Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Στην Ελλάδα το νέο plug-in υβριδικό Renault Captur (+τιμή)

Ελλάδα 12:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στην Ελλάδα το νέο plug-in υβριδικό Renault Captur (+τιμή)

ΑΓΟΡΑ

Στην Ελλάδα το νέο plug-in υβριδικό Renault Captur (+τιμή)

ΑΓΟΡΑ

Ξεκίνησε την πορεία του στην Ελληνική αγορά, το Renault Captur E-Tech Plug-in. Το plug-in υβριδικό Captur συνδυάζει το καλύτερο από δύο κόσμους: Αυτόν της ηλεκτροκίνησης και αυτόν των οικονομικών θερμικών κινητήρων (με κατανάλωση μόλις 1,5 λ/100χλμ).

Advertisement
Advertisement

Μετά τις εκδόσεις βενζίνης, diesel και LPG (υγραέριο) η Renault διευρύνει ακόμη περισσότερο τις επιλογές σας.

Το E-Tech Plug-in Captur διακρίνεται για την ευελιξία του: Έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα χωρίς να προβληματίσει καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας του.

Οικονομία και χαμηλοί ρύποι

Advertisement
Advertisement

Ο E-Tech Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) δείχνει ότι το Captur μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη). Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζει τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-Tech Plug-in λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-Tech μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης. Σε μικτές συνθήκες, το Plug-In Crossover αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP).

Χώροι και ποιότητα

Advertisement

Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ). Επίσης υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.

Το Renault Captur χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα νέας γενιάς του Groupe Renault με την ονομασία CMF-B, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Clio, εξασφαλίζοντας πολλά πλεονεκτήματα. Λόγω της νέας της αρχιτεκτονικής επιτυγχάνεται σημαντικός περιορισμός του βάρους, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, κυρίως στο αμάξωμα, τους άξονες και το καπό. Επίσης υιοθετεί ένα βελτιωμένο πάτωμα που εξασφαλίζει χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση.

Advertisement

Renault-captur-E-TECH-b1000x600

Τα δύο παραπάνω στοιχεία εγγυώνται για τις θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων CO2. Το Captur έχει επίσης βελτιωθεί και στον τομέα της ηχομόνωσης, κυρίως χάρη στην απομόνωση του χώρου του κινητήρα. Για να προσφέρει το καλύτερο σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, η πλατφόρμα CMF-B του έχει επανασχεδιαστεί εντελώς, αναφορικά με τη δομή του αμαξώματος, τα πλευρικά μέρη και το πάτωμα του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται στην κορυφαία διάκριση 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP. Τέλος, η νέα σχεδίαση των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών κυκλωμάτων της πλατφόρμας CMF-B δίνει στο Crossover της Renault τη δυνατότητα να προσφέρει τα πλέον σύγχρονα και πιο ολοκληρωμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης της αγοράς.

Τιμή;

Advertisement

Στην Ελλάδα το Renault Captur E-Tech Plug-in κοστίζει 34.230 ευρώ με προωθητική ενέργεια.

Renault-captur-E-TECH-a1000x600

Διαβάστε επίσης:

Νέος κινητήρας 140 ίππων για το Renault Captur

Δοκιμή: Renault Captur 1.3 TCe Initiale Paris

Ο εντυπωσιακός εσωτερικός κόσμος του Renault Captur