Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Η Toyota στην 1η θέση

Ελλάδα 13:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Toyota στην 1η θέση

ΑΓΟΡΑ

Η Toyota στην 1η θέση

ΑΓΟΡΑ

H Toyota βρέθηκε και πάλι στην 1η θέση πωλήσεων τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στη χώρα μας.

Advertisement
Advertisement

Ποια είναι τα ποσοστά των πωλήσεων, σε Ελλάδα και εξωτερικό ποια μοντέλα διακρίθηκαν;

Το  2021 ήταν αναμφισβήτητα μια ακόμα χρονιά γεμάτη προκλήσεις και πρωτόγνωρες καταστάσεις για την παγκόσμια κοινότητα, κυρίως σε θέματα υγείας και ασφάλειας και, φυσικά, σε ένα συνεχή αγώνα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας.

Όλη αυτή η κατάσταση δεν θα μπορούσε να αφήσει αλώβητη και την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αφού, μεταξύ άλλων, σοβαρά προβλήματα προέκυψαν στην εφοδιαστική αλυσίδα, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις στις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων προς τους καταναλωτές.

Advertisement
Advertisement

Στο περιβάλλον αυτό, η Toyota κατάφερε να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στην χώρα μας η μάρκα κατέκτησε για 9η συνεχόμενη χρονιά την 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, με συνολικές ταξινομήσεις 14.559 οχημάτων.

Αναλυτικότερα, σε ότι αφορά την Ελληνική αγορά αυτοκινήτου και παρά τα θέματα που προέκυψαν λόγω της πανδημίας Covid-19, η αγορά κινήθηκε με ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 27% αγγίζοντας τις 112.000 μονάδες έναντι των 87.840 της προηγούμενης χρονιάς.

Advertisement

Η Toyota αναδείχθηκε στη κορυφή των επιβατικών με 13.164 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,0% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 1.395 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,4% της αγοράς.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ. Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα της χρονιάς, δήλωσε: «Η εταιρεία μας θέτοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και των συνεργατών της, ανταποκρίθηκε με επάρκεια στις προκλήσεις και τη χρονιά του 2021».

Advertisement

Οι επιδόσεις της Toyota, τοποθέτησαν την μάρκα για μία ακόμη χρονιά στη κορυφή της Ελληνικής αγοράς με το υψηλότερο μερίδιο όλων, της τάξης του 13,1% (+0.3 π.μ. έναντι του 2020). Στόχος της Toyota είναι να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του καταναλωτή, που ήταν και η βασική επιλογή των αγοραστών της Toyota  το 2021 -σε ποσοστό 80%.

Για το 2022, η μάρκα συνεχίζει την στρατηγική «beyond zero», προχωρώντας πέρα από το «μηδέν», όχι μόνο σε εκπομπές ρύπων, αλλά σε μια ολοκληρωμένη περιβαλλοντική προσέγγιση, που εστιάζει μεταξύ άλλων σε ανακυκλωμένα υλικά στην δομή των οχημάτων, προγράμματα ανακατασκευής και ανακύκλωσης μπαταριών και συλλογή ηλιακής ενέργειας. Παράλληλα με την κατάκτηση συνολικά της πρώτης θέσης, τα επί μέρους μοντέλα της πρωταγωνίστησαν  στις κορυφαίες θέσεις σε όλες τις κατηγορίες.

Συγκεκριμένα τα μοντέλα της Toyota που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους, ήταν:

  • Το Aygo με 2.473 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 22,0% στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις)
  • Το Yaris με 4.747 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 17,8% στην κατηγορία Β (1η θέση σε πωλήσεις)
  • Το Corolla με 2.118 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C
  • Το  C-HR, με 2.934 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C_SUV
  • Το  RAV4, με 444 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 3η θέση στην κατηγορία D-SUV
Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota: Κινεί την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή
Αυτές είναι οι πιο αξιόπιστες μάρκες μετά την τριετία
Απίστευτο: Η Toyota πρέπει να κατασκευάσει 1 εκατ. αυτοκίνητα το Μάρτιο