Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Triumph Bonneville T100: Όταν το Euro 5 φέρνει περισσότερα άλογα..

Ελλάδα 20:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Triumph Bonneville T100: Όταν το Euro 5 φέρνει περισσότερα άλογα..

NEWSMOTO

Triumph Bonneville T100: Όταν το Euro 5 φέρνει περισσότερα άλογα..

NEWSMOTO

Εμπνευσμένo από τo θρυλικό Bonneville του ’59, το νέο T100 διαθέτει όλο το διαχρονικό στυλ και τις χαρακτηριστικές πινελιές ενός γνήσιου μοτοσυκλετιστικού συμβόλου.

Advertisement
Advertisement

Ανάμεσα στα ανανεωμένα μέλη της οικογένειας Bonneville που παρουσίασε πρόσφατα η Triumph, το Τ100 είναι αυτό που δικαιούται να φέρει τον τίτλο του πραγματικά νέου. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο κινητήρας των 900 cc, ο οποίος είναι πλέον 10 hp δυνατότερος από πριν, πληρώντας παράλληλα και τις προδιαγραφές του Euro5.

Είναι ο ίδιος υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά που χρησιμοποιείται στο Street Twin από το 2019 και πέραν της παραπανίσιας ισχύος προσφέρει πλέον καλύτερη οικονομία καυσίμου, χαμηλότερη εκπομπή ρύπων και βαθύτερη χροιά ήχου από την εξάτμιση. Χάρη στο στροφαλοφόρο άξονα χαμηλής αδράνειας, τους ελαφρύτερους άξονες εξισορρόπησης, ένα κάλυμμα συμπλέκτη λεπτότερου τοιχώματος και καπάκια εκκεντροφόρων από μαγνήσιο, είναι αισθητά ελαφρύτερος από τον απερχόμενο.

Advertisement
Advertisement

Συνολικά οι βελτιώσεις

Οι 10 περισσότεροι ίπποι (65 από 55) και τα 80Nm ροπής αποδίδονται πλέον 100 και 50 στροφές χαμηλότερα (σε σχέση με τον κινητήρα του περσινού Street Twin), με το κόκκινο του στροφομέτρου να έχει πάει 500 στροφές ψηλότερα (σε σχέση με αυτόν του απερχόμενου Τ100). Η Triumph αναφέρει πως έχει βελτιωθεί η απόκριση του γκαζιού σε όλο το φάσμα λειτουργίας του δικύλινδρου συνόλου και πως, σε συνδυασμό με μια συνολική εξοικονόμηση τεσσάρων κιλών βάρους, οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί στον τομέα των ρεπρίζ. Λέει χαρακτηριστικά πως το 80% της διαθέσιμης ροπής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 2.000rpm έως τις 7000rpm, προσφέροντας την απαιτούμενη επιτάχυνση όταν ζητηθεί.

Advertisement

Συνολικά οι αναβαθμίσεις εγγυώνται περισσότερη ισχύ και ροπή από τις 3.500rpm μέχρι βαθιά μέσα στο κόκκινο του στροφομέτρου. Τα διαστήματα ανάμεσα στα service βρίσκονται στα 16.000 χιλιόμετρα, κρατώντας το κόστος συντήρησης σε χαμηλά επίπεδα. Για τις ευρωπαϊκές αγορές θα είναι διαθέσιμος και με περιορισμένη ισχύ 47 hp, προκειμένου να μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους διπλωμάτων Α2. Το καλό είναι πως όταν ο ιδιοκτήτης το θελήσει, εύκολα μετατρέπεται σε full power μετά από επίσκεψη σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Triumph.

Advertisement

Όχι μόνο κινητήρας

Δύο ακόμη σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στο νέο Τ100, η πρώτη αφορά στη χρήση νέου πιρουνιού 41mm, τεχνολογίας cartridge πλέον, ενώ η δεύτερη στην τοποθέτηση διπίστονης δαγκάνας Brembo μπροστά (από Nissin). Μια απουσία έχει να κάνει με τις φισούνες στα καλάμια του μπροστινού συστήματος, οι οποίες δεν υπάρχουν πλέον στο νέο Τ100 (ενώ στο Street Twin δίνουν το παρόν). Τα αναλογικά όργανα έχουν δεχθεί νέο φινίρισμα και, τέλος, τα καπάκια του κινητήρα και των εκκεντροφόρων διαθέτουν μια “black powder” επίστρωση, φέρνοντας κατά νου την έκδοση Black της προηγούμενης γενιάς. Και όντως είναι περίεργο που το Τ100 του 2021 δεν διαθέτει αντίστοιχη έκδοση, αλλά μάλλον το “κενό” καλύπτεται από τη γενικότερη… μαυρίλα που τόσο απλόχερα μοίρασε ο άγγλος κατασκευαστής στο νέο μοντέλο. Το οποίο νέο μοντέλο θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς, έναν all black και δύο διχρωμίες (μπλε/άσπρο και κόκκινο/άσπρο).

Advertisement

Καλά εξοπλισμένο

Το Τ100 του 2021 εξακολουθεί φυσικά να διαθέτει τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό που είχαμε δει στην τελευταία του γενιά. Αυτός περιλαμβάνει ηλεκτρονικό γκάζι, traction control με δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS, immobiliser, πίσω φωτιστικό σώμα LED και θύρα USB, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται cruise control και θερμαινόμενα γκριπ. Θα θέλαμε να δούμε και τα οδηγικά προγράμματα που εφαρμόζονται στο φθηνότερο (σε τιμή αγοράς εννοείται) Street Twin, αλλά η Triumph δεν μας έκανε τη χάρη.

Περισσότερες επιλογές

Μια πλήρης σειρά με πάνω από 117 διαθέσιμα αξεσουάρ με την υπογραφή της Triumph θα διευκολύνει τους αναβάτες να κάνουν τo T100 τους ξεχωριστό. Για αυξημένη άνεση και πρακτικότητα, η λίστα περιλαμβάνει θερμαινόμενα γκριπ, κεντρικό σταντ, χειρολαβές συνεπιβάτη, ακόμα και cruise control. Για τον αναβάτη μακρινών αποστάσεων υπάρχει μια μεγάλη γκάμα σχετικών προϊόντων, όπως ζελατίνες προβολέα, tank bags, δερμάτινες τσάντες, αλλά και συνδυασμοί δερμάτινων/υφασμάτινων αποσκευών.

Το νέο Bonneville T100 θα είναι πολύ σύντομα στη χώρα μας, με την τιμή του να ανακοινώνεται μέσα στις επόμενες ημέρες. Ακολουθεί ένα απόλυτα ενημερωτικό και κατατοπιστικό video από την Triumph..

Διαβάστε επίσης:

Aprilia RSV4 1100: Περισσότερες πληροφορίες, τιμές και.. ήχος

Yamaha TMAX 20th Anniversary: Επετειακό και αριθμημένο

KTM 1290 Super Adventure R: Χωμάτινος οδοστρωτήρας