Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Yamaha Tracer 7 GT ΜΥ2021: Για να πας και πιο μακριά..

Ελλάδα 3:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Yamaha Tracer 7 GT ΜΥ2021: Για να πας και πιο μακριά..

NEWSMOTO

Yamaha Tracer 7 GT ΜΥ2021: Για να πας και πιο μακριά..

NEWSMOTO

Ιδιαίτερα δημοφιλής η σειρά Tracer της Yamaha δεν σταματά να εξελίσσεται και να βελτιώνεται, με το νέο 7 GT να παίρνει τη θέση του 700 GT.

Advertisement
Advertisement

Στο εξής η σειρά των street adventure Tracer 700 και 900 θα έχει μόνο εναν αριθμό στο όνομά της καταργώντας τα δύο μηδενικά. Χωρίς να θυσιάζει κάτι από τον γενικής χρήσης χαρακτήρα του, το «μικρό» Tracer εφοδιάζεται με τουριστικά καλούδια για το 2021 και απευθύνεται σε όσους θέλουν μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να τους ταξιδέψει και εκτός αστικών κέντρων. Επιπρόσθετα της υπάρχουσας «απλής» έκδοσης, το GT εφοδιάζεται με ρυθμιζόμενη ζελατίνα μεγαλύτερης επιφάνειας. Η ουσιαστική αύξηση του ύψους και του πλάτους κατά 92mm και 70mm αντίστοιχα, σε σύγκριση με το βασικό ανεμοθώρακα, εξασφαλίζει μεγαλύτερη προστασία και μειωμένους αεροδυναμικούς θορύβους. Τις αλλαγές συμπληρώνουν μια νέα διπλή σέλα και ένα σετ από 20λιτρες πλαϊνές βαλίτσες, οι οποίες, προφανώς για λόγους καλαισθησίας, είναι βαμμένες στο εκάστοτε χρώμα της μοτοσυκλέτας.

Το Tracer 7 GT βασίζεται στο Tracer 700 του 2020 και αυτό σημαίνει πως διατηρεί την ίδια ακριβώς σχεδίαση με την πιο επιθετική όψη. Η εμφάνιση χαρακτηρίζεται από τους διπλούς προβολείς τύπου projector παρέα με τα διπλά φώτα θέσης, που μαζί με τα φλας είναι όλα τεχνολογίας LED. Ο κινητήρας έχει δεχθεί τις ίδιες ρυθμίσεις σε ψεκασμό και ανάφλεξη, τροποποιημένη εισαγωγή αέρα, βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις εξαγωγής και τροποποιημένο σύστημα εξάτμισης, έτσι ώστε να καλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές που επιβάλλει το Euro5. H Yamaha ισχυρίζεται -και δεν έχουμε λόγο να μην την πιστέψουμε- πως το νέο Tracer διαθέτει την καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους στην κατηγορία του και πως χάρη στην αναθεωρημένη δευτερεύουσα σχέση μετάδοσης θα προσφέρει ακόμα καλύτερη επιτάχυνση (προφανώς έχουν κοντύνει οι σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων).

Advertisement
Advertisement

Ρυθμιζόμενες ευκολίες

Από πλευράς ανάρτησης υπάρχουν βελτιώσεις στο πιρούνι (41mm) και στο μονό αμορτισέρ (πάντα σε σχέση με το προηγούμενο GT), όπου αμφότερα πλέον ρυθμίζονται σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου. H σέλα είναι ενιαία για αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ ένα φαρδύτερο τιμόνι διαμέτρου 34mm θα εξυπηρετήσει καλύτερα τους χειρισμούς της οδήγησης. Το πίσω μέρος της σέλας είναι σε ελαφρώς ψηλότερη θέση, μια αλλαγή που σαν στόχο έχει περισσότερη άνεση για το συνεπιβάτη. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών, την οποία ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει εύκολα μέσω ενός διακόπτη που υπάρχει στο αριστερό μέρος του τιμονιού.

Advertisement

Διαθεσιμότητα

Advertisement

Οι παραδόσεις στους επίσημους συνεργάτες της Yamaha στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το Φεβρουάριο του 2021, με την τιμή της μοτοσυκλέτας να μην έχει ανακοινωθεί για την ώρα. Πιστεύουμε πως θα είναι στα ίδια -πάνω κάτω- επίπεδα με αυτή του μοντέλου 2020 (κάτω από 9.000€).

Διαβάστε επίσης:

Advertisement

BMW R 18 First Edition: Οδηγούμε στη Γερμανία ένα μοντέλο ορόσημο

BMW F 900 R: Streetfighter καθημερινότητας

Moto Guzzi V7 MY2021: Το πέρασμα στη νέα εποχή