Ελλάδα: Λατρεία για τα Γαλλικά…
ΑΓΟΡΑΕλλάδα: Λατρεία για τα Γαλλικά…
ΑΓΟΡΑΑυξημένο μερίδιο εμφανίζουν οι πωλήσεις των γαλλικών αυτοκινήτων στη χώρα μας τη φετινή χρονιά, κάνοντας πράξη τη φράση «Ελλάς-Γαλλία συμμαχία».
Ιδιαίτερα αυξημένο είναι το ενδιαφέρον των Ελλήνων αγοραστών τα τελευταία χρόνια για τα Γαλλικά αυτοκίνητα, που τα έχει φέρει σε πολύ υψηλές θέσεις στις πωλήσεις σε αντίθεση με το παρελθόν. Βέβαια σε αυτη τη ραγδαία αύξηση το σημαντικότερο ρόλο έχει παίξει η Peugeot, η οποία τα τελευταία χρόνια φιγουράρει στις πρώτες θέσεις…
WHAT CAR
Συγκρίνοντας λοιπόν τα μερίδια πωλήσεων στην Ελλάδα των γαλλικών μαρκών (Citroen – DS, Peugeot, Renault–Dacia*) τη φετινή χρονιά με πριν από 2 και 3 χρόνια βλέπουμε μια σαφέστατη άνοδο.
Ειδικότερα, από το 17% που ήταν το συνολικό μερίδιο των Γάλλων στην Ελλάδα το 2017, το 2018 αυξήθηκε στο 18,6% και πλέον το 2020 έχει φτάσει στο 19,9% με σαφείς ανοδικές τάσεις.
Η Peugeot με μερίδιο 10% ηγείται των γαλλικών μαρκών, προσφέροντας αυτοκίνητα με ξεκάθαρα premium και παράλληλα hi-tech χαρακτήρα, ακολουθούμενη από τη Citroen (μαζί με τη DS) με μερίδιο 5,3%, την Renault με 2,8% και την συνεχώς αναπτυσσόμενη Dacia με μερίδιο 1,8%.
*με ρουμάνικη ιστορία, αλλά εδώ και 21 χρόνια ανήκει στη Renault χρησιμοποιώντας πλήρως γαλλική τεχνογνωσία
Διαβάστε ακόμα:
Peugeot e-208: Με την δύναμη του ηλεκτρισμού
INITIALE PARIS: H πολυτελής εκδοχή του Renault Clio
Νέα προωθητική ενέργεια School ‘n’ cool by Citroen