Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Voge 300R: Mini Streetfighter

Ελλάδα 0:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Voge 300R: Mini Streetfighter

NEWSMOTO

Voge 300R: Mini Streetfighter

NEWSMOTO

H Voge Motorcycles μπήκε δυναμικά στην παγκόσμια αγορά μόλις το 2020, παρουσιάζοντας μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα το ένα μοντέλο μετά το άλλο. Οδηγούμε ένα εκ των τριών με κινητήρα 300cc και ανακαλύπτουμε τι εστί “premium” κατασκευή.

Advertisement
Advertisement

Το 300R είναι μια γυμνή μοτοσυκλέτα δρόμου με sport καταβολές, που κινείται από έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα με τετραβάλβιδη κεφαλή και 2 ΕΕΚ, απόδοσης 29Hp/8.500rpm και 25Nm/7.000rpm. Επιθετικό σε όψη και εντυπωσιακό σε περιφερειακά (πιρούνι USD, δύο δισκόφρενα μπροστά, δικάναλο Bosch ABS, τελικό εξάτμισης κάτω από το ψαλίδι, μοχλικό σύστημα πίσω, ασύμμετρο ψαλίδι), σε κερδίζει ακόμα περισσότερο με την ομοιογένειά του.

Μια θετική εικόνα

Advertisement
Advertisement

Το μοντέλο που οδηγήσαμε είχε λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ του και εμείς φροντίσαμε να τα αυξήσουμε αρκετά και σε αστικό περιβάλλον. Τα πρώτα συμπεράσματα είναι απόλυτα θετικά όσον αφορά στους καίριους τομείς της ποιότητας και της οδικής συμπεριφοράς. Στιβαρό, με έναν κινητήρα άκρως ζωντανό από τις χαμηλές στροφές, στο δρόμο δείχνει σαν να έχει περισσότερους από τους 29Hp που ανακοινώνονται. Παράλληλα είναι πολύ ποιοτικό, με συναρμογή υλικών, φινίρισμα και βαφή που δικαιολογεί στο έπακρο τον όρο “premium”.

Τα τρία δισκόφρενα και οι δαγκάνες έχουν την υπογραφή της Nissin, η ανάρτηση ανήκει στην KYB (Kayaba), ενώ η ψηφιακή οθόνη είναι τεχνολογίας LCD και τα φώτα full LED. To ατσάλινο πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα και το μηχανικό κιβώτιο διαθέτει έξι σχέσεις. H λειτουργία συμπλέκτη και κιβωτίου ταχυτήτων μόνο σαν άριστη μπορεί να χαρακτηριστεί, όλα γίνονται βελούδινα και ήσυχα, ακόμα και το “κάρφωμα” της πρώτης, που συνήθως συνοδεύεται από έντονο ήχο, είναι τελείως αθόρυβο και δεν λογαριάζει αν οι στροφές του κινητήρα είναι ψηλά ή χαμηλά.

Advertisement

Πλαίσιο και ανάρτηση συνδυάζονται απόλυτα αρμονικά και εμπνέουν σιγουριά ανά πάσα στιγμή, προσφέροντας την απαιτούμενη για sport μοτοσυκλέτα απόδοση. Οι κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους, ακόμα και όταν οι στροφές του κινητήρα βρίσκονται μια ανάσα από το κόκκινο του στροφομέτρου. Περισσότερο θυμίζει λειτουργία δικύλινδρου εν σειρά παρά μονοκύλινδρου και αυτό είναι κάτι που θα εκτιμηθεί περισσότερο στις μακρινές διαδρομές και με ταχύτητες 120-130 χλμ/ώρα. Στην πόλη, η ροπή του μονοκύλινδρου είναι αυτή που θα κάνει εύκολη τη ζωή του αναβάτη, ο οποίος μπορεί να κινείται με 6η σχέση ακόμα και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες.

Advertisement

Και αν χρειαστεί να επιταχύνει, απλά θα ανοίξει το γκάζι και το δαιμόνιο 300R θα πεταχτεί μπροστά χωρίς δισταγμό (μέχρι το ταχύμετρο να δείξει 160), χωρίς κομπιάσματα και άλλα παρόμοια ενοχλητικά φαινόμενα. Μεστά, απόλυτα γραμμικά, κάνοντάς σε να απορείς για τη συμπεριφορά του, αυτός ο κινητήρας απλά εντυπωσιάζει σε κάθε τομέα. Ακόμα και στον καίριο της κατανάλωσης, όπου εμείς μετρήσαμε μια μέση 3,8 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και με “βαρύ” σχετικά δεξί χέρι. Αυτό, σε συνδυασμό με το 16λιτρο ρεζερβουάρ, μεταφράζεται και σε μια εξαιρετική αυτονομία, που κάλλιστα μπορεί να φτάσει ή/και να ξεπεράσει τα 400 χιλιόμετρα!

Advertisement

Η θέση οδήγησης τυπική “street naked”, βάζει σώμα και άκρα σε σωστές γωνίες, ενώ η χαμηλή θέση οδήγησης (780mm) εξυπηρετεί κάθε σωματότυπο και θα εκτιμηθεί δεόντως από το “ασθενές” φύλο. Δικαιολογώντας τον sport χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, η ανάρτηση έχει μια σχετικά σφικτή λειτουργία περιορίζοντας την άνεση σε δρόμους με κακοτεχνίες. Δίνει σωστή πληροφόρηση στον αναβάτη για το τι συμβαίνει από κάτω του και σε καλή άσφαλτο συμπεριφέρεται έτσι όπως πρέπει. Τα περιθώρια κλίσης του λιλιπούτειου 300R είναι αρκούντως μεγάλα και, όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία, περιορίζονται από το.. τελικό της εξάτμισης!

Πολύ καλή και η απόδοση των φρένων, οι δυο δίσκοι μπροστά ανταποκρίνονται στο πάτημα της ρυθμιζόμενης μανέτας με δύναμη και καλή αίσθηση, ενώ ο μονός πίσω θα αποδειχθεί περισσότερο “ευαίσθητος” βάζοντας το ABS να δουλέψει λίγο παραπάνω, ιδιαίτερα σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση. Ένα σετ καλών ελαστικών σίγουρα θα συνδράμει σε μια περισσότερο προοδευτική λειτουργία.

Στο δια ταύτα

Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω καλείσαι να πληρώσεις μόλις 3.675€, κάτι που αυτόματα κάνει το 300R να φλερτάρει έντονα με τον τίτλο του “Best Value for Money”. Και στις μέρες μας, αυτό είναι που μετράει πολύ και για πολύ κόσμο. Το video που ακολουθεί είναι απόλυτα κατατοπιστικό επί του προκειμένου..

Διαβάστε επίσης:

Triumph Trident 660: Άφιξη Ελλάδα και η διαμόρφωση στο επίκεντρο

KTM Central Store: Μια νέα εμπειρία στην επιλογή

Honda & Casio: Ώρα για την 60η επέτειο