που αυτό συνεπάγεται, τα ηλεκτρικά Peugeot αποτελούν την ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να μπουν από σήμερα στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, συνδυάζοντας το οικολογικό προφίλ με μία σύγχρονη αντίληψη για τη νέα κινητικότητα.

To πρώτο και οικονομικά πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας της Peugeot είναι το νέο e-208. Βασίζεται πάνω στο απλό 208 από το οποίο δανείζεται το πανέμορφο αμάξωμα με το δυναμικό και άκρως νεανικό στιλ, πάνω στο οποίο προστίθεται ένα πολύ εξελιγμένο ηλεκτρικό υπόβαθρο. Στο επίκεντρο βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 260 Nm ροπής και μία μπαταρία των 50 kWh, ο συνδυασμός των οποίων παρέχει μία αυτονομία των 340 χιλιομέτρων με βάση το πρότυπο WLTP. Η φόρτισή της μπορεί να γίνει από οικιακή πρίζα σε διάρκεια 16 ωρών, από ένα wallbox των 11,0 kW σε 7,5 ώρες ή σε ταχυφορτιστή των 100 kW DC σε μόλις 30 λεπτά για να φθάσει από σχεδόν άδεια έως το 80% της χωρητικότητάς της. H τιμή του πριν την κρατική επιδότηση ξεκινά από τις 31.900 ευρώ για την έκδοση με τον on-board φορτιστή των 7,4 kW ή τις 33.500 ευρώ για την έκδοση με τον on-boad φορτιστή των 11,0 kW, ο οποίος προσφέρει και πιο σύντομους χρόνους φόρτισης.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα θα βρείτε εδώ

Λίγο πιο πάνω στην γκάμα της Peugeot και στην καρδιά της πιο δημοφιλούς ευρωπαϊκής κατηγορίας, βρίσκεται το compact ηλεκτρικό SUV e-2008. Μία ακόμα τεράστια σχεδιαστική επιτυχία της γαλλικής εταιρίας, με σημαντική αποδοχή από κοινό και κριτικούς, με δεκάδες βραβεία και με ξεκάθαρη ηγετική θέση στους πίνακες των πωλήσεων. Και στην περίπτωσή του χρησιμοποιείται το ίδιο ηλεκτρικό πακέτο με αυτό του e-208, με τον κινητήρα των 136 ίππων και την μπαταρία των 50 kW να παρέχει αυτονομία 320 χιλιομέτρων. Οι χρόνοι φόρτισης και εδώ είναι αντίστοιχοι, ενώ υπάρχει και επίσης η δυνατότητα μέσω της οθόνης πλοήγησης του αυτοκινήτου ή μέσω της εφαρμογής «MyPeugeot» στο smartphone να γίνεται προγραμματισμός συγκεκριμένης ώρας φόρτισης και ο έλεγχος της όλης διαδικασίας από απόσταση. Όπως στο e-208 έτσι και στο e-2008 υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας, Eco, Normal και Sport ενώ το σύστημα διαθέτει και δύο προγράμματα ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης. Το αμιγώς ηλεκτρικό e-2008 Active (On Board Charger 7,4 kW) έχει τιμή 36.900 ευρώ και με την κρατική επιδότηση (5.951 ευρώ) αυτή μειώνεται στις 30.949 ευρώ. Εάν υπάρχει η δυνατότητα απόσυρσης, η επιπλέον έκπτωση είναι 1.000 ευρώ, με την τιμή να διαμορφώνεται στις 29.949 ευρώ. Υπάρχει επίσης το προνόμιο της απαλλαγής από εταιρικό φόρο για τον χρήστη και τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας και το Μηδενικό Τέλος Ταξινόμησης.

Peugeot-3008-2020-white-b1000x600

Μϊα πιο οικογενειακή πρόταση και με ιδιαίτερη απήχηση σε εταιρική χρήση είναι το plug-in υβριδικό 3008 Hybrid. Το αυτοκίνητο που άλλαξε την ροή της ιστορίας της Peugeot και αναβάθμισε συνολικά την εικόνα της, συνεχίζει ανανεωμένο να αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του τόσο στον σχεδιαστικό τομέα, όσο και σε ό,τι έχει να κάνει με την κορυφαία τεχνολογία και την premium ποιότητα που το χαρακτηρίζει. Η plug-in υβριδική του έκδοση βγαίνει σε δύο εκδόσεις, την απλή Hybrid με έναν ηλεκτροκινητήρα και συνδυαστική απόδοση με τον βενζινοκινητήρα PureTech στους 225 ίππους και την τετρακίνητη Hybrid4 με δύο ηλεκτροκινητήρες και συνδυαστική απόδοση στους 300 ίππους. Στην δεύτερη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα ξεκάθαρα σπορτίφ σύνολο για έντονες οδηγικές συγκινήσεις και κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία του, καθώς κατορθώνει να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα θα βρείτε εδώ

Η συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου είναι χωρητικότητας 13,2 kWh και η αυτονομία που εξασφαλίζει σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία είναι στα 56 χιλιόμετρα για την δικίνητη έκδοση και στα 59 χιλιόμετρα για την τετρακίνητη Ηybid4, πάντα με βάση το πρότυπο WLTP. Η φόρτιση της μπαταρίας με τον βασικό on-board φορτιστή των 3,7 kW απαιτεί περίπου 4 ώρες σε οικιακή φόρτιση των 16Α ή λιγότερο από 2 ώρες με τον προαιρετικό on board φορτιστή των 7,4 kW σε οικιακό wallbox. Η Λιανική Τιμή Προ Φόρων για αρκετές από τις εκδόσεις του είναι κάτω από το όριο των 40.000 ευρώ, γεγονός που σημαίνει ότι έχει μηδενικό φόρο για εταιρική χρήση.

Πέρα από τα επιβατικά, η Peugeot συντηρεί εδώ και δεκαετίες μία ηγετική θέση στα ελαφρά επαγγελματικά. Κάτι που συμβαίνει και με τα ηλεκτρικά της van, όπως το e-Expert, το οποίο πέρα από την σημαντική του επιτυχία στις πωλήσεις έχει για φέτος και τον τίτλο του Van of The Year 2021. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πρακτικό και έξυπνα σχεδιασμένο van πολλαπλών ρόλων και με δεκάδες δυνατότητες διαμόρφωσης το οποίο χάρη στις compact διαστάσεις του μπορεί να κινείται με άνεση και ευελιξία σε ιδιαίτερα δύσκολα σημεία χωρίς από την άλλη να κάνει παραχωρήσεις στην δυνατότητα ωφέλιμου φορτίου ή στον όγκο φόρτισης. Εφοδιάζεται με τον εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Peugeot που έχει δύο επιλογές σε μπαταρίες, μία των 50 kWh και μία των 75 kWh. Η αυτονομία του φθάνει έως και τα 330 χιλιόμετρα με την μεγάλη μπαταρία, έχει τρία μήκη αμαξώματος, ωφέλιμο φορτίο έως και 1.275 κιλά, ικανότητα έλξης έως 1.000 κιλά, και χώρος φόρτωσης ίδιων διαστάσεων με εκείνον την έκδοσης με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης με μέγιστο όγκο στα 6,6 κ.μ.

Kαι τα τέσσερα αυτά μοντέλα έχουν σημαντικά πλεονεκτήματα στην χρήση τους, καθώς απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας και τέλος ταξινόμησης, έχουν μειωμένο κόστος συντήρησης λόγω του ότι οι ηλεκτροκινητήρες διαθέτουν λιγότερα κινούμενα μέρη και μικρότερες απαιτήσεις σε σέρβις, ενώ και η οικονομία σε καύσιμο είναι ιδιαίτερα σημαντική, με αποτέλεσμα να γίνεται η απόσβεση της αγοράς τους σε συντομότερο χρόνο από ένα συμβατικό μοντέλο. Παράλληλα εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη κίνησή τους στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις, όπου πλέον τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης απαγορεύεται να κινούνται ή βρίσκονται αντιμέτωπα με αυξημένη φορολόγηση. Τέλος, οι μπαταρίες όλων των ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων της Peugeot προσφέρονται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα θα βρείτε εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot 2008: Σαρωτικό σε πωλήσεις το ελληνικό Car of the Year
Peugeot e-Expert: Απόλυτη κυριαρχία και στα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά
Peugeot e-2008: Γεννημένος πρωταγωνιστής και στην ηλεκτροκίνηση

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto