Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Voge LX300GY Rally: Ένα προσιτό On/Off

Ελλάδα 10:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Voge LX300GY Rally: Ένα προσιτό On/Off

NEWSMOTO

Voge LX300GY Rally: Ένα προσιτό On/Off

NEWSMOTO

Ένα αξιόλογων προδιαγραφών μοντέλο από τη Voge, που όταν έρθει και στη χώρα μας θα κάνει αίσθηση γιατί μοιάζει κομμένο και ραμμένο για την Ελληνική πραγματικότητα.

Advertisement
Advertisement

Η νεοσύστατη Voge δεν σταματά να εξελίσσει και να παρουσιάζει νέα μοντέλα και σε πολλές κατηγορίες. Όπως το LX300 Rally για παράδειγμα, που θυμίζει έντονα τα Honda CRF300L & Rally, τόσο εμφανισιακά όσο και εξοπλιστικά. Αυτό το κάνει οικείο στο μάτι, παρότι οι σχεδιαστές έχουν διαφοροποιηθεί από τις προτάσεις της Honda. Στο μεταξύ ενδιαφέροντα είναι και τα υπόλοιπα περιφερειακά εξαρτήματα που βρίσκονται κάτω από το κουστούμι της μοτοσυκλέτας, η οποία δείχνει ξεκάθαρα πως προορίζεται για μικτή χρήση. Και μάλιστα ..σε αγωνιστικό στυλ, αν κρίνουμε από τους δύο προβολείς στο φέρινγκ.

Στις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε βλέπουμε ότι χρησιμοποιεί ελαστικά off-road και ακτινικές ζάντες χωμάτινων προδιαγραφών, ενώ η όλη αισθητική είναι απόλυτα “ευρωπαϊκή”, με λεπτές γραμμές και προσεκτικές επιλογές χρωμάτων και αυτοκόλλητων. Το LX300 Rally κυκλοφορεί μέχρι στιγμής επί ευρωπαϊκού εδάφους μόνο στην Ουκρανία και οσονούπω θα διατίθεται και στη Ρωσία, αλλά κάτι μας λέει πως σύντομα θα προσαρμοστεί στις προδιαγραφές του Euro5 και θα το δούμε και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Στα κύρια χαρακτηριστικά του σημειώνουμε έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο κινητήρα με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω, ανάποδο πιρούνι, μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα και φώτα τεχνολογίας LED.

Advertisement
Advertisement

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του LX300, o κινητήρας των 292,4cc είναι “τύπου” Kawasaki KLX300 . Γνωρίζοντας ήδη πως η μητέρα Loncin (στην οποία ανήκει η Voge) εξοπλίζει με κινητήρες και άλλους μεγάλους κατασκευαστές (ΒΜW, Honda) μάλλον είναι εύκολο να αντιληφθούμε τι σημαίνει αυτό το “KLX like”. Κοινοπραξία; Συνεργασία; Εξοικονόμηση κόστους; Ότι και να σκεφτούμε κοντά είμαστε..

Advertisement

Δύο εκκεντροφόροι κινούν τις 4 βαλβίδες, υπάρχει ηλεκτρονικός ψεκασμός και η εκκίνηση γίνεται μόνο με μίζα. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 29 ίππους στις 8.500rpm και αυτοί έχουν να κινήσουν κάτι λιγότερο από 140 κιλά. Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών και ο πίσω 18, οι διαδρομές των αναρτήσεων αρκετά μεγάλες (αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες τις υπολογίζουμε στα 250-260mm), έτσι όπως πρέπει δηλαδή σε μια “ψευδοεντούρο” μοτοσυκλέτα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό δύο δοκών, το ύψος της σέλας φτάνει τα πολλά 910mm και το μεταξόνιο τα λογικά 1.470mm. Μεγάλη είναι η απόσταση από το έδαφος στα 285mm, ενώ τα δισκόφρενα μπροστά και πίσω συνεργάζονται με δικάναλο Bosch ABS. Το ρεζερβουάρ χωράει 10,5 λίτρα, με τον κατασκευαστή να ανακοινώνει τελική ταχύτητα 130km/h και κατανάλωση 3Lt/100Km.

Advertisement

Αρκετά ψηλή είναι η ζελατίνα στο φέρινγκ, η οποία είναι σταθερή και δεν κινείται με το τιμόνι. Αντίθετα, με το τιμόνι κινείται το μπροστινό φτερό, ενώ στα πλάγια κάτω από το ψυγείο του κινητήρα υπάρχουν προστατευτικά σίδερα. Προστατευτική ποδιά υπάρχει κάτω από τον κινητήρα, στην ουρά συναντάμε σχάρα, τα μαρσπιέ του οδηγού είναι οδοντωτά και τα αντίστοιχα του συνεπιβάτη βρίσκονται ψηλά τοποθετημένα πάνω στο υποπλαίσιο, το οποίο μάλιστα είναι και αφαιρούμενο.

Προσεγμένη και καλή δουλειά μοιάζει να έχει επενδυθεί πάνω στο LX300, το οποίο ευχόμαστε να βρει γρήγορα το δρόμο του για την ελληνική αγορά. Με τη συμφέρουσα τιμή του, που εκτιμάται περί τα 4.000€, θα είναι σε θέση να προσφέρει τη δυνατότητα σε περισσότερο κόσμο να αποκτήσει μια χρήσιμη μονοκύλινδρη ψευδοεντούρο χαμηλομεσαίου κυβισμού. Όπως παλιά, που οι δρόμοι ήταν γεμάτοι από τέτοιες μοτοσυκλέτες. Τις καθημερινές πήγαινε-έλα στη δουλειά και τις αργίες εκδρομούλες ή/και χωμάτινες εξορμήσεις. Και όλα αυτά με οικονομία σε καύσιμο και συντήρηση, παράλληλα με ευχρηστία και ευκολία οδήγησης.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Triumph Street Triple 765 RS: Με DNA από το MotoGP!

Aνασκόπηση MotoGP2020: Μια αγωνιστική χρονιά για να θυμόμαστε – Μέρος 2ο

BMW F 750 GS, F 850 GS, F 850 GS Adventure: Τα μοντέλα του 2021 είναι ήδη εδώ!