Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Το προκλητικό για το αυτοκίνητο 2024

Ελλάδα 21:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το προκλητικό για το αυτοκίνητο 2024

ΑΓΟΡΑ

Το προκλητικό για το αυτοκίνητο 2024

ΑΓΟΡΑ

«All in…» για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου με όχημα τα σημαντικά κέρδη που κατέγραψαν το 2023…

Advertisement
Advertisement

Το 2024 αναμένεται να είναι από τις πιο σημαντικές χρονιές για την αγορά αυτοκινήτου – τόσο την ευρωπαϊκή όσο και την εγχώρια.

Και αυτό γιατί θα φανεί κατά πολύ ποιες εταιρείες θα είναι οι ηγέτιδες για τουλάχιστον την επόμενη δεκαετία.

Είναι πλέον ξεκάθαρο πως όλα έχουν αλλάξει στο αυτοκίνητο σε σύγκριση με τα δεδομένα των προηγούμενων δεκαετιών. Κατ’ αρχάς έχει αλλάξει το ίδιο το προϊόν. Για βάλτε στο μυαλό σας το αυτοκίνητο πριν από 40 χρόνια και το σημερινό.
Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι έχει αλλάξει ο μέσος καταναλωτής, τον οποίο καλούν οι εταιρείες -και φυσικά οι ανάγκες του- να αγοράσει το νέο του αυτοκίνητο.

Advertisement
Advertisement

Οι προκλήσεις είναι πολλές σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Στην Ελλάδα, δε, ακόμα περισσότερες. Οι εταιρείες απευθύνονται σε μία αγορά (αγορά=κοινό) που μολονότι φαίνεται σχετικά εύκολη, αφού διαθέτει τον παλαιότερο στόλο της Ευρώπης, είναι εντούτοις η πιο δύσκολη. Η αγορά αυτή αναμφίβολα είναι πρόθυμη να αγοράσει, ακόμα και να χρεωθεί για να κάνει ένα σημαντικό βήμα, την αλλαγή του παλιού, ταλαιπωρημένου αυτοκινήτου με ένα καινούριο. Πέρα από την ασφάλεια, την άνεση κ.λπ., το ζητάει και η ανάγκη της ψυχολογικής ανανέωσης.

Ομως αυτή η αγορά είναι ίσως η πιο δύσκολη της Ευρώπης διότι τα μέλη της έχουν βγει από την ταλαιπωρία μιας απίστευτης οικονομικής κρίσης, η οποία τα λάβωσε οικονομικά και ψυχολογικά, και σίγουρα η επούλωση θέλει χρόνο.

Πώς θα πείσεις λοιπόν έναν έτοιμο, αλλά «λαβωμένο» και κατά προέκταση διστακτικό και καχύποπτο καταναλωτή να αγοράσει; Δύσκολα με γλυκανάλατες ή βαρύγδουπες τηλεοπτικές διαφημίσεις που παίζουν ενδιάμεσα από οικογενειακές τραγωδίες, πολέμους και realities.

Advertisement

Οι εσωστρεφείς εταιρείες, αυτές δηλαδή που δεν τολμούν να αποκαλύπτονται στο κοινό, είναι απλά τελειωμένες. Ο φόβος της δημοσιοποίησης απλώς απομακρύνει τον κόσμο από κοντά σου – όσα δευτερόλεπτα κι αν σπαταλήσεις στην τηλεόραση.

Αναμφίβολα, η σύσταση και οι ανάγκες της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου – mobility ξεπερνάνε πτυχία και μεταπτυχιακά. – Θέλει έμπνευση, φαντασία, ρίσκο και πλέον οι ελληνικές εταιρείες μπορούν να το πάρουν.

Advertisement

Θα τολμήσουν;

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Τ.Τ.

Advertisement