Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Η πιο δημοφιλής αυτοκινητική στήλη, στο NewsAuto

Ελλάδα 22:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η πιο δημοφιλής αυτοκινητική στήλη, στο NewsAuto

ΑΓΟΡΑ

Η πιο δημοφιλής αυτοκινητική στήλη, στο NewsAuto

ΑΓΟΡΑ

Η αγορά αυτοκινήτου,  οι… μαρκετινίστικες δηθενιές που έχουν επιβληθεί στην εμπορική συνείδηση του κόσμου, η… συνήθεια τύπου “Polo-Golf” και άλλα πολλά είναι στο στόχαστρο του “ΠΡΑΣΙΝΟ-ΚΟΚΚΙΝΟ“, της πιο δημοφιλούς αυτοκινητικής στήλης του αυτοκινητικού Τύπου…

Advertisement
Advertisement

Το… ΠΡΑΣΙΝΟ – ΚΟΚΚΙΝΟ της αυτοκίνησης

1
ΠΡΑΣΙΝΟ
Με τέρμα το γκάζι θα πάνε πολλές εισαγωγικές αυτό το τελευταίο δίμηνο του χρόνου. Τα συνεχή θετικά πρόσημα στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων είναι μια πρόκληση γι’ αυτές να πάρουν όσο μεγαλύτερο γίνεται μερίδιο από την πίτα (που μεγαλώνει). Παράλληλα είναι και μια μοναδική ευκαιρία για… εδραίωση στη συνείδηση του κόσμου

ΚΟΚΚΙΝΟ
Γιατί, όπως και να το κάνουμε, η κρίση -και αυτό το μεγάλο χρονικό διάστημα αποχής των Ελλήνων από τις εκθέσεις (υπολογίζεται πως έχει αυξηθεί από τα 2,5 στα 5 χρόνια)- λειτουργεί ουσιαστικά και ως ένα restart στην αυτοκινητική και αγοραστική συνείδηση ή συνήθεια των υποψήφιων αγοραστών…

Advertisement
Advertisement

2
ΠΡΑΣΙΝΟ
Ετσι, βλέπεις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες ουσιαστικά πραγματοποίησαν επανεκκίνηση μέσα στην κρίση, να σκίζουν εμπορικά ακόμα και όταν αυτές απευθύνονται στην πολυτελή κατηγορία, όπως για παράδειγμα γίνεται με τη Volvo. Μια Volvoμανία άλλο πράγμα στην Ελλάδα – και, μεταξύ μας, δικαίως

KOKKINO
Από την άλλη, βλέπεις εταιρείες με αυτοκίνητα στην επίσης πολυτελή κατηγορία, οι οποίες παραδοσιακά κάποτε έκαναν ράλι πωλήσεων, να προσπαθούν να κρατήσουν μερίδια και αγοραστές προβάλλοντας εγγυήσεις, χρηματοδοτικά και ασφάλειες…

3
ΠΡΑΣΙΝΟ
Ο μεν «νέος» προβάλλει ωραίες εικόνες από το αυτοκίνητό του με τη συνοδεία ενός χιτ τραγουδιού και δυο δυνατές ατάκες…

Advertisement

ΚΟΚΚΙΝΟ
…ο δε «παλιός», που κάποτε απέφευγε όπως ο διάολος το λιβάνι αυτού του είδους τα λανσαρίσματα ως κακά για την πολυτελή εικόνα του, τώρα τα επιλέγει και τα υποστηρίζει

4
ΠΡΑΣΙΝΟ
Κάποτε ορδές υποψήφιων αγοραστών έτρεχαν να αγοράσουν αυτοκίνητα με κλειστά μάτια, μόνο και μόνο επειδή αυτά είχαν όνομα. Αυτοκίνητα που επί της ουσίας τούς έπαιρναν πολλά γι’ αυτά που τους έδιναν…

Advertisement

ΚΟΚΚΙΝΟ
Σήμερα, πάνε αυτά. Ο κόσμος άνοιξε τα μάτια του και έστρεψε το βλέμμα του και στην απέναντι έκθεση. Διάβασε τα sites και τα ένθετα των εφημερίδων. Ε, ναι: έχει παίξει και το Διαδίκτυο τον δικό του ρόλο σε αυτό, ευτυχώς

5
ΠΡΑΣΙΝΟ
Κάποτε ο κόσμος πήγαινε τρέχοντας να αγοράσει με κλειστά μάτια -για παράδειγμα- τα νέα Polo, Golf κ.λπ. Ακόμα και αν αυτά έδιναν τέσσερις μήνες παράδοση. Ηταν όμως… ονόματα: ήταν τα «Polo» και «Golf». Τα πλήρωναν βέβαια κάπως ακριβότερα. Ναι, αλλά ήταν τα «Polo» και «Golf»

ΚΟΚΚΙΝΟ
Τώρα όμως οι αντίπαλοι των «Polo» και «Golf» είναι πολλοί και είναι εξαιρετικά καλοί! Και οι όποιες μαρκετινίστικες δηθενιές έχουν επιβληθεί στην εμπορική συνείδηση του κόσμου σε μεγάλο βαθμό έχουν εξαλείφει, ελέω κρίσης. Τώρα ο κόσμος γλυκοκοιτάζει και το 208, το 308, το Leon, το Rapid Spaceback, το νέο Fabia. Για να μην παρεξηγηθώ: δεν λέω πως δεν είναι καλά αυτοκίνητα και τα «Polo» και «Golf»…

Advertisement

6
ΠΡΑΣΙΝΟ
Το πρωτάθλημα του DTM ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Κυριακή και παράλληλα η μεγάλη προσπάθεια του No1 αυτοκινητικού site στην Ελλάδα, του NewsAuto.gr, το οποίο μετέδωσε τους αγώνες LIVE και με ελληνική περιγραφή και σχολιασμό. Αναμφίβολα κάτι πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα: ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση σε HD από site!

ΚΟΚΚΙΝΟ
Εχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως το πώς υποδέχτηκε ένα μεγάλο κομμάτι της εγχώριας αυτοκινητικής και διαφημιστικής αγοράς αυτό το πρωτόγνωρο προϊόν. Δείχνει πόσο πίσω είμαστε ακόμα σε αυτά τα θέματα. Κάποια στελέχη εταιρειών δεν καταλάβαιναν πώς θα γινόταν αυτό (οπότε δεν το πίστεψαν), ενώ κάποια άλλα διαφημιστικών εταιρειών, όντας σε πανικό, ρωτούσαν πώς στο καλό θα μετρηθεί αυτό, αφού ούτε «κλικ» γινόταν, ούτε AGB υπήρχε. Τα views (προβολές) δεν τα θέλανε…

7
ΠΡΑΣΙΝΟ
Το αποτέλεσμα πάντως ήταν σχεδόν 30.000 άνθρωποι -κατά μέσο όρο- σε Live και rec να παρακολουθούν τους αγώνες του DTM από το site, δίνοντας πλέον μια άλλη διάσταση στο κομμάτι των τηλεοπτικών μεταδόσεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού

ΚΟΚΚΙΝΟ
Και μπορεί το NewsAuto.gr να ανοίγει την πόρτα στην Ελλάδα σ’ αυτό το τηλεοπτικό προϊόν και να μαθαίνει κάποιους τι είναι τελικά αυτό το «νέες πρωτοποριακές ιδέες» που πιπιλάνε στους υφισταμένους τους στα μίτινγκ. Ιδέες τις οποίες κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν όταν τις ρίχνεις στο τραπέζι


 

 

 

 

 ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 26.10 ΣΤΟ "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ"