Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Πωλήσεις αυτοκινήτων μέσω Internet; Γιατί όχι…

Ελλάδα 3:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πωλήσεις αυτοκινήτων μέσω Internet; Γιατί όχι…

ΑΓΟΡΑ

Πωλήσεις αυτοκινήτων μέσω Internet; Γιατί όχι…

ΑΓΟΡΑ

Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες κινούνται προς την κατεύθυνση να πωλούν τα αυτοκίνητά τους online.

Advertisement
Advertisement

ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗ (twitter.com/vassilikigew)

H Tesla αρχίζει να προωθεί την άμεση πώληση οχημάτων, όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη υιοθετούν σιγά-σιγά την ιδέα να πουλούν αυτοκίνητα μέσω του διαδικτύου. Σύμφωνα με το AutoNews Europe, Hyundai, η Mercedes-Benz και η Volvo ξεκινούν τις online αγορές αυτοκινήτων με τους ευρωπαίους πελάτες τους σε επιλεγμένες αγορές, διαμορφώνοντας διαφορετικά επίπεδα επιτυχίας.

Για παράδειγμα, το Volvo XC90 First Edition του 2016 ξεπούλησε μέσα σε μόνο 47 ώρες, πριν καλά-καλά προλάβει ο οποιαδήποτε δημοσιογράφος να το οδηγήσει. Τώρα η Volvo θέλει να διαθέτει ολόκληρη την γκάμα της προς πώληση σε απευθείας σύνδεση από το 2016. Ίσως να θυμάστε σε άρθρο μας από τον περασμένο Δεκέμβριο, τον διευθυντή της σουηδικής μάρκας Alain Visser να λέει: «Η αγορά του αυτοκινήτου είναι ένας από τους πιο συντηρητικούς και λιγότερο εξελιγμένους τομείς της παγκόσμιας αγοράς. Για δεκαετίες, το Marketing του αυτοκινήτου χρησιμοποιούσε συγκεκριμένες μεθόδους που κυριαρχούσαν σε ολόκληρη την αγορά. Η Volvo Cars επιλέγει να αμφισβητήσει αυτή τη λογική και να υιοθετήσει μια στρατηγική που θα ανταποκρίνεται στις δικές της ανάγκες».

Advertisement
Advertisement

Ο διευθυντής της Volvo, δήλωσε ότι οι online πωλήσεις αποδεικνύονται δημοφιλείς, επειδή οι πελάτες θέλουν κάποιες φορές να παρακάμπτουν τις συζητήσεις με τους πωλητές (διαβάστε όλο το σχετικό άρθρο πατώντας εδώ).

Από την άλλη, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής οχημάτων, η Daimler, είπε ότι οι αγοραστές της Mercedes-Benz είναι διστακτικοί στην εκπλήρωση της διαδικασίας της αγοράς αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, χωρίς κάποιο δελεαστικό κίνητρο, για να το πράξουν. Η Daimler δοκιμάζει online πωλήσεις της Mercedes στο Αμβούργο και τη Βαρσοβία, με δυνατότητα επέκτασης και σε άλλες αγορές, οι οποίες όμως βρίσκονται υπό συζήτηση. Έρευνα της Mercedes, υποστηρίζει ότι οι αγοραστές της εξακολουθούν να θέλουν να έρθουν σε επικοινωνία με τους ανθρώπους των πωλήσεων και να προχωρήσουν σε test drive.

Advertisement

Τέλος, η Hyundai έχει χρησιμοποιήσει τοποθεσίες σε εμπορικά κέντρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, ώστε να κάνει τις διαδικτυακές πωλήσεις, όπου οι αγοραστές μπορούν να δουν τα αυτοκίνητα από κοντά ή και ακόμη να κάνουν test drive, κάτι σαν αυτό που είχε κάνει η Tesla σε showroom στις ΗΠΑ.