Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Το εκρηκτικό «δίκυκλο» παρελθόν της Opel

Ελλάδα 9:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το εκρηκτικό «δίκυκλο» παρελθόν της Opel

NEWSMOTO

Το εκρηκτικό «δίκυκλο» παρελθόν της Opel

NEWSMOTO

Γνωρίζατε ότι η Opel κατασκεύασε την πρώτη μοτοσικλέτα με ατσάλινο πλαίσιο.

Advertisement
Advertisement

Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτου ξεκίνησαν την πορεία τους φτιάχνοντας μοτοσικλέτες και μάλιστα κάποιοι από αυτούς είναι πολύ περήφανοι για το τμήμα δικύκλων τους. Οι περισσότεροι ωστόσο προτίμησαν να παραμείνουν στους τέσσερις τροχούς και ελάχιστοι συνέχισαν την πορεία τους στις μοτοσικλέτες με την BMW, την Peugeot, την Suzuki και την Honda να ξεχωρίζουν.

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι ελάχιστοι θα γνωρίζουν πως η Opel στο ξεκίνημα της πορείας της κατασκεύαζε μοτοσικλέτες. Το πρώτο μοντέλο της Opel ήρθε το 1901 και ονομάστηκε Motorzweirad που σημαίνει δίτροχο με κινητήρα. Τα χρόνια που ακολούθησαν η Opel συνέχισε να εξελίσσει την Motorzweirad φέρνοντάς την το 1930 στην τελική της μορφή. Κάπου εκεί τελείωσε και η ιστορία της Opel στον κόσμο των δύο τροχών.

Advertisement
Advertisement

Ο κινητήρας είχε απόδοση 1,75 ίππους και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 40 χλμ./ώρα. Η μετάδοση της κίνησης γινόταν με ιμάντα, ενώ οι αναρτήσεις απουσίαζαν από τη μοτοσικλέτα. Η κορύφωση της καριέρας της Opel στους δύο τροχούς ήρθε το 1928 όταν αποφάσισε να φτιάξει την Motoclub 500 για έναν συγκεκριμένο σκοπό: Να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας.

Για να πετύχει τον συγκεκριμένο στόχο η Opel χρησιμοποίησε ενισχυμένο πρεσαριστό ατσάλι στο πλαίσιο, κάτι που έγινε για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα. Ο κινητήρας ήταν 500 κ.εκ. και είχε απόδοση περίπου 30 ίππους, κάτι που χάριζε στη μοτοσικλέτα τελική ταχύτητα της τάξης των 145 χλμ/ώρα. Για να δώσει μεγαλύτερη ώθηση στο μοντέλο τους οι μηχανικοί της Opel αποφάσισαν αν τοποθετήσουν έξι ρουκέτες στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτες οι οποίες χρησιμοποιούσαν 5 κιλά πυρίτιδας.

Advertisement

Μόλις η μοτοσικλέτα έφτανε τα 130 χλμ/ώρα ενεργοποιούνταν οι ρουκέτες και η μοτοσικλέτα κατάφερνε να ξεπεράσει τα 220 χλμ./ώρα. Παρά το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα της Opel έσπασε τελικά το ρεκόρ ταχύτητας εκείνης της εποχής που ήταν 200,6 χλμ/ώρα, οι διοργανωτές δεν δέχτηκαν τη χρήση των ρουκετών και τελικά δεν μέτρησαν το ρεκόρ.

Advertisement

Βίντεο με την σπάνια Opel Motoclub 500.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Opel Grandland 1.6T PHEV 225 PS
Η Honda ετοιμάζει το «κύκνειο άσμα» της Fireblade;
Να πως θα κάνεις τη μοτοσικλέτα σου υβριδική (+video)

Advertisement