Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Hankook Ventus S1 evo 3: Ασφάλεια και σπορ χαρακτήρας

Ελλάδα 17:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Hankook Ventus S1 evo 3: Ασφάλεια και σπορ χαρακτήρας

ΑΓΟΡΑ

Hankook Ventus S1 evo 3: Ασφάλεια και σπορ χαρακτήρας

ΑΓΟΡΑ

Το Hankook Ventus S1 evo 3 είναι η λογική συνέχεια της επιτυχημένης πορείας των Ultra-High Performance (εξαιρετικά υψηλής απόδοσης) ελαστικών της Hankook.

Advertisement
Advertisement

Το τελευταίο μέλος της οικογένειας Hankook Ventus, που παρουσιάστηκε το 1994, «πατά» πάνω σε μία νέα φιλοσοφία, η οποία αφορά  την προστασία του περιβάλλοντος και τη διατήρηση των πόρων. Όπως και το S1 Evo 2, προσφέρει μια πολύ ασφαλή, σπορ αλλά και άνετη εμπειρία οδήγησης τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο.

Οι προδιαγραφές

Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα ελαστικών της Hankook, η ασφάλεια είναι και πάλι το πρώτο μέλημα στις προδιαγραφές που έθεσαν οι μηχανικοί, διατηρώντας ταυτόχρονα την παράδοση του κατασκευαστή για προϊόντα υψηλής ποιότητας. Έτσι, εκτός από το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα στην τρίτη γενιά του S1 evo δόθηκε μεγάλη σημασία στη βελτίωση της πρόσφυσης σε βρεγμένο οδόστρωμα καθώς και της ακρίβειας των χειρισμών. Επιπλέον, οι επικεφαλής του project S1 evo 3, έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση της αντίστασης κύλισης, διατηρώντας έτσι την αντίσταση στην φθορά και κατά συνέπεια την υψηλή χιλιομετρική απόδοση, στοιχεία για το οποίο διακρινόταν ο προκάτοχός του.

Advertisement
Advertisement

Η σειρά προϊόντων Ventus υψηλών προδιαγραφών συνδυάζει έτσι την εξαιρετική απόδοση του «S1 evo» και τα χαρακτηριστικά άνεσής του, που έχουν επιβεβαιωθεί σε μια σειρά ανεξάρτητων δοκιμών, με σημαντικά βελτιωμένες περιβαλλοντικές ιδιότητες. Το Hankook Ventus S1 evo 3 θα διατίθεται αρχικά στην ευρωπαϊκή αγορά σε 72 διαστάσεις που κυμαίνονται από τις 17 έως τις 22 ίντσες.

Η βάση το πέλμα UHP

Advertisement

Ορόσημο για την εταιρεία ήταν η εισαγωγή του πρώτου πέλματος UHP υψηλής ποιότητας Hankook, του «Ventus S1 evo» το 2005, το οποίο συστήθηκε στο κοινό ως ελαστικό για σπορ αυτοκίνητα. Ο διάδοχός του, Ventus S1 evo 2, εξελίχθηκε στο πιο επιτυχημένο πέλμα στην ιστορία της εταιρείας. Με αυτό η Hankook έγινε προμηθευτής πρώτης επιλογής (εργοστασιακός εξοπλισμός υψηλής ποιότητας) για κορυφαίους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων: Audi, BMW, Mercedes-Benz και Porsche. Με βάση την τεχνογνωσία, που αποκόμισε από τους αγώνες, η Hankook κατάφερε να υπερέχει σε μεγάλο βαθμό στην ακρίβεια διεύθυνσης και την αίσθηση που παρέχει στον οδηγό. Στο Ventus S1 evo 3 η Hankook τα χαρακτηριστικά αυτά οδήγησης έγιναν ακόμα καλύτερα μέσα από μια σειρά αλλαγών και βελτιώσεων, που αναδεικνύουν επίσης τις περιβαλλοντικές του ιδιότητες (αντίσταση κύλισης, αντοχή για περισσότερα χιλιόμετρα).

Advertisement

«Είμαστε παρόντες στην παγκόσμια αγορά ελαστικών για σχεδόν 25 χρόνια με τα εξαιρετικά υψηλής απόδοσης προϊόντα μας. Τα ελαστικά μας έχουν καθιερωθεί ως εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης μεταξύ κορυφαίων κατασκευαστών sport αυτοκινήτων» εξηγούν οι ιθύνοντες της εταιρίας και προσθέτουν: «Με τη νέα μας ναυαρχίδα συνεχίζουμε συνειδητά την πορεία που επιλέξαμε. Για τον σκοπό αυτόν, έχουμε φέρει μεγάλο αριθμό νέων τεχνολογιών στην γραμμή παραγωγής τα τελευταία χρόνια, οι οποίες είναι έτοιμες να παρουσιαστούν για πρώτη φορά».

Οι νέες τεχνολογίες και τα υλικά

Χάρη στην πολυετή έρευνα, μια νέα γενιά καινοτόμων υλικών, χρησιμοποιήθηκε για το Ventus S1 evo 3. Οι μηχανικοί σύνθεσης της Hankook, βελτίωσαν την συμπεριφορά του, σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα χρησιμοποιώντας φυσικές ρητίνες υψηλής απόδοσης στην ένωση του πέλματος με το κυρίως σώμα του ελαστικού. Αυτό όχι μόνο αυξάνει το επίπεδο πρόσφυσης αλλά επιπλέον το διατηρεί, για ένα σημαντικά μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών με αποτέλεσμα τις διευρυμένες δυνατότητες χρήσης. Για την ένωση του πέλματος με το σώμα εκτός από τις φυσικές ρητίνες γίνεται χρήση πυριτίου υψηλής ποιότητας και μια ειδική τεχνολογία ανάμειξης του για καλύτερη κατανομή των πολυμερών στην ένωση του πέλματος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης των φρένων στο βρεγμένο καθώς και τη μείωση της αντίστασης κύλισης.

Advertisement

Ένας νέος τύπος σύνθεσης για το πλευρικό τοίχωμα συμβάλλει επίσης στη μείωση της αντίστασης κύλισης του Ventus S1 evo 3 κατά τουλάχιστον 2,5%. Στο σημείο όπου τα πλαϊνά και το πέλμα συναντώνται υπάρχουν φύλλα κέβλαρ. Αυτά μειώνουν την ανεπιθύμητη ανάπτυξη της κυλιόμενης περιφέρειας (το ελαστικό δεν απλώνει) σε υψηλές και πολύ υψηλές (300 km/h και περισσότερο) ταχύτητες έως και 60% σε σύγκριση με τα παραδοσιακά φύλλα νάιλον, δίνοντας στο Ventus S1 evo 3 σημαντικά καλύτερη σταθερότητα οδήγησης και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής χάρη στη χαμηλότερη παραγωγή θερμότητας.

Το κέβλαρ αλλά και η τεχνική της κατασκευής των πλαϊνών του ελαστικού συμβάλλουν επίσης στη βελτίωση των δυνάμεων στροφής (5%), διευρύνοντας την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το δρόμο, για παράδειγμα όταν απαιτούνται ξαφνικοί ελιγμοί αποφυγής. Οι εξωτερικές πλευρές του ασύμμετρου πέλματος έχουν ενισχυθεί για να παρέχουν ακριβή και σταθερό χειρισμό μέσα στις στροφές.

Η έντονη αυλάκωση του εξωτερικού πέλματος θυμίζει το ξεχωριστό σχέδιο από το Ventus S1 evo, με την τυπική γραμμή στην περιοχή του εξωτερικού πέλματος. Από τεχνική άποψη, η λεγόμενη «αλληλοσυνδεόμενη αυλάκωση», σε συνδυασμό με την καλύτερη ροή των καναλιών, μειώνει αποτελεσματικά την υδρολίσθηση, ενώ παράλληλα αυξάνει σημαντικά την πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα χωρίς να προκαλεί απώλεια απόδοσης στο στεγνό.

Η ανάπτυξη του Ventus S1 evo 3 πραγματοποιήθηκε στο ευρωπαϊκό κέντρο ανάπτυξης του κατασκευαστή ελαστικών στο Ανόβερο, το οποίο αποτελεί μέρος του παγκόσμιου ερευνητικού δικτύου Hankook Tire. Η παραγωγή θα πραγματοποιηθεί κυρίως στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής της εταιρείας στο Racalmas της Ουγγαρίας. Το S1 evo 3 θα είναι επίσης διαθέσιμο κατά την κυκλοφορία στην αγορά σε προσαρμοσμένη έκδοση για SUV. Ορισμένες εκδόσεις έχουν ήδη λάβει έγκριση πρώτης τοποθέτησης  από Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων για τα νέα τους μοντέλα. Η ναυαρχίδα της Hankook περιλαμβάνει πάνω από 72 διαστάσεις που κυμαίνονται σε μέγεθος από 17 έως 22 ίντσες στις σειρές 50 έως 25, με πλάτος πέλματος που κυμαίνεται από 205 έως 315 mm.

Διαβάστε επίσης:

Δέκα πράγματα που μάθαμε για το DTM

Mήπως σου πούλησαν “ληγμένα” ελαστικά; Πώς γίνεται η απάτη;

Θερινά ελαστικά: Αυτοί είναι οι 5+1 λόγοι για τους οποίους τα προτιμούμε