Live Κίνηση
Περισσότερα
DTM

Δέκα πράγματα που μάθαμε για το DTM

Ελλάδα 15:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δέκα πράγματα που μάθαμε για το DTM

DTM

Δέκα πράγματα που μάθαμε για το DTM

DTM

Πήγαμε στο Χόκενχαϊμ και μάθαμε κάποια πράγματα που οι πιο ψαγμένοι τα ξέρετε, αλλά και κάποια που ίσως να μην έχετε ακούσει ποτέ.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)

1. Οι συνεντεύξεις Τύπου γίνονται στα αγγλικά και στο τέλος μόνο κάθε οδηγός κάνει μία δήλωση στη μητρική του γλώσσα. Στη συνέντευξη μετά τις κατατακτήριες και μετά τον αγώνα συμμετέχουν οι τρεις πρώτοι οδηγοί και ο πρώτος οδηγός από κάθε άλλη ομάδα που δεν είδε βάθρο.

2. Ο τερματισμός του τελικού στο Χόκενχαϊμ είναι παραδοσιακά πολύ ταραταζούμ! Πυροτεχνήματα συνοδεύουν το νικητή όταν παίρνει την καρό σημαία. Στο τέλος της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών προβλέπονται practice starts. Όλοι οι οδηγοί μαζεύονται στην ευθεία και κάνουν δοκιμές εκκίνησης.

Advertisement
Advertisement

3. Οι φετινοί κανονισμοί έχουν αφήσει αρκετούς απογοητευμένους γι’ αυτό και του χρόνου θα καταργηθούν τα option (μαλακά) ελαστικά της Hankook, ώστε να μην μπερδεύεται το κοινό. Το δήλωσε μέσα στο σαββατοκύριακο του Χόκενχαϊμ ο πρόεδρος της διοργανώτριας αρχής DMSB, Hans Werner Aufrecht.

[nggallery id=3256]

4. Πενήντα εξαρτήματα (από τα 5.000 περίπου) είναι κοινά σε όλα τα αυτοκίνητα. Μερικά από αυτά βέβαια είναι τόσο σημαντικά που δεν θα ήταν υπερβολή να λέγαμε ότι το DTM είναι ένα εξελιγμένο πρωτάθλημα ενιαίου τύπου. Ανάμεσά τους είναι το μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα με ατσάλινο κλωβό ασφαλείας, τα ελαστικά της Hankook, η βενζίνη (ARAL), το 6τάχυτο κιβώτιο και το διαφορικό, οι δίσκοι και οι δαγκάνες των φρένων της AP Racing και η Bosch MS 5.1 κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα.

Advertisement

5. Το pitwalk είναι η αγαπημένη δραστηριότητα των επισκεπτών στο DTM και γίνεται κάθε μέρα στα διαλείμματα ανάμεσα στις δοκιμές και στους αγώνες. Γενικά το πρωτάθλημα είναι πολύ φιλικό στο θεατή, που μπορεί σχετικά εύκολα να μπει στο paddock και στο pit lane.

6. Τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, στο μεσημεριανό διάλειμμα γίνονται τα λεγόμενα taxi rides, τα οποία διοργανώνουν και οι τρεις κατασκευαστές, ενίοτε με τρανταχτά ονόματα στη θέση του οδηγού. Στην πίστα εκείνη την ώρα βλέπεις την ιστορία του DTM να περνά από μπροστά σου: από τη συλλεκτική BMW M1 – στην οποία κάναμε μία γρήγορη βόλτα – και την 320, μέχρι πιο καινούργια αυτοκίνητα της AMG, της Audi και της BMW. Στο Χόκενχαϊμ μία Mercedes οδήγησε και ο David Coulthard.

Advertisement

[nggallery id=3257]

7. Για πρώτη φορά το 2014 συμμετείχαν στο DTM επτά προηγούμενοι πρωταθλητές. Από το Lausitzring και μετά έγιναν οκτώ μαζί με τον Marco Wittmann.

8. Το pit lane είναι προσβάσιμο μόνο στα roll out, τις ελεύθερες δοκιμές και αυτό αποκλειστικά για τους δημοσιογράφους με πάσο. Στις κατατακτήριες και στον αγώνα το pit lane είναι κλειστό για όλους, με εξαίρεση τους cameramen του DTM.tv, οι οποίοι φορούν υποχρεωτικά πυρίμαχες φόρμες.

Advertisement

9. Ο παλιός διευθυντής motorsport της Mercedes, Norbert Haug, είναι από πέρυσι σχολιαστής του γερμανικού καναλιού Das Erste, που μεταδίδει απ’ευθείας όλους τους αγώνες DTM.

10. O νικητής του Χόκενχαϊμ, Mattias Ekstrom, δήλωσε στο τέλος ότι θα έπινε μόνο νερό το ίδιο βράδυ. Στη σενέχεια το άλλαξε και παραδέχτηκε ότι θα έπινε ή βότκα ή Yagermeister ή ουίσκυ, αλλά πάντα με Red Bull (χορηγός του είναι)! Και έσκασε στα γέλια…

[nggallery id=3258]