Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Audi: Ήρθαν στην Ελλάδα τα Q5 50 TFSI και Sportback e quattro S tronic (+τιμές)

Ελλάδα 19:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi: Ήρθαν στην Ελλάδα τα Q5 50 TFSI και Sportback e quattro S tronic (+τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Audi: Ήρθαν στην Ελλάδα τα Q5 50 TFSI και Sportback e quattro S tronic (+τιμές)

ΑΓΟΡΑ

Η γκάμα των plug-in υβριδικών μοντέλων της Audi εμπλουτίστηκε πρόσφατα με τις υβριδικές εκδόσεις των Q5 και Q5 Sportback. Έτσι η Audi έχει προσφέρει στην Ελλάδα οκτώ plug-in υβριδικά μοντέλα, με χαρακτηριστικά: Τη μεγάλη αυτονομία και τα διαφορετικά  επίπεδα ισχύος, με δύο ακόμα να αναμένονται στη διάρκεια του έτους.

Advertisement
Advertisement

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της Audi ξεχωρίζουν από την ένδειξη «TFSI e»

Ξεκίνησε και στην Ελλάδα η διάθεση των Audi Q5 50 TFSI e quattro S tronic και Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic. Πλέον, η μάρκα προσφέρει και στη χώρα μας την πιο πλήρη γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων στην αυτοκινητοβιομηχανία, με δέκα συνολικά επιλογές – οκτώ άμεσα διαθέσιμες και δύο να αναμένονται μέσα στο έτος – που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα αμαξωμάτων, από την compact κατηγορία έως αυτή των μεγάλων SUV, sedan και coupe. Πρόκειται για τεχνολογικά προηγμένες προτάσεις, που προσφέρουν κορυφαία οδηγική εμπειρία, μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, εύκολη και γρήγορη φόρτιση, παράλληλα με έως και πλήρη απαλλαγή  από τον φόρο χρήσης για εταιρικά στελέχη.

Η Audi διαθέτει στην ελληνική αγορά τα παρακάτω υβριδικά μοντέλα, με μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη στην περιοχή του πίσω άξονα, για ιδανική κατανομή μαζών, μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας μεταξύ 13,0 και 17,9 kWh. Μεγάλο ενδιαφέρον, εκτός των αντίστοιχων τεχνικών χαρακτηριστικών, έχει η Λιανική Τιμή Προ Φόρων, η οποία καθορίζει τη φορολογική επιβάρυνση του χρήστη, σε περίπτωση εταιρικού αυτοκινήτου. Τα μοντέλα είναι:

Advertisement
Advertisement

A3 Sportback 40 TFSI e S tronic (204 PS)

Έχει βενζινοκινητήρα 1.4 TFSI με 150 PS και ηλεκτροκινητήρα 116 PS, (συνδυασμένη ισχύ 204 PS) η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 78 χιλιόμετρα, ενώ η πλήρη φόρτιση σε οικιακή πρίζα γίνεται σε περίπου 5 ώρες (σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 4 ώρες 30΄). Το όριο εκπομπών ρύπων είναι κάτω από τα 50 γρμ/χλμ. και τιμή (Λιανική προ φόρων ξεκινά από 32.924€ και μηδενική φορολογική επιβάρυνση).

Advertisement

Q3 45 TFSI e S tronic (245 PS)

Advertisement

Το SUV της Audi έχει βενζινοκινητήρα 1.4 TFSI με 150 PS και ηλεκτροκινητήρα 116 PS (συνδυασμένη ισχύ 245 PS), η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 59 χιλιόμετρα. Η πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα γίνεται σε περίπου 5 ώρες, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 3 ώρες 45’. Είναι κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2 και η τιμή (λιανική προ φόρων ξεκινά από 34.900 € και μηδενική φορολογική επιβάρυνση).

Q3 Sportback 45 TFSI e S tronic (245 PS)

Advertisement

Το SUV της Audi έχει βενζινοκινητήρα 1.4 TFSI με 150 PS και ηλεκτροκινητήρα 116 PS (συνδυασμένη ισχύ 245 PS), η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 59 χιλιόμετρα. Η πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα γίνεται σε περίπου 5 ώρες, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 3 ώρες 45’. Είναι κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2 και η τιμή (λιανική προ φόρων ξεκινά από 37.683 € και μηδενική φορολογική επιβάρυνση).

Q5 50 TFSI e quattro S tronic (299 PS)

Ένας βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS με ηλεκτροκινητήρα 143 PS κινεί το υβριδικό Q5. Η συνδυασμένη ισχύ φτάνει τα 299 PS Έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 67 χιλιόμετρα, η πλήρης φόρτιση του γίνεται σε οικιακή πρίζα σε περίπου 6 ώρες 30΄, ενώ σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄. Οι εκπομπές ρύπων (CO2) είναι κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. και η λιανική τιμή προ φόρων ξεκινά από 48.856 €, με ετήσια φορολογική επιβάρυνση 355 €

Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic (299 PS)

Το Sportback Q5 κινείται από ένα βενζινοκινητήρα 2.0 TFSI με 265 PS και ένα ηλεκτροκινητήρα 143 PS (συνδυασμένη ισχύς 299 PS). Η ηλεκτρική αυτονομία του είναι έως 67 χιλιόμετρα. Η πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα γίνεται σε περίπου 6 ώρες 30΄, ενώ σε βιομηχανικού τύπου πρίζα γίνεται σε περίπου 2 ώρες 30΄. Οι εκπομπές ρύπων είναι κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. Τέλος η λιανική τιμή προ φόρων ξεκινά από 52.791 €, με ετήσια φορολογική επιβάρυνση 512 €

Q7 55 TFSI e quattro tiptronic (381 PS)

Ο Συνδυασμός του βενζινοκινητήρα 3.0 TFSI με 340 PS και του ηλεκτροκινητήρα 136 PS αποδίδει συνολικά 381 PS. Η αυτονομία του με ηλεκτροκίνηση είναι έως 52 χιλιόμετρα. H πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα διαρκεί περίπου 8 ώρες 15΄, ενώ σε βιομηχανικού τύπου πρίζα η διάρκεια είναι περίπου 2 ώρες 30΄. Οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 είναι στα 57 γρμ/χλμ.με την λιανική τιμή προ φόρων να φτάνει τα 63.229€

Q8 60 TFSI e quattro tiptronic (462 PS) 

Ο βενζινοκινητήρας 3.0 TFSI των 340 PS και ο ηλεκτροκινητήρας των 136 PS αποδίδουν  συνδυασμένη ισχύ 462 PS. Η αυτονομία με ηλεκτρισμό φτάνει τα 53 χιλιόμετρα. Η πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα γίνεται σε περίπου 8 ώρες 15΄ (σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄). Οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 φτάνουν τα 64 γρμ/χλμ. με την λιανική τιμή προ φόρων να ξεκινά από τις 79.294€

A6 50 TFSI e quattro S tronic (299 PS)

Ο βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI (265 PS) και ο ηλεκτροκινητήρας (143 PS) αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 299 PS και έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 72 χιλιόμετρα. Η πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα διαρκεί περίπου 8 ώρες 15΄, (σε βιομηχανικού τύπου πρίζα περίπου 2 ώρες 30΄). Το υβριδικό Α6 βρίσκεται κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. εκπεμπόμενων ρύπων CO2. Η λιανική τιμή προ φόρων ξεκινά από τις 57.620 € με ετήσια φορολογική επιβάρυνση 365€.

Πως δουλεύει το υβριδικό σύστημα της Audi

Το υβριδικό κινητήριο σύστημα των Audi TFSI e επιλέγει αυτόματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας. Εκτός του στάνταρ υβριδικού τρόπου λειτουργίας «Auto Hybrid», ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών «EV», «Battery Hold» και «Battery Charge».

Η λειτουργία «EV» είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση κάθε φορά που ξεκινά το όχημα. Στη λειτουργία αυτή, το όχημα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, εφόσον ο οδηγός δεν υπερβαίνει ένα μεταβλητό επίπεδο πίεσης στο πεντάλ γκαζιού.

Στη λειτουργία «Battery Hold», το σύστημα διαχείρισης κινητήρα διατηρεί την υπάρχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, για να καταστεί δυνατή η πλήρως ηλεκτρική οδήγηση στη συνέχεια, για παράδειγμα σε αστικές περιοχές με σχετικούς περιορισμούς στην κυκλοφορία.

Στη λειτουργία «Battery Charge», η κίνηση γίνεται αποκλειστικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος παράλληλα φορτίζει την μπαταρία για αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας, για μετέπειτα χρήση.

Κατά τη διάρκεια της πέδησης, τα Audi TFSI e μοντέλα επανακτούν σημαντικά ποσοστά ενέργειας. Ο ηλεκτροκινητήρας χειρίζεται όλες τις μικροεπιβραδύνσεις – με άλλα λόγια, την πλειονότητα των καταστάσεων πέδησης στην καθημερινή οδήγηση. Σε πιο απαιτητικές καταστάσεις, ο ηλεκτροκινητήρας μοιράζεται τη διαδικασία επιβράδυνσης με το υδραυλικό σύστημα φρένων, με τα τελευταία να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά μόνα τους μετά από ένα συγκεκριμένο, μεγαλύτερο επίπεδο επιβράδυνσης (0,4 g). Το σύστημα διαχείρισης πέδησης των TFSI e μοντέλων είναι τόσο προηγμένο, ώστε να εξασφαλίζει ότι ουσιαστικά ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται διαφορές στην αίσθηση φρεναρίσματος, ανεξάρτητα από τα χρησιμοποιούμενα είδη πέδησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Audi Q2 1.5 TFSI 150 PS S tronic
Audi Q8 TFSI e quattro
Audi Q7 TFSI e: Με 456 ίππους και κατανάλωση 3 lt/100 km